Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 09:49

Heel veel sterkte Britta.

Gewoon lak hebben aan die school kom op. Sommige dingen kan je niet overdoen, en school is er daar dus wel 1 van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 09:52

Sterkte, Britta! :knuffel:

En Moniek: you’ve got this! :(:)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 09:58

Waarom laat mijn vader me dit zelf doen :') ‘maak een afspraak bij de bank.’ Uhm dan krijg ik zo’n robot ‘toets 1 om uw rekeningnummer op te geven.’ Uh? Nee? Ik wil gewoon een afspraak maken, domme robot aan de telefoon, daar heb je mijn rekeningnummer niet voor nodig. Ik moet gewoon naar zo’n schaars filiaal om me te legitimeren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:13

Britta31 schreef:
Mijn moeder ligt op sterven.Ik heb de kinderen al 2 dagen thuis gehad omdat ik dinsdag niet wist hoe ze uit het ziekenhuis kwam.Was het heel slecht had ik de kinderen opgehaald thuis.Dus gisteren het echte afscheid en nu willen ze vandaag weer omdat oma er nog is nog een keer gaan.Het gaat steeds slechter.Nu verwacht de school dat de kinderen vanmiddag nog online lessen gaan volgen.Sorry hoor,oma is belangrijker dan school.

Heel veel sterkte. :(:)

En betreffende school je heb helemaal gelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:15

Kairos schreef:
Waarom laat mijn vader me dit zelf doen :') ‘maak een afspraak bij de bank.’ Uhm dan krijg ik zo’n robot ‘toets 1 om uw rekeningnummer op te geven.’ Uh? Nee? Ik wil gewoon een afspraak maken, domme robot aan de telefoon, daar heb je mijn rekeningnummer niet voor nodig. Ik moet gewoon naar zo’n schaars filiaal om me te legitimeren.

Mijn bankpas was niet vernieuwd, bank wist niet waarom had gebeld ook zo'n idiote robot, meestal als je wat probeert krijg je iemand aan de telefoon. Maar ik kon gewoon naar een kantoor gaan zonder afspraak. Dit was bankpas vernieuwen en legitimeren (nooit een brief van gehad)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:28

M'n vader die loopt te geinen over m'n mond afplakken met duct-tape als mondkapje (hier kon ik overigens wel om lachen :+ ), maar m'n moeder die dan meteen weer loopt te stressen en half op tilt slaat omdat ik als reactie op m'n vader even m'n keel schraapte. :roll: Doe normaal, raar mens, je zit niet eens in de buurt. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:29

Zieke tijdverspilling. Moet een vak herkansen, wat ik sowieso een achterlijk vak vind, maar heb het tentamen vorig jaar gehaald (onderzoek niet). Maar moet wel naar alle werkcolleges. Lekker stof bespreken die ik al wel snap. En alles gaat zo intens paasei traaag. :z

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:32

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:41

Britta heel veel sterkte.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:04

Groepsapps om 7 uur 's ochtends... Mensen donder op.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:20

Als ik naar bed ga gaan mijn meldingen uit, dochter appt nog weleens op rare tijden.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:25

Ik wil niet al mijn meldingen uitzetten want er zijn mensen die me wel 's nachts mogen appen (bv vriendin met depressieve gevoelens). Maar ik hoef echt niet 's ochtends om 7 uur wakker geapped te worden omdat je om 13.00 uur je paard wil longeren in de binnenbak... fiets op.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:27

Veulen84 schreef:
Ik wil niet al mijn meldingen uitzetten want er zijn mensen die me wel 's nachts mogen appen (bv vriendin met depressieve gevoelens). Maar ik hoef echt niet 's ochtends om 7 uur wakker geapped te worden omdat je om 13.00 uur je paard wil longeren in de binnenbak... fiets op.

