Ik moet zo slingers gaan ophangen voor mijn verjaardag. Ik heb er zelf echt helemaal niks mee maar mijn kinderen kijken er wel naar uit.
Zebrastreep
Geplaatst: 26-02-26 20:12
Kinderen buiten die echt keihard aan het gillen zijn. Gewoon niet nodig.
F_T
Geplaatst: 26-02-26 20:22
Zebrastreep schreef:
Kinderen buiten die echt keihard aan het gillen zijn. Gewoon niet nodig.
Let me fix that....
(Oh ooh, nu zijn er ongetwijfeld mensen die zich ergeren aan dit grappig bedoelde bericht )
Zebrastreep
Geplaatst: 26-02-26 20:26
Haha ik wist dat die ging komen
cissy
Geplaatst: 26-02-26 20:27
Was vrij vandaag, helaas moest er om half 8 al geboord, gezaagd, getimmerd en stenen geslepen worden. Hele dag herrie, zit je daar met je deur open vabwege het lekkere weer. Gelukkig is het meeste werk al gedaan en komt eind vd verbouwing bij de buren in zicht.
Ik heb niet veel gedaan vandaag maar ben gewoon moe van de bedrijvigheid voor mijn neus.
Ik gebruik om die reden enkel onbewerkte kokosolie gemengd met biologische sheabutter
Nyaleti
Geplaatst: 26-02-26 22:39
Oh kokosolie klinkt als de hel
Ik wou m'n skincare uitbreiden van gezicht naar hele lijf maar bleh. Het ruikt wel heel lekker maar ga dit niet (bijna) elke avond opsmeren. Ben wel lekker zacht na scrubben en de crème
Trekt binnen 1 minuut in, ruikt verder niet meer. En mn huid blijft er zacht van.
paars
Geplaatst: 26-02-26 23:40
Slaap in een hotel; geen receptie aanwezig en…geen stopcontact bij het bed . Oooh wat ergerlijk (OK ik ben een powerbank vergeten, maar jemig dat ze dat niet eens een keer aanpassen zeg!).
Overprikkeld, daarom niet lekker voelen. En luidruchtige buren.. again. Top combinatie
paars
Geplaatst: 27-02-26 00:28
Marigold schreef:
@paars en ligt er geen verlengkabel in de kast?
… het bed naar het stopcontact schuiven?
Dank voor de inspiratie. Ik had me er al bijna letterlijk bij neergelegd…toen naar de onbemande receptie geslopen en vond 2 snoeren in de la. Nu genoeg lengte .
fleurtjeuh
Hele week al vroeg wakker...vandaag weer naar huis van vakantie
MarlindeRooz
Geplaatst: 27-02-26 08:18
Hier maar een uur wakker gelegen en maar 1x wakker van een nachtmerrie. Top nacht voor mij.
Maar heb wel zin in weekend. Heb geen plannen (met anderen) dus dat is lekker.
Zebrastreep
Geplaatst: 27-02-26 08:24
Ik werd vannacht wakker met zeer veel pijn in mijn wang , gezicht en mond. Voelde als een soort van hoofdpijn. Zat op den duur ook boven mijn oog. Werd er behoorlijk beroerd van. Verplaatste steeds alle kanten op.
Nu is het gelukkig zo goed als over. Wel nog bonzende hoofdpijn.
Geen idee wat het was. Of ergens een beklemmening gehad door een verkeerde houding of een spier wat verrekt. Maar jemig wat een vervelende pijn.
Dank voor de inspiratie. Ik had me er al bijna letterlijk bij neergelegd…toen naar de onbemande receptie geslopen en vond 2 snoeren in de la. Nu genoeg lengte .