Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 08:08

Maak je foto's en/of filmpjes? :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 08:08

Van het eindresultaat of van mezelf terwijl ik vloekend en huilend op de grond lig? _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 08:14

Dat dure uitgaven altijd tegelijk komen.... m'n kies moet gefixt en dat gaat veel geld kosten. En nu kwam ik erachter dat m'n trailer verrot is... echt poedersuiker....

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 08:17

Ik vind dit wel echt een ding...jij bent dus verplicht mee te gaan met deze reis wil je hier mogen blijven werken...
Dit zou voor mij een gevalletje vakbond zijn...
Is je baas nou helemaal besodemieterd ...dit kán je niet maken.

Je kan een werknemer niet verplichten mee te gaan... En ook niet onder dwang dat je anders niet meer hoeft te komen werken.. wat een idioot.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 08:32

Definitief geen uitbreiding voor de Marathon van Rotterdam... Dan maar op een andere marathon focussen....

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 08:36

Ik ga nooit op vakantie.
En met een werkgever ging ik ook niet mee.
Ik was altijd blij de dag weer gehaald te hebben.
Laat staan de hele tijd "aan" staan tussen je collega's en mee moeten wandelen enz.

Nee echt niet. Zou echt een nachtmerrie zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 08:41

Ik was ready om me klaar te maken om lekker vroeg op pad te gaan naar twee musea. Dan zijn ze nog lekker rustig…

Openen ze pas om 10:30 en 13:30.

Dan maar koptelefoon mee en op tegen gekrijs van kinderen. :+

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 08:44

Dat mijn schoonfamilie van die all you can eat vreetschuren helemaal fantastisch vinden.

Ik snap dat echt niet. Het is zò ongezellig, het eten is vaak niet zo lekker en de kwaliteit van het eten laat ook vaak te wensen over. Als je dan uit eten gaat, kies dan iets wat tenminste kwaliteit heeft, maar ook waar je gezellig met zijn alle aan tafel zit ipv iedereen die honderd keer op staat voor eten. Nu heb ik zelf altijd een date met de toiletpot als we naar zoiets geweest zijn.

En vanavond hebben we weer die verplichting. -O-

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 08:58

Cupcakes, met een grote groep kan het best leuk zijn.
We kregen dan 1 lange tafel, normaal zit je stil en spreek je dus alleen de gene naast je. Nu hadden we als grap bedacht dat elke keer als je eten pakt je gewoon ergens op een lege stoel ging zitten. Hierdoor wisselde je dus steeds van plek, waardoor je aan het eind van de avond met iedereen even gesproken had. Was echt heel gezellig! Ook heel grappig om midden in een gesprek te vallen.

Met maar één paar mensen ben ik er ook geen fan van. Als het dan al all you can eet is, dan dat ze het naar je tafel brengen.

--------------

Mijn ergenis van vandaag is dat zo een rot klein botsautotje (biro) een normale parkeerplek in neemt op de toch al kleine parkeerplaats bij het gebouw. We hebben maar 9 plekken voor meer appartementen, waarvan 2 plekken ook nog erg krap zijn met een auto. Nu staat die biro al de hele week op een grote plek. Terwijl die makkelijk op de kleine plekken past (die eigenlijk altijd vrij zijn) Nu moet je dus als je pech hebt je auto op de kleine plek propen. Kan je er bijna niet uit omdat die biro onwijs ruim staat.

Biro's zijn soweiso een irritatie puntje bij mij. Vind het de volwassen variant van de fatbike.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 09:32

Ik ga alleen naar all you can eat waar ze aan tafel serveren. Met drinken en eten tegelijk lopen kan ik namelijk niet. Dat is niet handig in een restaurant.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 09:36

Voor grote eters in all you can vreet schuren geweldig maar ik eet niet zo veel.

Ik moet zoveel doen vandaag maar 0.0 energie ..

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 09:39

Horzels -:(- mijn paard zat afgelopen donderdag en gisteren weer helemaal onder de eitjes. Nu geniet hij dan wel weer van het gekriebel en gekrab wat nodig is om die takkedingen van hem af te krijgen, maar horen die pokkebeesten niet gewoon al weg te zijn om deze tijd?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 09:40

We hebben vandaag het jaarfeest van de vroedvrouwen. Van onze verloskundige praktijk waar we zaten. Heel leuk. Best wel zin in.
Ik zie alleen op tegen die geitenwollen sokken types...alleen maar biologisch...alleen maar wol... borstvoeding... enzovoorts..
Die hebben het mij in de eerste weken niet makkelijk gemaakt in de groepsapp..waar ik uiteindelijk ook uitgestapt ben en mijn eigen weg ben gaan volgen.

