Mkango schreef:Marije_1997 schreef:Ik loop nog op Structures van vijf versies terug, maar door de reviews van de Structure 22 durf ik het eigenlijk niet zo goed aan om die gewoon blindelings te bestellen, ook omdat ik vorig jaar nogal een nare klap tegen m'n knie gehad heb waar ik nog steeds last van heb.Wat Nike betreft heb ik al een hele poos dat ik de schoenen die ik wil niet kan vinden. Van mij mogen ze snel weer Classic BWs gaan produceren.
Ik loop alleen op airmax one, 90s of bws. Geen andere schoenen meer voor mij. Alleen op de een of andere manier zijn alle drie ineens lastig verkrijgbaar. Gabberwear/hardwear hebben vaak de goeie wel, alleen niet in mijn maat of helemaal niet meer. Zo poedersuiker. Moet eigenlijk wel nieuwe, want m'n nieuwste paar is op wonderbaarlijke wijze lek gegaan.
Airmax ben ik altijd te vreden over. Ik had enorme platvoeten, zwakke enkels etc. Maar sinds ik Nike draag is het alleen maar beter geworden. Ook geen last van m'n poot die half kapot is geweest met langer staaan/lopen. Misschien die eens proberen (alhoewel de prijzen er niet om liegen natuurlijk, dus je moet wel zeker zijn)