Nachtbrakers meld u!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 00:52

Dat ziet er tof uit! Leuk die balken. <3

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 00:57

:wave:

Wauw leuk kamertje zeg Eloya, mooie kleuren heb je ook uitgekozen! Laat je die bruine balken zo? Mijn rattenkooi is ook blauw :)) Maar wil als ik een plekje voor mezelf heb eigenlijk een nieuwe, zoiets. Maar daar moet ik nog even flink voor sparen :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 00:59

Ben je op zoek naar iets voor jezelf hier, Esmee?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 01:03

Jup! Heb nu 4 jaar op kamers gewoond met huisgenoten maar ben er wel een beetje klaar mee, tijd voor een appartementje of studio ofzo! :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 01:05

Ik hoorde dat er tegenover het station appartementen vrij kwamen maar kan er niets over vinden op internet. Kwam wel een heel huis tegen hier in de wijk. :))

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 01:07

De balken blijven zo. Moet ook aangezien het monumentaal pand is maar ben er ook helemaal weg van dus laat ze met liefde zo. Enige jammere is dat vorige bewoners met schilderen niet echt opgepast hebben dus er zitten wel paar verfvlekken op die mooie balken

De kooi die jij laat zien smee is de royal suite XL en ik heb de gewone royal suite kooi en die is blauw ^^ super fijne kooi. Al is die ik nu heb ook niet vervelend

Ja wel logisch dat je dan behoefte hebt aan wat voor jezelf! Dit wordt mijn eerste ervaring op kamers

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 01:15

Ja klopt! Laatst was er een open kijkavond hoorde ik van een vriend maar dat hoorde ik dus te laat :+ Geloof dat dat wel iets boven m'n budget zat ook. Qua locatie zou het dan wel weer perfect zijn. Dicht bij mn werk, dicht bij het centrum. Maar heb me in ieder geval aangemeld bij WoonFriesland en dergelijke dus hopelijk zit er snel wat leuks voor me bij :D

Oh dat is ook een mooie kooi idd! Ik wil in ieder geval iets op wieltjes en met grote deurtjes, heb er nu 1 die op de grond staat en vrij kleine deurtjes. Dat is echt heel onhandig :+ Alhoewel ze zo wel makkelijk in en uit hun kooi kunnen als ze los lopen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 01:22

Hopelijk hebben ze binnenkort wat voor jou smee!

Ik heb nu een alu kooi met 2 grote openslaande deuren en super schoon te maken maar te lomp voorop kamers

Dus staat te koop
Ik heb hem op salon tafeltje staan
Afbeelding

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 01:23

Lieve katten <3

Ik heb 2 nachten goed geslapen, helaas nu weer wakker

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 01:30

Eloya schreef:
Hopelijk hebben ze binnenkort wat voor jou smee!

Ik heb nu een alu kooi met 2 grote openslaande deuren en super schoon te maken maar te lomp voorop kamers

Dus staat te koop
Ik heb hem op salon tafeltje staan
[ [url=m/6DEOgY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh mooie kooi ja! Handig ook met die lade onderin met schoonmaken. Ik dacht even kieken waar je woont maar Deventer is wel een heel eind vanaf Leeuwarden :P

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 01:46

Ik heb net alweer even rondje buiten gelopen :p zo vies warm hierboven en misselijk brr. In de pyjama op het boeren erf lopen en even langs de kalfjes is dan altijd even fijn. Dat ga ik straks wel missen op kamers

@smee Is geen lade maar gewoon een bak die je kan leegscheppen. Ja deventer is wel stukje maar kooi is wel demontabel :P

Maar hopelijk word die wel binnenkort verkocht. Staat hier straks leeg. Maar in vakantie tijd verkoopt niet zo goed helaas.

@arianne ook goedennacht :wave:

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 02:12

Ah dacht ik even, verkeerd gezien dus. Ben over een paar dagen jarig en weet toch niks te bedenken, dus dan maar geld voor m'n nieuwe kooi :D Leuke ratjes heb je ook trouwens! Alle 8 in die kooi? Heb nu 2 mannen en ze zijn zo leuk! Zou er het liefst nog meer willen maar meer mannen durf ik niet aan en anders krijg ik weer gedoe met 2 kooien, wil ook geen baby's :P

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 02:22

Ik heb 8 ratjes. 6 mannen en 2 gecastreerde vrouwtjes. In deze kooi passen er 12. Maar ze liggen altijd bij elkaar in 1 hangmatje XD

Ratjes zijn wel makkelijk te koppelen hoor. Vooral rittens erbij. Mam vrouw maakt daarin weinig verschil.

