Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar wil als ik een plekje voor mezelf heb eigenlijk een nieuwe, zoiets. Maar daar moet ik nog even flink voor sparen
Geloof dat dat wel iets boven m'n budget zat ook. Qua locatie zou het dan wel weer perfect zijn. Dicht bij mn werk, dicht bij het centrum. Maar heb me in ieder geval aangemeld bij WoonFriesland en dergelijke dus hopelijk zit er snel wat leuks voor me bij 
Alhoewel ze zo wel makkelijk in en uit hun kooi kunnen als ze los lopen.
Eloya schreef:Hopelijk hebben ze binnenkort wat voor jou smee!
Ik heb nu een alu kooi met 2 grote openslaande deuren en super schoon te maken maar te lomp voorop kamers
Dus staat te koop
Ik heb hem op salon tafeltje staan
[ [url=m/6DEOgY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke ratjes heb je ook trouwens! Alle 8 in die kooi? Heb nu 2 mannen en ze zijn zo leuk! Zou er het liefst nog meer willen maar meer mannen durf ik niet aan en anders krijg ik weer gedoe met 2 kooien, wil ook geen baby's

moet weer onder het mes, echt iets waar ik op zat te wachten, de bandjes die de botten bij elkaar en op hun plek moeten houden zijn niet genezen ( en daar heb je dan 9 weken gips voor gehad) dus alles is weer uit z'n verband en moeten de bandjes dus gerepareerd of vervangen worden ofzo
Beterschap!
aMomentLT schreef:![]()
Goedenacht allemaal!
Heel veel sterkte mossel! Is nooit fijn dat soort dingen!
Hier word het weer een lange nacht..
Gisteren gevallen door een weggezakte stoeptegel.. met als gevolg 3 keer bijna van mezelf af gevallen.. een gekneusde schouder, en zwaar gekneusde knie/onderbeen.. en om het helemaal af te maken heb ik ongelofelijk veel spierpijn..
Hoe gaat het met jullie?