Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:04

M_D_H schreef:
germie schreef:
4 pakketten nog.

Er komen er 2 volgens track en tracé vandaag aan, van de andere 2 pakketten wacht ik nog op een track en tracé :j

Wordt spannend. Ik hoop dat alle pakketten in ieder geval verzonden worden. Of zijn.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:07

Oh wat super opgelost zo!! Gelukkig dat het lootje van diegene iig niet met lege handen is komen te zitten. Super pakket!!

Oh balen idinn... Beterschap!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:07

Secret Santa Hints

Citaat:
@Bienotje, Met de 88 in de woonplaats zat je in de goede richting te denken!
Maar om het niet te makkelijk te maken staat deze uiteraard niet als woonplaats vermeld naast de berichten van jouw Santa.
1 van de geschreven hints is van toepassing op de deelnemerslijst op pagina 310

Tip: klik op alle links

Citaat:
@Imay1990, Spoiler alert!
Op 3 januari ben ik weer te zien op de Nederlandse tv.

Citaat:
@Banjer, KRUL in de staart is mijn passie samen met DRAVEN over een STEEN

Citaat:
@Snoopydog, In jouw berichten leest Santa dat nog niet alle opdrachten uit de wandeling gelukt zijn, dus hierbij de hints die jij daaruit had kunnen halen:
- Santa rijd graag dressuur
- Zijn/aar paard is donkerbruin
- je kunt Santa vinden in Las Vegas
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 24-12-21 15:12, in het totaal 3 keer bewerkt

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:10

Graag laat ik ook de foto's zien van mijn pakket {:) [&]

Mijn pakket die ik als Santa verzonden heb maar waar door de omstandigheden niks van gehoord is..

Ik ben blij dat ik eerder al een oppeppend pakket had verstuurd want daar kwam geen reactie op en zo heeft het beheer op tijd nog een leuk pakket samen kunnen stellen voor die lootje. <:)

Ergens vind iedereen het natuurlijk leuk om het enthousiasme te lezen en te zien wat de hints en andere creatieve acties zijn bij de pakketten. Dus nu toch besloten om een bericht te plaatsen.

Het oppepper pakket zat oa 3 hints in van wie niet haar Santa is .
**Een buisje gevuld met zand wat verwees naar Germie ( ging naar een onbewoond eiland en vroeg of ze nog zand mee terug moest nemen)

** Een appel :') die was wel simpel hè,en mijn lootje heeft toch een paard dus dat komt wel op.

** Een tube massage gel van een 18+ merk wat een voetbal club sponsort en daarmee kon je Jolien uitsluiten als Santa.

Op dag 1 is het pakket aangekomen,en ja natuurlijk doet het ergens een beetje verdriet dat je tig keren het topic opent en niet je creaties voorbij ziet komen maar goed,think positief. Lootje zal het vast ontzettend k*t en zwaar hebben en het pakket was gewoon keileuk :D dus wederom een opkikker.

Dagenlang ben ik aan het inpakken geweest, serieus wat een prachtig rotpapier is dat glitter papier. :x

Potten verf,slowcoocker schaal erop om het toch maar plakkend te houden.
Tubes lijm gebruikt....
Afbeelding

Maar het resultaat mag er zijn,al zeg ik het zelf O:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helaas staan niet alle cadeautjes erop maar hier de cadeautjes die ik nog weet.

Een grote een hele grote theemok met een inhoud van 850 ml _O-

Afbeelding

Mijn lootje kan niet tegen cafeïne dus speciaal langs een gezondsheidswinkel gegaan en deze thee gescoord.

Afbeelding

Ook aan de katten werd gedacht ;

Een kattenhuisje.

Afbeelding

En snoepjes.

Afbeelding

En wat ik ontzettend leuk vond was dat ik een muis had gekocht waar je de snoepjes in kon doen - voerbal idee-

Een paar cadeautjes waren ingepakt in kranten :o
Zweedse kranten want daar ligt haar interesse bij.
In de Zweedse krant had ik ook een hint gestopt, bepaalde letters waren onderstreept en als je dat terug naar het Nederlands vertaalde kreeg je het woord "vermist"

Dat sloeg op de cadeautjes die ik had gekocht maar waarvan het pakket vermist was geraakt |(

Afbeelding

Nog een cadeautje,een boek in de Zweedse taal over buitenaards leven. Ze heeft belangstelling voor ruimtevaart etc maar in de kringloop voelde ik mij zo verloren met die boeken in mijn hand want ja,heeft ze die al? Is dit wel wat? Kortom ik kwam daar niet uit maar dit boek was een leuke combinaties van haar toplijst. :)
Afbeelding

Afbeelding

Nog een hint waren deze magazines want 1 gaat over soep en ik vind het leuk om soep te maken.

