amandananana schreef:Ik heb een koper die een bestelling wil annuleren die ik al verstuurd heb.. hoe werkt dat?
Je kan bij vinted aangeven dat het al verzonden is.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
tita schreef:Alja schreef:Ik heb 16 geteste en werkende zoef zoef diertjes
Dacht in 1 koop 35 euro is dat een normale prijs?
Ligt eraan hoe graag je er af wil, ik had hele banen stuk of 30 auto’s.
Trein aan , station, looping, garage totaal 3 jumbo zakken die grote alles weg voor 35€
_Lorette_ schreef:Ik vind het niet leuk als iemand 'Perfect!' zegt in een review voor mij en dan 4 sterren geeft.
Ik schrijf geen leuke briefjes, geef geen cadeautjes en pak het niet prachtig in, dus ik ben zeker niet de beste Vinted verkoper. Maar zeg je 'perfect', dan geef je 5 sterren. Vind ik.
iirrssjjee schreef:_Lorette_ schreef:Ik vind het niet leuk als iemand 'Perfect!' zegt in een review voor mij en dan 4 sterren geeft.
Ik schrijf geen leuke briefjes, geef geen cadeautjes en pak het niet prachtig in, dus ik ben zeker niet de beste Vinted verkoper. Maar zeg je 'perfect', dan geef je 5 sterren. Vind ik.
Nou inddd. Perfect is perfect en dus een 10
Ik pak ook niks in hoor. Doe normaal, shirtjes of broekjes van n paar euro.... Net als dat sommigen het niet vinden kunnen dat het in een cornflakes doos ofzo word verstuurd.... Dan koop je het maar bij n winkel, dat ben ik niet. Ik stop het in een doos die ik toevallig in huis heb en waar het mooi in past. Dat is soms eentje van bol of een andere webwinkel maar soms ook cornflakes, crackers, of iets anders. Lekker boeiend