Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blinnii schreef:Onderstaand bericht had ik naar MDH gedaan.Citaat:Hoi hoi,
Aangezien ze aangeeft niet uit mijn woord te komen, misschien wil je haar de tip geven dat ze deze drie stappen moet volgen
1. Begint met een B en eindigt op S
2. Het woord is een Germaanse naam
3. Gebruik zo nodig Google voor het vervolg
En ja, ze heeft alle letters gevonden. Er staan ook 9 stipjes in de kaart
Dankjewel alvast!
Als je dan dus de letters op de stipjes plaatst, krijg je B.......S > Betlindis . Mijn naam is Belinda en dat stamt daar vanaf(stap 2&3) . De dubbele i is dus toeval en heeft eigenlijk niets met mijn boktnaam van doen
pradadaan schreef:Sorry Santa dat ik je nog niet geraden heb![]()
Ik had bedacht om er vanavond na mijn werkdag achter te komen wie je bent maar ik zit onverwachts al een paar uur in het ziekenhuis met mijn moeder die vanmiddag haar knie heeft gebroken![]()
Ik moet mijn zoektocht dus nog heel even uitstellen maar ik wil wel dat je weet dat ik echt echt echt onwijs blij ben met je pakket en dat ik je niet vergeten ben
DonDon schreef:Ik denk dat ik het weet:CharxHebe ben jij mijn SS?
Iloveiswan schreef:Balenciaga schreef:Iloveiswan, ben jij mijn santa?
Ja![]()
Hoe heb je mij gevonden uiteindelijk![]()
Fijn dat je katten en jijzelf het leuk vonden
CharxHebe schreef:DonDon schreef:Ik denk dat ik het weet:CharxHebe ben jij mijn SS?
Jaaaaaaaaa. Sorry voor het op de proef stellen van je geduld
![]()
ik had gehoopt dat het laatste cadeau nog in orde zou komen maar dat was niet het geval. Het zou donderdagavond na dik 1.5 week afgeleverd zijn op het postkantoor dus ik vrijdag erheen maar ze hadden hem niet. Maar ze zeiden kom morgen nog eens terug met de drukte kan het zijn dat ze hem morgen pas leveren. helaas is ie gewoon spoorloos. Toen moest ik over op plan B op de laatste verzenddag
![]()
Maar je was een heel leuk lootje en ik hoop dat je er blij mee bent
Balenciaga schreef:Iloveiswan schreef:
Ja![]()
Hoe heb je mij gevonden uiteindelijk![]()
Fijn dat je katten en jijzelf het leuk vonden
Nou ik heb een beetje vals gespeeld door me te beperken tot de bokkers die nog niet waren geraden. Daarvan was jij volgens mij de enige met 1 kat. Ook had je het over je inpak skills en dat kwam op het kaartje terug.
Maar ik ben wel echt benieuwd naar een uitleg van de hints want ik snap er echt helemaal niks van
CharxHebe schreef:DonDon schreef:Oh ja je hebt echt ontzettend je best gedaan, ik ben er zo blij mee! Echt super lief! Maar is het Rituals pakket dan ook van jou?
Nee die is niet van mij! Dus ben erg benieuwd van wie wel