Oh en de enige die sowieso nieuwe mensen aanneemt wordt afgeraden door een assistente van een andere praktijk!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
boyca schreef:Moestuin, als ze zo met je dochter omgaan op school en jullie niet informeren, zou ik een andere school zoeken. Zijn ze nu helemaal bedonderd, arme kind
Appeltje_1 schreef:Nee wat erg Moestuin! Dat is echt niet oké! Die kinderen zijn dan gewoon niet goed opgevoed en die docenten doen er niks aan.
Misschien overheen gelezen, maar hoe oud is je dochten?
Sterkte.
Moestuin schreef:Appeltje_1 schreef:Nee wat erg Moestuin! Dat is echt niet oké! Die kinderen zijn dan gewoon niet goed opgevoed en die docenten doen er niks aan.
Misschien overheen gelezen, maar hoe oud is je dochten?
Sterkte.
Ze is nu 3,5 jaar. School start in België op 2,5. Ik vind het ook echt niet ok. Man heeft haar gezegd dat ze moet duwen of roepen als ze haar pijn doen maar dan is ze zo lief om te antwoorden: Je mag niet duwen of roepen papa. Mijn man heeft straks een gesprek. Ik ben benieuwd. Ouders zijn er deze ochtend op aangesproken maar goed. Ervaring leert mij van vroeger eigen kind schoon kind en de uitspraak: Maar het zijn kinderen hé, dan gebeurt dat wel eens. Is al gevallen.
En prima hé. Kan gebeuren. Maar niet nagenoeg dagelijks, in deze mate en door dezelfde kinderen. Dat is niet meer ‘per ongeluk’. Ik ben gewoon zo gloeiende kwaad momenteel.