Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
anoukkk. schreef:Misschien is het leuk om nog even elkaars bloglovins (mochten jullie dat hebben) uit te wisselen? Kunnen we elkaar daar ook volgen!
Mijne is: http://www.bloglovin.com/blog/12775935
Mandarijn12 schreef:Ik kwam trouwens op een goed idee. Zijn jullie bekend met linkbuilding? Zo niet, lees hier meer: http://valdi-internetmarketing.nl/diens ... kbuilding/.
Citaat:Google beoordeelt een website op drie belangrijke onderwerpen: techniek, inhoud en populariteit waarbij populariteit uiteindelijk de hoofdrol speelt. Een van de manieren op de populariteit van je website te vergroten is linkbuilding. Het woord zegt het eigenlijk al: hoe meer links, hoe populairder Google je website vindt. En dat is ontzettend belangrijk voor je vindbaarheid in Google.
Marit schreef:OOH. Er is een meisje met een blog en haar blog staat vol met dingetjes van mij maar die kun je niet zien op de blog zelf, maar ik zie het elke keer weer op google.
Betekend dat dus dat zij gewoon mijn blog gebruikt voor meer bezoekers..?
happypaardje schreef:Marit schreef:OOH. Er is een meisje met een blog en haar blog staat vol met dingetjes van mij maar die kun je niet zien op de blog zelf, maar ik zie het elke keer weer op google.
Betekend dat dus dat zij gewoon mijn blog gebruikt voor meer bezoekers..?
he, wat raar! Maar als het niet echt op de blog staat, hoe kan dat dan? Als onderliggende pagina ofzo? Heel vreemd...
Mandarijn12 schreef:Ja exact. Heb m'n website ff offline gezet omdat ik er teveel mee aan het rommelen ben. Vanavond staat hij weer onlineHier over linkbuilding:
Citaat:Google beoordeelt een website op drie belangrijke onderwerpen: techniek, inhoud en populariteit waarbij populariteit uiteindelijk de hoofdrol speelt. Een van de manieren op de populariteit van je website te vergroten is linkbuilding. Het woord zegt het eigenlijk al: hoe meer links, hoe populairder Google je website vindt. En dat is ontzettend belangrijk voor je vindbaarheid in Google.