ssssuus schreef:Frummels, ik heb die schoenen vanavond binnen gekregen maar ik twijfel er best over. Weet niet echt of ik ze leuk vind staan. Morgen maar even kijken als ik mn gewone kleren aan heb
Dat is snel! Ben benieuwd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elkee schreef:Niet je gezicht doorkrassen joh, je bent een mooie meid.
En ik las iets over penselen voor make up: het maakt je make up inderdaad 10x mooier en smoother met goede penselen. Kost even wat maar daar kun je lang mee door, mits je ze goed verzorgd en schoon houd
Ik heb een grote uitgebreide penselen set nodig voor mijn werk. Heb je als visagiste wel nodig. Ik gebruik ze alleen niet voor mijn eigen gezicht. Mijn eigen setje is niet zo uitgebreid helaas haha!
x_Kaat_x schreef:zozo ben hier weer even niet geweest![]()
ik was gisteren voormiddag Maastricht in gegaan hoopvol opzoek naar een nieuwe jas... maar... helaas
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe jas, liefst in de kleur zwart of donkergrijs en...kort! ik heb al een beige lange jas van de mango en wil nu dus een korte... wat met die langejassentrend best een moeilijke opgave word...
Heel maastricht afgegaan en niets tegengekomen wat me echt aanstond of mooi paste. (Heb namelijk nogal brede schouders)
Vond deze in de Zara wel erg mooi: http://www.zara.com/be/nl/dames/mantels ... 29559.html
maar dit is te licht grijs en dat staat niet bij mij..
toen deze... en die stond me heel mooi
maar... ik ben toch opzoek naar iets korter dan dit
http://www.zara.com/be/nl/dames/mantels ... 83141.html
dus ik had al een mooie jas online gezien maar deze is nu helaas uitverkocht
Jullie enig idee voor zo'n jas?
Alle hulp is welkom!
Frummels schreef:CCCCC schreef:Frummels, kan je een aanfoto maken van die schoenen? Ik vind ze op zich wel leuk maar van de zijkant best een lompe zool hebben.
[ [url=m/vxzyVa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hvhs9l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rebeccaa schreef:Hele witte all stars zou ik persoonlijk bewaren voor het voorjaar weer.Ik heb zelf witte all stars gekocht afgelopen zomer, maar trek ze nu nooit aan, omdat ik het zo raar vind staan, witte all stars in de winter.
Ik vind ze wel heel tof trouwens, waar heb je ze gekocht? Ben gek op schoenen in 1 kleur, heb ook vans gehad die helemaal zwart waren.