Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silvericathy schreef:Hier een rare verkoper....
Ik merkte al dat mailverkeer niet al te soepel verliep...maarja iemand kan het druk hebben, en daarnaast had ik het ook wat drukker.. maar goed, overeenkomst bereikt met de verkoper en geld overgemaakt. Hij zou mijn pakketje zsm versturen. Gisteren kreeg ik een mail: hij had het pakketje weggebracht, en als ik het pakketje kan afhalen zou ik daar mail over krijgen.... vond het vreemd dat ik het zou moeten afhalen . Wat blijkt: Hij heeft mijn pakketje naar een afhaalpunt verstuurt. Hier had ik dus totaal geen weet van en dit is ook niet met mij overlegt of besproken. Afhaalpunt ligt voor mij op een paar kilometer rijden, en het gaat me voorlopig echt niet lukken om het op te halen (ivm werk en feestdagen).
Iemand een idee hoelang ik zo'n pakketje kan laten liggen bij een afhaalpunt?
silvericathy schreef:bedankt alvast... wordt dus uitzoeken wanneer ik het kan ophalen, lijkt mij dat ze met de kerstdagen gesloten gaan zijn, en ma-di-woe moet ik dus zelf de hele dag gaan werken... lekker dan zo'n verkoper die niet overlegd maar gewoon doet.
Saaams schreef:Iemand zou om 12 uur iets komen ophalen, ik wachten. Niemand.
Ik een mailtje. Bedankt dat je je even afmelden.
Ze was het vergeten want liep in het winkelcentrum. Als ik vrijdag iets afspreek voor zaterdag..dan onthoud je dat toch?
Alwiene schreef:Klopt, bij mijn tnt punt kan ik zelf aangeven of ik het als brievenbusitem zonder code verzonden wil hebben of voor 3,84 mét t&t code. Kan zijn dat een tnt punt ernaar neigt om het sowieso voor 3,84 te doen, dus geef het duidelijk aan wat je wilt. Ik persoonlijk probeer kopers als het verschil niet zo groot is ertoe te bewegen om een pakje met code te nemen. Die kan je tenminste in de gaten houden en heb het gevoel dat tnt dan ook iets beter hun best doenMet een brievenbuspakje zonder code heb je geen enkel verzendbewijs en kan je ook niks meer in de gaten houden nadat je het gepost hebt.
Alwiene schreef:Serieus? Ik weet niet beter als dat ze pakje wegen en bijpassend stickertje met prijs uitdraaien en dat ik betaal en de kassabon krijg. Kan me niet herinneren dat ze bij zo'n pakje ooit de postcode hebben overgenomen. Maar is voor mij wel alweer een poosje geleden dat ik voor het laatst op die manier verzonden heb.
magriet schreef:Anders misschien even contact opnemen dat het wat later gehaald wordt? Misschien bewaren ze het dan wat langer?