M_D_H schreef:germie schreef:4 pakketten nog.
Er komen er 2 volgens track en tracé vandaag aan, van de andere 2 pakketten wacht ik nog op een track en tracé
Wordt spannend. Ik hoop dat alle pakketten in ieder geval verzonden worden. Of zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@Bienotje, Met de 88 in de woonplaats zat je in de goede richting te denken!
Maar om het niet te makkelijk te maken staat deze uiteraard niet als woonplaats vermeld naast de berichten van jouw Santa.
1 van de geschreven hints is van toepassing op de deelnemerslijst op pagina 310
Tip: klik op alle links
Citaat:@Imay1990, Spoiler alert!
Op 3 januari ben ik weer te zien op de Nederlandse tv.
Citaat:@Banjer, KRUL in de staart is mijn passie samen met DRAVEN over een STEEN
Citaat:@Snoopydog, In jouw berichten leest Santa dat nog niet alle opdrachten uit de wandeling gelukt zijn, dus hierbij de hints die jij daaruit had kunnen halen:
- Santa rijd graag dressuur
- Zijn/aar paard is donkerbruin
- je kunt Santa vinden in Las Vegas
IMAY1990 schreef:Met een heleboel hulp van iemand die duidelijk slimmer is dan ik: Donna, ben jij mijn SSS?
Donna89 schreef:IMAY1990 schreef:Met een heleboel hulp van iemand die duidelijk slimmer is dan ik: Donna, ben jij mijn SSS?
![]()
Jaaa
Sorry dat het zo moeilijk was![]()
Ik vond m zelf heel logisch, vgm had ik big brother namelijk al wel eens genoemd
Vallen de hints nu ook op zijn plek? En ben je er uit gekomen met de letters?
Normaal ben ik altijd snel geraden dus dacht doe iets moeilijker. Volgend jaar maar weer simpeler dan haha
Yinthee schreef:Ik zie nu pas deze extra hint... had in het topic op mijn naam gezocht of ik wat gemist had, maar aangezien de "i" ontbreekt ging ik natuurlijk niks vindenCitaat:@Ynthee, Santa vind het jammer om te horen dat jouw gietertje lek is. Woon je bij de TK MAXX in de buurt? Dan kan Santa het bonnetje opsturen zodat je het kan ruilen.
*hint : Ik ben een bekende Nederlander en heb in Frankrijk gewoond maar nu woon ik weer in Nederland. Wijnen wijnen wijnen!
Lief aanbod, bedankt!
Tkmaxx ken ik niet eensheb het even gegoogled, dichtstbijzijnde is Rotterdam.. kom ik eigenlijk nooit maar dan zou ik er gewoon een keer voor naartoe moeten.
Heen en weer opsturen wordt ook nogal een duur grapje natuurlijk, haha.
Dispar_Vulgo schreef:Even een kleine update van m’n pakket…
Bijna alle (5!!) chocoladerepen zijn al op![]()
En gelijk verslaafd geraakt aan legpuzzels maken. Super leuk! En binnen 2 dagen af![]()
[ [url=m/RMjD60.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al met al valt m’n pakket dus super blij met m’n pakket!