hier is het wel koud hoor! Het was een beetje opgeklaard maar nu niet meer.. soms valt er zelfs wat nattigheid uit de lucht (sneeuw/ijzel/regen geen idee )
Hier een waarschuwing voor iedereen: vannacht zijn op manege Purmerbos een hoop zadels gestolen, waaronder die van mij! Mijn peperdure zadel, waar ik zo lang voor gespaard heb, helemaal speciaal voor Gentle op maat gemaakt! Het was waarschijnlijk een professionele bende, want ze wisten precies welke ze mee moesten nemen. Ze hebben zichzelf 's avonds ingesloten. Dus hou alles op jouw stal in de gaten en laat geen vreemden toe. En nog een tip van mij: maak een foto van je zadel en bewaar je aankoopbon. En even je inboedelverzekering checken! En mocht je tot slot nog iets tegenkomen op internet, je weet maar nooit...!
Hier (Hoorn) hebben we helder blauwe lucht met zon *Heerlijk*...
Enne @brenpasbeau zijn die zadeldieven nou nog steeds actief..!! Wel flink balen en als het om een professionele bende gaat vermoedelijk dat ik al iets in mijn achterhoofd vermoed bij wie je het ken zoeken...(ben namelijk achter gekomen wie ook op dure zadels uit is, en degene poetst ze dan vervolgens allemaal op bied ze te koop aan in zijn/haar eigen winkelhandeltje)