Dus hopelijk kunnen we lekker aansluiting vinden bij mensen die beetje bij ons passen en laat de rest me lekker met rust...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 09:43

Ik ga alleen uit eten als het echt moet. Met 3x daags tramadol is uit de deur gaan even plannen hier nu. :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 10:19

Dat ik er aan denk om zelf een tweedehands deken voor ons pensionpaard te kopen.Ik wacht er al een tijdje op.Maar om nou 50/60 euro uit te geven aan een paard wat niet mijn eigendom is.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 10:27

Mijn ergernis is dat dochter impulsief een oude fret heeft gekocht van marktplaats maar ergens woont waar je helemaal geen huisdieren mag houden. En dus natuurlijk betrapt werd en het diertje gister hier heeft gebracht, waarbij gaandeweg de aap uit de mouw kwam: of ie hier ‘even mag logeren’ (want alle anderen zeiden natuurlijk nee).
Nja dan denk ik, beestje kan er ook niks aan doen, dus zal mn best doen. Maar hij is onwijs bewerkelijk en zet de hele boel op stelten en alles ruikt er nu naar. En mn oude kat grumpy. En ik moe. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 10:29

Waarom heb ik op de dag zelf of vlak voor ik weg moet, nooit zin in hetgene wat gepland staat.

-
Het is vandaag Coming-out day blijkbaar. Gemeente post een bericht met de LBTQ+ vlag.
De haaaat onder de berichten zeg.. Geen enkele positieve reactie, alleen maar azijnzeikers.
Ik woon in een kleine boeren gemeente in Brabant, je ziet hier amper 'woke' mensen.
Zit je in Amsterdam, kan ik me deze reacties iets meer voorstellen (abso niet goedkeuren) maar hier.... Nee.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 10:41

Marigold schreef:
Mijn ergernis is dat dochter impulsief een oude fret heeft gekocht van marktplaats maar ergens woont waar je helemaal geen huisdieren mag houden. En dus natuurlijk betrapt werd en het diertje gister hier heeft gebracht, waarbij gaandeweg de aap uit de mouw kwam: of ie hier ‘even mag logeren’ (want alle anderen zeiden natuurlijk nee).
Nja dan denk ik, beestje kan er ook niks aan doen, dus zal mn best doen. Maar hij is onwijs bewerkelijk en zet de hele boel op stelten en alles ruikt er nu naar. En mn oude kat grumpy. En ik moe. -O-

Breng het dier naar een frettenopvang.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 10:50

Last van mijn rug, heb nu mijn hot&cold dyson op de rug gezet met een warme stroom hopelijk trekt het straks wat meer weg.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 10:50

Nyaleti schreef:
Waarom heb ik op de dag zelf of vlak voor ik weg moet, nooit zin in hetgene wat gepland staat.

-
Het is vandaag Coming-out day blijkbaar. Gemeente post een bericht met de LBTQ+ vlag.
De haaaat onder de berichten zeg.. Geen enkele positieve reactie, alleen maar azijnzeikers.
Ik woon in een kleine boeren gemeente in Brabant, je ziet hier amper 'woke' mensen.
Zit je in Amsterdam, kan ik me deze reacties iets meer voorstellen (abso niet goedkeuren) maar hier.... Nee.

Hier is gisteravond de mast waarin de regenboogvlag gehesen zou worden omgezaagd. Hoe triest ben je dan 8)7

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 10:58

Afbeelding
Ik moet weg...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 11:02

Maddy_Paola schreef:
Nyaleti schreef:

-

Hier is gisteravond de mast waarin de regenboogvlag gehesen zou worden omgezaagd. Hoe triest ben je dan 8)7

Jemig wat stom zeg...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 11:11

Hier ook zoveel haat en vuiligheid onder het bericht van de gemeente over Coming Out-day. Ik lees het maar niet meer, word er alleen maar heel verdrietig van. Wat een verrotte maatschappij online.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 11:15

marleen_88 schreef:
[ Afbeelding ]
Ik moet weg...

Handhaving bellen.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 11:59

marleen_88 schreef:
[ Afbeelding ]
Ik moet weg...

Politie bellen..