Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 00:27

ssssuus schreef:
Frummels, ik heb die schoenen vanavond binnen gekregen maar ik twijfel er best over. Weet niet echt of ik ze leuk vind staan. Morgen maar even kijken als ik mn gewone kleren aan heb :D

Dat is snel! Ben benieuwd! :) Haha ja wel even een passende outfit erbij, vertekent zo anders :')

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 00:55

Mroes_1992 schreef:
Voor de snelle antwoorder:
Laarsje of pump?

[ [url=m/TNwfo3.jpg]Afbeelding[/url] ]
leuk jurkje! Waar heb je die vandaan?

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 01:08

Wat een lieve kerstcadeautjes! Die tas van de Sacha is heel mooi!

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 05:14

'T waren de pumps geworden!
Dank voor alle adviezen.
Jurkje komt bij zo'n soort "turkenwinkel" vandaan.. Naam weet ik niet. Maar heb ik nu ook al n half jaar :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 12:39

elkee schreef:
Niet je gezicht doorkrassen joh, je bent een mooie meid.

En ik las iets over penselen voor make up: het maakt je make up inderdaad 10x mooier en smoother met goede penselen. Kost even wat maar daar kun je lang mee door, mits je ze goed verzorgd en schoon houd :j
Ik heb een grote uitgebreide penselen set nodig voor mijn werk. Heb je als visagiste wel nodig. Ik gebruik ze alleen niet voor mijn eigen gezicht. Mijn eigen setje is niet zo uitgebreid helaas haha! :=

:j :j

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 12:51

zozo ben hier weer even niet geweest :o
ik was gisteren voormiddag Maastricht in gegaan hoopvol opzoek naar een nieuwe jas... maar... helaas ;(
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe jas, liefst in de kleur zwart of donkergrijs en...kort! ik heb al een beige lange jas van de mango en wil nu dus een korte... wat met die langejassentrend best een moeilijke opgave word... :(
Heel maastricht afgegaan en niets tegengekomen wat me echt aanstond of mooi paste. (Heb namelijk nogal brede schouders :( )
Vond deze in de Zara wel erg mooi: http://www.zara.com/be/nl/dames/mantels ... 29559.html
maar dit is te licht grijs en dat staat niet bij mij..
toen deze... en die stond me heel mooi :j
maar... ik ben toch opzoek naar iets korter dan dit :j
http://www.zara.com/be/nl/dames/mantels ... 83141.html
dus ik had al een mooie jas online gezien maar deze is nu helaas uitverkocht ;(
Jullie enig idee voor zo'n jas? :D
Alle hulp is welkom! :j

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 13:05

ik heb btw nieuwe schoenen :D eindelijk... pfft had maar 2 paar ( docksides en blauwe versleten allstars)
heb ik deze: helemaal witte allstarts :D
Afbeelding
zwarte New balance schoenen enn een paar laarsjes met hak waar ik ook nog geen foto van heb.
Dat is.... best veel zou je zeggen :j
maar nu kan ik teminste afwisselen en mijn docksides die draag ja alleen in de zomer , mijn blauwe allstars zijn voor weg te gooien dus nu heb ik wel fantsoenlijk schoeisel :j

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 13:20

x_Kaat_x schreef:
zozo ben hier weer even niet geweest :o
ik was gisteren voormiddag Maastricht in gegaan hoopvol opzoek naar een nieuwe jas... maar... helaas ;(
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe jas, liefst in de kleur zwart of donkergrijs en...kort! ik heb al een beige lange jas van de mango en wil nu dus een korte... wat met die langejassentrend best een moeilijke opgave word... :(
Heel maastricht afgegaan en niets tegengekomen wat me echt aanstond of mooi paste. (Heb namelijk nogal brede schouders :( )
Vond deze in de Zara wel erg mooi: http://www.zara.com/be/nl/dames/mantels ... 29559.html
maar dit is te licht grijs en dat staat niet bij mij..
toen deze... en die stond me heel mooi :j
maar... ik ben toch opzoek naar iets korter dan dit :j
http://www.zara.com/be/nl/dames/mantels ... 83141.html
dus ik had al een mooie jas online gezien maar deze is nu helaas uitverkocht ;(
Jullie enig idee voor zo'n jas? :D
Alle hulp is welkom! :j

Je hebt hem waarschijnlijk al gezienaar bij de H&M hebben ze ook een korte (licht)grijze jas.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 13:42

licht grijs staat niet bij me :/ alleen donker grijs en zwart :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 14:11

Ik heb deze even van lookbook afgepikt want ik vond die hoed zoooooo gaaf! (:

Heeft iemand een idee waar ik zo'n soort hoed kan kopen?
Het liefst natuurlijk in deze kleur maar een van deze tinten is ook goed :)

Afbeelding

En het hoeft niet met een merkje hoor (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 15:27

