Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Als mensen het er voorover hebben moeten ze het zeker doen
Maar ik vond ze ook echt lelijk. Dat ik ze voor 20 nog niet wilde
Terwijl ik soms iets opzichtelijks leuk kan vinden van lelijkheid.
Maar dat had ik met die niet.
Maar zoals ik al zei over smaak valt niet te twisten.
Mo_86 schreef:Nyaleti schreef:Had ik gisteren een date terwijl ik tegen m'n ouders zei dat ik bij een vriendin in een andere stad was? Ja.
Heb ik een parkeerboete gekregen en komt die binnen onder m'n moeders naam waardoor ze hem sowieso open maakt en zich afvraagt waarom ik in een andere stad was? Ook ja
poedersuiker
Das kak
Tijdje geleden vertelde in hier dat ik een dure tas had gekocht en voor mijn man een duur horloge om m’n schuldgevoel af te kopen en de aandacht af te leiden van mijn dure aankoop. Met het idee dit onder de kerstboom te leggen, iedereen blij.
M’n man heeft voortijdig ontdekt wat ie kreeg, voelde zich daar weer schuldig over omdat ie het een te duur cadeau voor hem vond. Ik had toen niets over de tas gezegd overigens. Durfde ik niet. Goed, ik wilde ook best graag een smartwatch dus heeft hij d’r een voor mij gekocht. Daar ging ook m’n dekmantel maar hè ging d’r ook geen nee tegen zeggen.
Eindstand: heb nu en ook een smartwatch en de tas maar gewoon in gebruik genomen. Zijn reactie: “leuke tas!” en hij bleek het merk niet te kennen.
Ja, wij zijn een raar stel. Daarom werkt t ook zo goed.
Lau schreef:Hoort zuigend geluid van het moeras van leugens dat zich aan het vormen is..Nyaleti schreef:Had ik gisteren een date terwijl ik tegen m'n ouders zei dat ik bij een vriendin in een andere stad was? Ja.
Heb ik een parkeerboete gekregen en komt die binnen onder m'n moeders naam waardoor ze hem sowieso open maakt en zich afvraagt waarom ik in een andere stad was? Ook ja
poedersuiker
Gewoon zeggen dat je daar een leuk barretje wist en daar samen met haar ff wat bent gaan drinken.
marleen_88 schreef:Mijn vriendin parkeerde haar auto bij een winkel. Kwam terug en werd door een zeer aardige meneer gewezen op haar bumper. Of ze wist dat daar wat aan zat/hing. Nee, ze had werkelijk geen idee en stond met schaamrood op de kaken te kijken.
Heb ik gelachen? Jazeker en niet een klein beetje, ik kon niet meer.
Ik snap natuurlijk dat dit echt niet tof is, maar ik vind het gewoon ontzettend grappig.
Oja de foto.
[ [url=m/05wvYk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Siers83 schreef:Marleen ik zou ook lachen! Ik zou denk ik in mijn broek piesen van het lachen
othelloster schreef:marleen_88 schreef:Mijn vriendin parkeerde haar auto bij een winkel. Kwam terug en werd door een zeer aardige meneer gewezen op haar bumper. Of ze wist dat daar wat aan zat/hing. Nee, ze had werkelijk geen idee en stond met schaamrood op de kaken te kijken.
Heb ik gelachen? Jazeker en niet een klein beetje, ik kon niet meer.
Ik snap natuurlijk dat dit echt niet tof is, maar ik vind het gewoon ontzettend grappig.
Oja de foto.
[ [url=m/05wvYk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wauw
Ik zou krom liggen van het lachen
DuoPenotti schreef:Haha
Maar wie heeft het gedaan?
Zo maar iemand willekeurig of iemand die haar kent en een grap uit wil halen?
Siers83 schreef:Maar ook heb ik de vraag: Hoelang heeft ze er mee rond gereden?