Je kan op whatsapp ook speciale meldingen aanzetten. Dan zijn er maar een paar mensen waarbij de melding geluid maakt en de rest niet.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:28

Veulen84 schreef:

Je kunt per groep ook de notificaties tijdelijk uitzetten :-). Je kunt kiezen voor 8 uur, een week of een jaar geloof ik!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:40

Paard dat ziek is geworden na de ontworming, en het feit dat ik enorm veel stress heb door het (te)veel aan schoolwerk met te weinig ondersteuning.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:25

Die stomme Corona waardoor je gewoon super voorzichtig doet om je gezondheid terwijl ik normaliter pas afspraken cancelde als ik bijna dood neerviel bij wijzen van.

Had afspraak met cliënt. Client heeft kanker en gisteren had ik wat last van m’n keel en slijm en vanochtend klonk ik vol en toch wat snot in m’n neus. Normaliter zou ik gewoon doorgaan maar nu toch maar afgezegd.. had er zo naar uitgekeken om even op huis bezoek of kantoor te kunnen gaan -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:40

Dat ik klachten heb dus ik ga me vanmiddag gelijk laten testen... maar ik moet morgen werken en ik durf echt niet af te bellen :=

Ik ga het wel doen.. maar even mezelf moed in praten..

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:46

Sodera schreef:
Veulen84 schreef:

Je kunt per groep ook de notificaties tijdelijk uitzetten :-). Je kunt kiezen voor 8 uur, een week of een jaar geloof ik!

xmarritw schreef:
Veulen84 schreef:

Je kan op whatsapp ook speciale meldingen aanzetten. Dan zijn er maar een paar mensen waarbij de melding geluid maakt en de rest niet.

Thanks, ik ga naar deze opties eens kijken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 13:49

Intens moeilijke voorbereidingen voor een college die ik niet trok met mijn hersenschudding. Dus ik dacht oei ik denk niet dat ik het college zometeen kan bijbenen. Zit ik het college te volgen. Ten eerste staan de antwoorden van de opdracht die we in het college krijgen online. Ten tweede gaat ze uitleggen wat naamvallen zijn en hoe ze werken. Thanks dat wist ik in klas 2 van de havo al. Zit nu op de uni in het tweede jaar. :Y)

Gelukkig duurt dit college maar 4uur.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 13:59

Net het aankomende vuurwerk verbod gaan mensen nu maar vast hun voorraad opknallen ofzo :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 14:05

MarlindeRooz schreef:
Intens moeilijke voorbereidingen voor een college die ik niet trok met mijn hersenschudding. Dus ik dacht oei ik denk niet dat ik het college zometeen kan bijbenen. Zit ik het college te volgen. Ten eerste staan de antwoorden van de opdracht die we in het college krijgen online. Ten tweede gaat ze uitleggen wat naamvallen zijn en hoe ze werken. Thanks dat wist ik in klas 2 van de havo al. Zit nu op de uni in het tweede jaar. :Y)

Gelukkig duurt dit college maar 4uur.

"Dit is de enige belangrijke naamval, joe!"
(Mijn nerdenhart smolt een beetje van deze zin. :') )

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 14:14

Ik wou zeggen, loop een willekeurige gereformeerde gemeente binnen en de naamvallen vliegen je om de oren :')

Ik erger me aan een freelancer die niet luistert. Net een klein kind. 'Kun je stoppen met werken zodat ik kan zien wat het probleem met dit project is?' 'Nee ik werk gewoon door want ik heb hier nu tijd voor vrijgemaakt'.

Verder zijn vertalers totaal niet autistisch ofzo :+
Laatst bijgewerkt door Foaly op 12-11-20 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 14:15

Van huis uit heb ik een dialect met naamvallen meegekregen dus dat maakt het soms wel verwarrend. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 14:19

Ik ken het alleen vanuit het Duits, Grieks en Latijn... en dus de Prins van Egypte. :')
Welk dialect spreek je, Marlinde? (Niet dat ik zo goed op de hoogte ben van Nederlandse dialecten, maar ik vind het wel boeiend. :P )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 14:20

Haha naja echt naamvallen zitten er niet in. Maar je hoort nog wel naamvallen terug in het Twents. Helaas spreek ik het niet echt. -O- Alleen luisteren / lezen lukt.