Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paisano schreef:Het kan in een topic gebeuren dat één persoon wat minder in de groep past of door de anderen zelfs als vervelend wordt gezien. Het is verleidelijk om dit uitgebreid te bespreken, maar toch wil ik jullie vragen een discussie hierover niet in dit topic te voeren. We zien op Bokt graag dat iedereen inhoudelijk 'op de bal' blijft spelen en anderen niet persoonlijk aanvalt. Daarnaast is Bokt is voor iedereen en zolang de regels worden nageleefd, is iedereen ook overal welkom. Daarom wil ik jullie verder vragen om de discussie hier te laten varen en het weer gezellig over stormchasen zelf te hebben.
TammyVN schreef:Hoi, ik kom even binnenvallen. Ik vind dit soort dingen altijd enorm interessant! Ik moest voor school een live blog bijhouden over 'breaking news', de timing is dus perfect. Heb vannacht tot 4 uur het laatste nieuws op alle media zitten volgen!
Link website verwijderd. (Misschien staan hier nog dingen tussen die jullie interessant vinden).
Bedacht mij vandaag dat er hier vast een topic over loopt op bokt, en inderdaad.
Babeth, ik lees net jouw post, ik vroeg mij al af of er nou echt zo erg meeviel, kan het me bijna niet voorstellen als je alle feiten en getallen hebt gevolgd.. Misschien later vandaag toch mijn laatste update weer updaten.Ik hoop dat het voor de locale bevolking allemaal meevalt, god dank is hij wel aan het afzwakken.
Succes daar Babeth!
Pluizebolpum schreef:Gelukkig maar dat alles vooralsnog lijkt mee te vallen en dat Patricia een beetje tammer werd op het land. Zag er evengoed best heftig uit wat ik zo hier en daar zag. Heel veel wind en straten die blank stonden...ik weet niet of ik wil weten hoe het er uit had gezien als ze vol 5 over land was gegaan.![]()
magda_90 Is het bij je vriendin ook allemaal relatief rustig gebleven?