Hele witte all stars zou ik persoonlijk bewaren voor het voorjaar weer. :o Ik heb zelf witte all stars gekocht afgelopen zomer, maar trek ze nu nooit aan, omdat ik het zo raar vind staan, witte all stars in de winter. :P Ik vind ze wel heel tof trouwens, waar heb je ze gekocht? Ben gek op schoenen in 1 kleur, heb ook vans gehad die helemaal zwart waren. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 16:03

Witte schoenen worden ook zo snel vuil in de winter met de regen, modder, sneeuw... Tenzij iemand een gouden tip heeft om ze zo stralend te houden, dan hoor ik het graag (en steeds in de wasmachine mikken is niet zo goed voor de zooltjes aan de binnenkant helaas)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 16:20

All stars worden alleen maar leuker als ze oud en veelgebruikt zijn! <3 Mijn zwarte all stars uit zomer 2010, zagen er afgelopen zomer het beste uit, vind ik zelf. En ze zijn echt HEEL veel gedragen.. Het is het enige paar schoenen dat ik exact hetzelfde nog een keer opnieuw ga kopen, ik vind nieuwe all stars alleen echt niet zo mooi en ook niet zo lekker zitten. := Mijn 4.5 jaar oude all stars lopen 5328592x lekkerder dan mijn nieuwe.

Ik trek mijn witte all stars nu alleen niet aan omdat ik wit raar vind staan in de winter + ik vind ze echt veel te koud. Houd het nu lekker bij nike's of dr martens of gewone enkellaarsjes. {:)

Ik gooi sneakers trouwens gewoon in een bak met een beetje waspoeder en was ze daarna uit in bad, gaat prima. :j

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 16:47

Ik ga voor van het voorjaar ook weer een nieuw stel all stars aanschaffen, heerlijke schoenen zijn het! Heb al heel wat paar afgetrapt, tot ze écht niet meer konden.. Dan moest ik ze met pijn in mijn hart weggooien hihi. Ga nu voor het lagere model, de kleur ben ik alleen nog niet uit. Heb ook nog genoeg tijd om daarover na te denken. :')

Die witte van hierboven zijn ook gaaf zeg! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 02:09

Mijn kerstoutfit van dit jaar.
Afbeelding
Afbeelding

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 03:07

Wauw, totaal niet mijn ding :o maar als jij je er fijn en mooi in voelt, you go girl en geniet van de feestdagen!! :Y) {:)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 12:44

Het is idd beetje retro/jaren 50. Dus niet iedereen zn smaak :-P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 12:57

Ik vind de stijl leuk, maar ik had eerder voor een iets vrolijker kleur gekozen dan zwart. Deze outfit kan je prima het hele jaar door aantrekken en in de zomer met bijpassende pumps vind ik dat dan ook prachtig om te zien :D

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 13:23

Frummels schreef:
CCCCC schreef:
Frummels, kan je een aanfoto maken van die schoenen? Ik vind ze op zich wel leuk maar van de zijkant best een lompe zool hebben.

[ [url=m/vxzyVa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Hvhs9l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Costes was het toch? Ik ga zo naar Primark Den Haag, laat nou net daar de Costes om de hoek zitten. <3

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 13:28

Leuke jurk en inderdaad in de zomer met een kleurrijke pump en je kan hem zo aan!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 13:36

T is een losse rok met een top ;)
Van t zomer gaat hij ook zeker gedragen worden, dan idd iets fleuriger.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 13:38

xkimmx schreef:
Wauw! Costes was het toch? Ik ga zo naar Primark Den Haag, laat nou net daar de Costes om de hoek zitten. <3

Haha klopt! Daar heb ik ze ook gekocht :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 13:55

Rebeccaa schreef:
Hele witte all stars zou ik persoonlijk bewaren voor het voorjaar weer. :o Ik heb zelf witte all stars gekocht afgelopen zomer, maar trek ze nu nooit aan, omdat ik het zo raar vind staan, witte all stars in de winter. :P Ik vind ze wel heel tof trouwens, waar heb je ze gekocht? Ben gek op schoenen in 1 kleur, heb ook vans gehad die helemaal zwart waren. :D

Ik had ze online al gezien en was ze nu toevallig in Brussel in een schoenenwinkel tegengekomen. Het was nieuwe collectie voor het voorjaar inderdaad :) wel geen solden op dus , maar achja wou ze zo graag :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 13:58

Leuke rok Avelienvd, ik had er wel een gestreept shirtje oid boven gedaan, iets wat meer op viel. Nu wordt de nadruk gelegd op de riem en dat vind ik persoonlijk zonde!

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 14:17

Jurk/Rok is niet zo mijn stijl, maar iedereen moet gewoon dragen wat hij/zij zelf wil. :j

Ik ga zaterdag nog even shoppen, met kerst was het alleen mijn ouders, broer en zus, dus moest ik niet helemaal netjes. Zondag gaan we wel nog voor de kerst uiteten, dus dan kan ik nog kijken of ik niet nog niets leuks vind.