Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
‘maak een afspraak bij de bank.’ Uhm dan krijg ik zo’n robot ‘toets 1 om uw rekeningnummer op te geven.’ Uh? Nee? Ik wil gewoon een afspraak maken, domme robot aan de telefoon, daar heb je mijn rekeningnummer niet voor nodig. Ik moet gewoon naar zo’n schaars filiaal om me te legitimeren. Britta31 schreef:Mijn moeder ligt op sterven.Ik heb de kinderen al 2 dagen thuis gehad omdat ik dinsdag niet wist hoe ze uit het ziekenhuis kwam.Was het heel slecht had ik de kinderen opgehaald thuis.Dus gisteren het echte afscheid en nu willen ze vandaag weer omdat oma er nog is nog een keer gaan.Het gaat steeds slechter.Nu verwacht de school dat de kinderen vanmiddag nog online lessen gaan volgen.Sorry hoor,oma is belangrijker dan school.
Kairos schreef:Waarom laat mijn vader me dit zelf doen‘maak een afspraak bij de bank.’ Uhm dan krijg ik zo’n robot ‘toets 1 om uw rekeningnummer op te geven.’ Uh? Nee? Ik wil gewoon een afspraak maken, domme robot aan de telefoon, daar heb je mijn rekeningnummer niet voor nodig. Ik moet gewoon naar zo’n schaars filiaal om me te legitimeren.
), maar m'n moeder die dan meteen weer loopt te stressen en half op tilt slaat omdat ik als reactie op m'n vader even m'n keel schraapte.
Doe normaal, raar mens, je zit niet eens in de buurt.
iirrssjjee schreef:Vuurwerklaat dat verbod maar komen, aub....

Veulen84 schreef:Ik wil niet al mijn meldingen uitzetten want er zijn mensen die me wel 's nachts mogen appen (bv vriendin met depressieve gevoelens). Maar ik hoef echt niet 's ochtends om 7 uur wakker geapped te worden omdat je om 13.00 uur je paard wil longeren in de binnenbak... fiets op.
Veulen84 schreef:Ik wil niet al mijn meldingen uitzetten want er zijn mensen die me wel 's nachts mogen appen (bv vriendin met depressieve gevoelens). Maar ik hoef echt niet 's ochtends om 7 uur wakker geapped te worden omdat je om 13.00 uur je paard wil longeren in de binnenbak... fiets op.
. Je kunt kiezen voor 8 uur, een week of een jaar geloof ik!
Sodera schreef:Veulen84 schreef:Ik wil niet al mijn meldingen uitzetten want er zijn mensen die me wel 's nachts mogen appen (bv vriendin met depressieve gevoelens). Maar ik hoef echt niet 's ochtends om 7 uur wakker geapped te worden omdat je om 13.00 uur je paard wil longeren in de binnenbak... fiets op.
Je kunt per groep ook de notificaties tijdelijk uitzetten. Je kunt kiezen voor 8 uur, een week of een jaar geloof ik!
xmarritw schreef:Veulen84 schreef:
Je kan op whatsapp ook speciale meldingen aanzetten. Dan zijn er maar een paar mensen waarbij de melding geluid maakt en de rest niet.

MarlindeRooz schreef:Intens moeilijke voorbereidingen voor een college die ik niet trok met mijn hersenschudding. Dus ik dacht oei ik denk niet dat ik het college zometeen kan bijbenen. Zit ik het college te volgen. Ten eerste staan de antwoorden van de opdracht die we in het college krijgen online. Ten tweede gaat ze uitleggen wat naamvallen zijn en hoe ze werken. Thanks dat wist ik in klas 2 van de havo al. Zit nu op de uni in het tweede jaar.
Gelukkig duurt dit college maar 4uur.
) 
)
Alleen luisteren / lezen lukt.