Afbeelding

Ook had ik kei leuke en zachte,warme sokken gekocht <3
Afbeelding

Verder zat er nog wat kleine presentjes in maar ik heb helaas niet alles op de foto gezet.

Ik heb ontzettend genoten van de voorpret ,ook dat mensen dachten dat ik hun Santa was deed mij ontzettend goed en nu ook de laatste berichtjes van mensen geeft toch een glimlach.

Daarvoor mijn dank.

Fijne dagen iedereen. Ik ga nu ff de hond uitlaten en stallen uitmesten. Kerstgedachte hè :')

M_D_H

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:20

Wat heb je een prachtig pakket gemaakt Daan :j

Het spijt ons echt dat we het contact verloren zijn met jouw Santa.
Ik hoop, als je volgend jaar weer wil mee doen, dat we het dan goed kunnen maken :j
(Dan geven we je wel iemand van het beheer, ik bedoel maar, wij kunnen er toch niet mee weg komen als je geen pakket krijgt :P, oef, zou dit een hint kunnen zijn naar je Santa van volgend jaar?
Wie weet :oo :') _O- )

En, respect voor dat glitter papier :j
Ziet er echt goed uit!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:25

Geen spijt joh, jullie hebben ook ontzettend je best gedaan en wat konden we met z'n allen nog meer doen dan alles wat we gedaan hebben.

De reacties hier,je pb's die zo betrokken en lief waren. Dat doet mij goed <3

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:26

Oke, een google search voor "3 januari terug op tv" leid me naar Big Brother. Dat is een aanknopingspunt hoop ik. Ik voel me vooral heel dom met zoveel hints en geen idee. Ik ga weer nadenken

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:27

Met een heleboel hulp van iemand die duidelijk slimmer is dan ik: Donna, ben jij mijn SSS?

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:28

Wat een super leuk pakket heb je gemaakt Daan en ook super mooi ingepakt!
Voel je pijn van het inpakken met glitterpapier haha. Wat een tijd kost dat om iets ook maar ietwat degelijk in te pakken :+.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:32

Voordat ik een raar en niet reagerend persoon ben...
Heeeel druk met werk en het einde van m'n studie...
Maar ik kijk en geniet mee in stilte!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:40

IMAY1990 schreef:
Met een heleboel hulp van iemand die duidelijk slimmer is dan ik: Donna, ben jij mijn SSS?

*\o/*
Jaaa

Sorry dat het zo moeilijk was :+

Ik vond m zelf heel logisch, vgm had ik big brother namelijk al wel eens genoemd

Vallen de hints nu ook op zijn plek? En ben je er uit gekomen met de letters?

Normaal ben ik altijd snel geraden dus dacht doe iets moeilijker. Volgend jaar maar weer simpeler dan haha

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:44

Donna89 schreef:
IMAY1990 schreef:

*\o/*
Jaaa

Sorry dat het zo moeilijk was :+

Ik vond m zelf heel logisch, vgm had ik big brother namelijk al wel eens genoemd

Vallen de hints nu ook op zijn plek? En ben je er uit gekomen met de letters?

Normaal ben ik altijd snel geraden dus dacht doe iets moeilijker. Volgend jaar maar weer simpeler dan haha

Ik ben gewoon heel slecht in dit soort dingen. Ligt niet aan jou maar aan mij. De hints zijn nog steeds niet allemaal geland, en de letters heb ik ook nog niet gematcht. Maar ik werd er op gewezen dat Big brother wel bij jou zou kunnen horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:44

Daan, wat een geweldig pakket heb je samengesteld! Echt hoe krijg je sommige cadeaus überhaupt gevonden! En het glitterpapier ziet er ondanks alle ellende om het vast te krijgen super uit.

