Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:Mijn ergernis is dat dochter impulsief een oude fret heeft gekocht van marktplaats maar ergens woont waar je helemaal geen huisdieren mag houden. En dus natuurlijk betrapt werd en het diertje gister hier heeft gebracht, waarbij gaandeweg de aap uit de mouw kwam: of ie hier ‘even mag logeren’ (want alle anderen zeiden natuurlijk nee).
Nja dan denk ik, beestje kan er ook niks aan doen, dus zal mn best doen. Maar hij is onwijs bewerkelijk en zet de hele boel op stelten en alles ruikt er nu naar. En mn oude kat grumpy. En ik moe.
Nyaleti schreef:Waarom heb ik op de dag zelf of vlak voor ik weg moet, nooit zin in hetgene wat gepland staat.
-
Het is vandaag Coming-out day blijkbaar. Gemeente post een bericht met de LBTQ+ vlag.
De haaaat onder de berichten zeg.. Geen enkele positieve reactie, alleen maar azijnzeikers.
Ik woon in een kleine boeren gemeente in Brabant, je ziet hier amper 'woke' mensen.
Zit je in Amsterdam, kan ik me deze reacties iets meer voorstellen (abso niet goedkeuren) maar hier.... Nee.
Maddy_Paola schreef:Nyaleti schreef:Waarom heb ik op de dag zelf of vlak voor ik weg moet, nooit zin in hetgene wat gepland staat.
-
Het is vandaag Coming-out day blijkbaar. Gemeente post een bericht met de LBTQ+ vlag.
De haaaat onder de berichten zeg.. Geen enkele positieve reactie, alleen maar azijnzeikers.
Ik woon in een kleine boeren gemeente in Brabant, je ziet hier amper 'woke' mensen.
Zit je in Amsterdam, kan ik me deze reacties iets meer voorstellen (abso niet goedkeuren) maar hier.... Nee.
Hier is gisteravond de mast waarin de regenboogvlag gehesen zou worden omgezaagd. Hoe triest ben je dan