Vind grote groep wel leuker maar ga nu wel krimpen naar rond de 5 ivm toch minder tijd en schoonmaak werk. Dus komende tijd niets erbij. Heb nu 3 oudere ventjes er bij in. Maar hopelijk blijven die nog lang leven

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 23:37

Ik mag volgende week vrijdag weer gezellig naar het ziekenhuis :\ moet weer onder het mes, echt iets waar ik op zat te wachten, de bandjes die de botten bij elkaar en op hun plek moeten houden zijn niet genezen ( en daar heb je dan 9 weken gips voor gehad) dus alles is weer uit z'n verband en moeten de bandjes dus gerepareerd of vervangen worden ofzo

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 23:39

Goedenavond!

Mossel, wat balen zeg! :( Beterschap!

Ik ben foto's van een shoot aan het bewerken. Is een taai werkje maar ik wil het voor morgen afhebben _/-\o_

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 23:43

Goedenacht allemaal!

Heel veel sterkte mossel! Is nooit fijn dat soort dingen!

Hier word het weer een lange nacht..

Gisteren gevallen door een weggezakte stoeptegel.. met als gevolg 3 keer bijna van mezelf af gevallen.. een gekneusde schouder, en zwaar gekneusde knie/onderbeen.. en om het helemaal af te maken heb ik ongelofelijk veel spierpijn..

Hoe gaat het met jullie?

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 23:45

:wave: ik ben er zat van, ik wil slapen :+ morgenochtend hebben ze weer teamoverleg over mn behandeling, ben benieuwd wat ze willen doen, misschien morgenmiddag meteen heen maar daarover gaan ze morgenochtend bellen. Ik zie wel haha.

Balen mossel! beterschap :(:)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 23:46

aMomentLT schreef:

Goedenacht allemaal!

Heel veel sterkte mossel! Is nooit fijn dat soort dingen!

Hier word het weer een lange nacht..

Gisteren gevallen door een weggezakte stoeptegel.. met als gevolg 3 keer bijna van mezelf af gevallen.. een gekneusde schouder, en zwaar gekneusde knie/onderbeen.. en om het helemaal af te maken heb ik ongelofelijk veel spierpijn..

Hoe gaat het met jullie?

Aiiiiii, beterschap :(:)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 23:51

Succes met de foto's!

Aiii das zuur, even rustig aan doen dus.

Duimen voor het telefoontje dus?!

Het is even flink balen ( schijnt ook bijna niet voor te komen en ik heb het natuurlijk) maarja heb het liever nu allemaal gelijk maar gehad ik kan en mag niet sporten, gelukkig nog wel gewoon wandelen Hahah. Zat allemaal geen haast achter volgens de arts maar moest wel echt gedaan worden aangezien de kans op artrose op Mn 45ste 100% is zit ik niet heel erg op te wachten

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 00:02

Blijft toch nog even spannend Terra! & dankjewel!!

Mossel, daar heb je ook gelijk in.. het kan maar achter de rug zijn, dan kan je ook weer vooruit kijken.
En wanneer je de operatie gehad hebt, kan artrose dan uitgesteld worden? Of dat je het helemaal niet krijgt?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 00:15

Kans bestaat dan sowieso nog steeds artrose te krijgen, het gewricht is toch beschadigd geraakt.
Maar als ik dit niet laat repareren dan weet ik zeker dat het gaat komen.

Boven is zoals het was, en het nu ongeveer weer is ( in iets mindere mate en zonder breuk in het kuitbeen natuurlijk)
En onder is zoals het hoort te zijn

Afbeelding

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 00:26

Pfoe, dat ziet er niet al te best uit.. heb je een nu ook veel pijn aan?
En dan is het zeker de moeite waard om het te proberen..

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 00:29

Balen dat je onder het mes moet..

Sterkte!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 00:29

Ik heb er wel pijn aan ja, maar de arts zegt dat, dat niet komt door hoe het nu staat, we zullen zien of het gaat verbeteren als alles weer klopt. Hij zei dat de pijn op te lossen zou zijn met fysio, maar dat mag ik nu ook niet doen, ik mag alleen maar wandelen haha

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 00:35

Ieh ziet er niet fijn uit Mossel :oo

Haha hier inderdaad in spanning wachten op het telefoontje morgen := hoop wel dat ze snel wat gaan doen en niet pas na de zomer, maar zal wel lastig zijn omdat ze daar natuurlijk ook op vakantie gaan.. ach ja we zien wel gewoon.