Maar ik trap er niet in.. ik ga volgend jaar geen glitterpapier kopen :D

Hopelijk komt je lootje nog boven water drijven. Zou leuk wezen..

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:51

Daan, heel mooi pakket. En super mooi ingepakt. Ik had er ook zoveel moeite mee, en als ik dan zie hoe strak bij jou, respect hoor :j !! Ik heb hier nog een rol liggen. Wie weet toch nog volgend jaar. <<)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:54

Ooh Daan wat heb je dat goed bedacht en wat jammer dat het nu zo is gegaan.

Hopelijk komt je lootje uiteindelijk weer tevoorschijn :(:)

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:55

Wat een leuk pakket Daan! Je kunt zien dat je er echt veel tijd en moeite hebt ingestoken <3

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 16:06

mooi Pakket Daan!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 16:14

Mooi pakket Daan :-)

Mooi opgelost door Ynske en Beheer :-)

Hoop dat alles ok is met desbetreffende Bokker :\ :(:)

Overigens, zo leuk om alle huisideren te zien die gelijk bij/bovenop/in/indeweg zitten zodra er een pakket komt :))

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 16:47

-
Laatst bijgewerkt door Ami op 21-01-23 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 17:07

Mooi pakket Daan, en respect voor je inpakkunsten!
Ik hoop dat alles goed gaat met je lootje en dat ze toch kan genieten van je pakket.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 17:46

*\o/* mijn man smst me net dat er een pakket voor me thuis ligt en dit volgens hem echt wel van mijn Santa moet zijn!! *\o/*

Alleen heb ik vandaag en morgen weinig tijd voor een verslagjE, maar ik ga proberen tijd vrij te maken. Vanavond doen we pakjesavond bij ons thuis met mijn schoonmoeder erbij, dan zal ik het pakket als laatste uitpakken.

Ik heb al een sterk vermoeden wie mijn Santa is, maar ik laat iedereen incluis mijzelf nog even in spanning!

Nog drie pakketten te gaan, en ik ben niet eens de laatste.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:08

Yinthee schreef:
Ik zie nu pas deze extra hint... had in het topic op mijn naam gezocht of ik wat gemist had, maar aangezien de "i" ontbreekt ging ik natuurlijk niks vinden :+

Citaat:
@Ynthee, Santa vind het jammer om te horen dat jouw gietertje lek is. Woon je bij de TK MAXX in de buurt? Dan kan Santa het bonnetje opsturen zodat je het kan ruilen.
*hint : Ik ben een bekende Nederlander en heb in Frankrijk gewoond maar nu woon ik weer in Nederland. Wijnen wijnen wijnen!

Lief aanbod, bedankt!
Tkmaxx ken ik niet eens _O- heb het even gegoogled, dichtstbijzijnde is Rotterdam.. kom ik eigenlijk nooit maar dan zou ik er gewoon een keer voor naartoe moeten. :) Heen en weer opsturen wordt ook nogal een duur grapje natuurlijk, haha.

De winkel even een berichtje doen en uitleggen wat er mis is met een kopie van de bon. Misschien sturen ze wel een nieuwe naar je op. Is een ideetje.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:19

Even een kleine update van m’n pakket…

Bijna alle (5!!) chocoladerepen zijn al op :+

En gelijk verslaafd geraakt aan legpuzzels maken. Super leuk! En binnen 2 dagen af :')

Afbeelding

Al met al valt m’n pakket dus super blij met m’n pakket!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:20

Dispar_Vulgo schreef:
Even een kleine update van m’n pakket…

Bijna alle (5!!) chocoladerepen zijn al op :+

En gelijk verslaafd geraakt aan legpuzzels maken. Super leuk! En binnen 2 dagen af :')

[ [url=m/RMjD60.jpg]Afbeelding[/url] ]

Al met al valt m’n pakket dus super blij met m’n pakket!

Ja mijn doos met chocolaatjes is ook al zo goed als leeg -O-
Kan ik een herzending aanvragen? O:)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:22

Ach wat balen Daan als je dan niks hoort. Super leuk pakket heb je gemaakt! Vervelend dat iemand dan niks laat horen.

Blinnii heb jij je pakket al gekregen?

Ik snap big brother ook niet als hint voor Donna. :+