Die fietsen staan nieuw ook goedkoper te koop, dus ik denk dat het niet mee zal vallen om daar reactie op te krijgen...
maralyn
Geplaatst: 16-09-13 16:42
Zondag is de koop door gegaan. Ze hebben mij foto's laten zien met hoe hij komt, en ik was meteen jaloers. Dat wou ik ook wel! Als ze hun gordijnen openen, zien ze de pony lopen. Omdat de stal nog geplaatst wordt, blijft mn (ex) pony nog ff staan. Wat ik totaal niet erg vind. Wij gaan hem ook gezamelijk heen brengen.
Zulke lieve mensen....Echt heel veel informatie vragen. Meisje klikt enorm met het dier en zijn echt een combi.
Ben zeer tevreden!
Na 11 dagen was de advertentie alweer van marktplaats.
Wat is reëel om voor die fietsen te vragen? Zijn 2 maal gebruikt om te fietsen, staan nu in de schuur, nog geen beschadiging niks. Zit garantie op en factuur en alles is aanwezig (wij hebben in april 575,- betaald per fiets). Staan nu voor 430 te koop op internet nieuw..
Goedkoper, mensen kijken verder en voor 30 euro een spiksplinternieuwe mét garantie... ik zou naar 350 euro zakken. Je geld er voor terug krijgen gaat toch niet lukken.
Bedankt voor de tip Gamblerscup. Ik hoef inderdaad het geld niet terug (gaat niet lukken nee). Maar ze gaan ook niet voor een habbekras weg. Ze zijn splinternieuw en ook hier zit garantie op.
Dat is altijd zo balen, he , als iets ineens zo hard is afgeprijsd Dat maakt het verlies extra groot ... 350 lijkt me ook redelijk, jammer, maar redelijk.
grappig ik heb mijn meubels er ook op gezet, ik wil wel eens een keer wat anders. Krijg alleen van die flut biedingen, dan denk ik hallo, daar blijf ik niet eens voor thuis!
Anoniem
Geplaatst: 16-09-13 21:04
Hier is eindelijk de kogel door de kerk, ik ga ook samenwonen tussen dit en eind december (opzeg wordt deze week verstuurd en gaat 1/10 in). Mijn teak bibkast kan ik houden, mama neemt de eettafel in de woonkamer over, de bank gaat naar de schroothoop. Nu het tv-meubel en de salontafel nog. Moet er eens werk van maken om die ook online te gooien, samen met wat overtollig servies.
Ga even polsen wat vriendje denkt over mijn cola glazen van de Mac, houden of niet. De sets zijn niet compleet denk ik maar ach, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken.
margreet4
Geplaatst: 16-09-13 21:24
Papegara schreef:
Margreet zoek je nog iets? Ik heb nog 2 mooie kastjes staan die horen bij elkaar, mogen voor weinig weg als ik je er blij mee kan maken.
Jazeker zoek ik nog iets! Heb je foto's of een link van marktplaats???
Had iemand een bod gedaan om een waterdichte regendeken 145/195, van € 15.- Ik gemaild voor € 20.- excl. verzenden is deze voor u. Mailt ze terug, voor € 20.- incl neem ik hem over, ik heb niet meer Ik terug gemaild, 20.- incl is nog lager dan u bod van €25,- excl. Maar voor € 25.- incl hebben we een deal. Mevr is daarmee akkoord gegaan en we hebben gegevens uit gewisseld. Ze geeft aan dat ze pas maandag is staat is het bedrag over te maken. Nou wat mij betreft geen probleem, is toch weekend. Mailt ze de dag erna, hoeveel grams is de deken eigenlijk. (uhhhh dat staat in de tekst) maar goed dat netjes door gemaild. Oke prima maandag maakt ik het over.
Vanavond een mail met de vraag of deze maat op een shet past van 1.10m Uhhhh ja hoor kan prima als schuilstal was het eerste wat me te binnen schoot
Met een stevige windvlaag kan de pony nog aan parasailen doen?
kiki1976
Geplaatst: 16-09-13 22:50
Shirley schreef:
Moet je er wel een paar tentstokken bij doen
Hij gaat maar op z'n rug liggen heeft hij er al 4
Kan daar wel een beetje moedeloos van worden hoor, ben je dan al vanaf zaterdagmiddag over het heen en weer aan het mailen
kiki1976
Geplaatst: 16-09-13 22:50
Varekaj schreef:
Met een stevige windvlaag kan de pony nog aan parasailen doen?
Chips, moet niet in plaatjes denken
Shirley
Geplaatst: 16-09-13 22:56
Is it a pony ??
bridgetF
Geplaatst: 17-09-13 07:46
Op dit moment ben ik met iemand bezig met zo'n leuk rokje voor mijn dochter, eerst dagen wachten voor ze akkoord ging met iets boven haar vraagprijs, dan zo'n traag contact....inmiddels dagen verder en nog geen rekening nummer. (en grrr inmiddels sinds gisteren ook overboden) tegen de tijd dat ze in aktie komt is mijn dochter er uit gegroeid