assie schreef:Oh dat is idd wel heel jammer Valerie. Hopelijk vindt hij snel het knopje om zelf uit de knoop te komen.
Hier beetje in dubio. Vorige week een hele leuke "gewone" date gehad (zo eentje met serieuze intenties). De hele week ook al veel contact en vanavond date 2. Maar ik twijfel nu al een beetje of ik hem niet te "saai" vind. Hij gebruikt veel termen als "ik wil je beter leren kennen", "ik word blij van je". Hij toont oprecht interesse. Het is één en al groene vlag. En ieeh dat vind ik ook eng.
Tegelijkertijd heb ik ook een beetje contact met een hele sexy dokter die overduidelijk geen relatie wil, maar alleen fwb. Veel spannender.
Verstandelijk zeg ik: heel erg duidelijk optie 1. Ik vind hem overigens ook leuk en aantrekkelijk hoor.
Dat is mijn verstand. Maar mijn brein bestaat uit nog veel meer laagjes:
De thrillseeker in mij, het grietje dat snel verveeld is, de autist die geen relatie aan durft (want iee, verandering), de ontdekkingsreiziger die steeds maar nieuw wil en de zelfstandige tut die content is met haar vrije leven: die schreeuwen allemaal: optie 2!!
Irritant
Als je hem aantrekkelijk vind, dan zou ik hem ZEKER een kans geven! Spanning is voor even leuk maar nooit een basis voor een relatie.
Als ik iets geleerd heb in de afgelopen maanden, dan is het dat die spanning eigenlijk helemaal niet leuk is. De rust die ik nu ervaar met een "saaie man" (zoals mensen het zouden omschrijven ik vind hem alles behalve saai) vind ik heerlijk. Ik kan eindelijk mijzelf zijn, geen spanning of angst. Heerlijk vind ik dat.
Mocht dit niks worden op lange termijn, dan weet ik wel dat ik nooit meer iemand wil daten waar ik zo veel spanning bij voel als ik bij al mijn eerdere dates heb gevoelt.