Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik denk altijd maar aan dit bij de taalverbeteraars:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... enaam-mens
black_kelpie schreef:De KNO arts, wat een ongelooflijke dropveter. Totaal geen flauw idee van mijn casus, praatte tijdens de afspraak alleen maar met mijn vriend en heeft me random prednison voorgeschreven onder het mom van "baat het niet dan schaadt het niet". Seriously?![]()
Vandaag bij Schoonenberg een afspraak om te kijken of zij wat kunnen betekenen. Of de KNO arts me niet had doorverwezen naar een audiologisch centrum? Want hier mogen zij zo niks mee, was ook overduidelijk aan de hand van de hoortest die ik daar had gedaan. En hoezo prednison?? Euhhh, oké
Dus wederom wachten op een afspraak, nog langer niks horen, hoera. En a la minute van KNO arts gewisseld, was gelukkig geen probleem.
DuoPenotti schreef:Ik denk altijd maar aan dit bij de taalverbeteraars:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... enaam-mens
wyoming schreef:Audiologisch centrum kan ook via de huisarts. En aangezien daar ook lange wachtlijsten zijn (tenminste mijn dochter moest 3 maanden wachten) zou ik daar zo snel mogelijk proberen op te komen. Mocht je eerder bij de andere kno arts terecht kunnen en hij kan je wel helpen dan kan je jezelf altijd nog van de lijst halen. Mocht hij je er ook naar toe willen hebben, sta je er alvast op.
black_kelpie schreef:Doorverwijzing kon blijkbaar ook via Schoonenberg (locatie in het ziekenhuis), dus dat is gelijk gedaan![]()
Er is ook al contact geweest met het audiologisch centrum en daar gaven ze aan dat ik vermoedelijk wel vrij snel aan de beurt ben, maar wat zij onder snel verstaan weet ik niet.
fleurtjeuh schreef:Onze fiets verhuurder!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels hebben wij al 2 maanden last van lekkage op de stoppenkast.
2 maanden op de stoppenkast!!
En onze verhuurder doet amper iets, heeft geen telefoonnummer waarop ze bereikbaar zijn(mag dat uberhaupt? Als verhuurder alleen per mail bereikbaar zijn?), heeft ons telefoonnummer zonder overleg aan derden gegeven, communiceert niet, beantwoorden geen vragen
Stuurt nutteloze mailtjes als:
De dakdekker komt morgen langs.
Hopende je hiermee voldoende geinformeert te hebben.
NEE poedersuiker, DAT HEB JE NIET!!