Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 13:56

Mkango schreef:
Marije_1997 schreef:
Wat Nike betreft heb ik al een hele poos dat ik de schoenen die ik wil niet kan vinden. Van mij mogen ze snel weer Classic BWs gaan produceren.
Ik loop nog op Structures van vijf versies terug, maar door de reviews van de Structure 22 durf ik het eigenlijk niet zo goed aan om die gewoon blindelings te bestellen, ook omdat ik vorig jaar nogal een nare klap tegen m'n knie gehad heb waar ik nog steeds last van heb.

Ik loop alleen op airmax one, 90s of bws. Geen andere schoenen meer voor mij. Alleen op de een of andere manier zijn alle drie ineens lastig verkrijgbaar. Gabberwear/hardwear hebben vaak de goeie wel, alleen niet in mijn maat of helemaal niet meer. Zo poedersuiker. Moet eigenlijk wel nieuwe, want m'n nieuwste paar is op wonderbaarlijke wijze lek gegaan.

Airmax ben ik altijd te vreden over. Ik had enorme platvoeten, zwakke enkels etc. Maar sinds ik Nike draag is het alleen maar beter geworden. Ook geen last van m'n poot die half kapot is geweest met langer staaan/lopen. Misschien die eens proberen (alhoewel de prijzen er niet om liegen natuurlijk, dus je moet wel zeker zijn)

Mars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 14:05

Aan mijn eigen vraatzucht, zooveel trek in chocola :9

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 14:23

Omdat ik zojuist 50 euro aan sushi besteld heb.

Voor mezelf _O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 14:36

Dat mijn steam download zo zo zoooooo traag is.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 14:41

Dat onze Shetlander vanochtend een meisje heeft gebeten, nadat zij haar aan het voeren was. Dikke drama politie te bij. De hangen ook geen bordjes met niet voeren ofzo. :roll:

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 14:42

nicole_floor schreef:
Dat onze Shetlander vanochtend een meisje heeft gebeten, nadat zij haar aan het voeren was. Dikke drama politie te bij. De hangen ook geen bordjes met niet voeren ofzo. :roll:

Politie erbij?! Wat de hel...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 14:43

Wel een goede les voor het meisje, alleen jammer dat jij bij die les betrokken was.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 14:45

Politie kwam toevallig langs gereden en heeft kind meegenomen naar SEH. Wat ik ook beetje overdreven vond maarja. De hangt nu ook maar een bordje met pony kan bijten.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:03

Lestrange01 schreef:
Omdat ik zojuist 50 euro aan sushi besteld heb.

Voor mezelf _O-

*\%/* Heerlijk!!

Hier even geen sushi, mijn geld is uitgegeven aan een bokszak (ja, toch :D ), dat is bij dezen een ergernis...

En dat de hoefsmid niet kwam opdagen. Paard had een ijzer verloren vorige week. Dus weer niet rijden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:26

Marije_1997 schreef:
Ik loop alleen op airmax one, 90s of bws. Geen andere schoenen meer voor mij. Alleen op de een of andere manier zijn alle drie ineens lastig verkrijgbaar. Gabberwear/hardwear hebben vaak de goeie wel, alleen niet in mijn maat of helemaal niet meer. Zo poedersuiker. Moet eigenlijk wel nieuwe, want m'n nieuwste paar is op wonderbaarlijke wijze lek gegaan.

Airmax ben ik altijd te vreden over. Ik had enorme platvoeten, zwakke enkels etc. Maar sinds ik Nike draag is het alleen maar beter geworden. Ook geen last van m'n poot die half kapot is geweest met langer staaan/lopen. Misschien die eens proberen (alhoewel de prijzen er niet om liegen natuurlijk, dus je moet wel zeker zijn)
Haha, ja, precies, vanwege de prijzen (en dus ook die bijkomende blessure) wil ik wel even kunnen proberen en geadviseerd kunnen worden in een winkel. :P M'n vader heeft een paar Adidas Boosts weten op te graven in mijn kamer (die had ik gekocht toen ik op buitenlandstage was, maar ik vond ze zó lelijk dat ik ze nauwelijks gebruikt heb), dus gebruik ik die maar even voorlopig... Alles is iig beter dan mijn oude, want daar zit nauwelijks nog demping in, dus niet zo handig om daarop te blijven lopen met m'n kreupele poot. :') Paars is zó niet mijn kleur, though... -O- Vloekt ook als een malle bij m'n outfits, want die zijn allemaal afgestemd op mijn zwart/roze schoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:52

Mkango schreef:
Marije_1997 schreef:

Haha, ja, precies, vanwege de prijzen (en dus ook die bijkomende blessure) wil ik wel even kunnen proberen en geadviseerd kunnen worden in een winkel. :P M'n vader heeft een paar Adidas Boosts weten op te graven in mijn kamer (die had ik gekocht toen ik op buitenlandstage was, maar ik vond ze zó lelijk dat ik ze nauwelijks gebruikt heb), dus gebruik ik die maar even voorlopig... Alles is iig beter dan mijn oude, want daar zit nauwelijks nog demping in, dus niet zo handig om daarop te blijven lopen met m'n kreupele poot. :') Paars is zó niet mijn kleur, though... -O- Vloekt ook als een malle bij m'n outfits, want die zijn allemaal afgestemd op mijn zwart/roze schoenen.

Hahaha ik herken het. Ik heb daarom ook 5 paar staan, voor als er 1 kapot gaat. Alleen moet er echt even nieuwe bij hebben. M'n eerste paar is al helemaal afgeracht en dienen als soort stal schoenen. En heb nu ook een "net" paar regelmatig aan naar stal. (stal is gelukkig mooi schoon, dus heb geen blubber schoenen). Heb net ook even gekeken online. Alleen er is zo weinig keus, en alles is het net niet of volledig zwart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:52

Buurman zijn motor die hij laat draaien , geen probleem prima geluid van een Harley alleen die lucht omdat mijn achterdeur openstaat :r

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:57

Koffieautomaat die sinds de coronacrisis "defekt" is want ja, de chauffeurs zijn altijd overal en nergens en die brengen corona mee van buitenaf.

De medewerkers van de fabriek hebben hun eigen koffiemachine gekregen. Maar voor de chauffeur word niks geregeld...
Terwijl bij 3 andere fabrieken van ons bedrijf koffie geregeld is voor de chauffeurs... Echt dikke onzin...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 15:57

Dat een collega hier in het dorp alles wat ik op fb zet rondom covid, wat ik dus zelf uitwerk en schrijf, kopieert en op haar en zet _-:(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:05

hagelslag schreef:
Koffieautomaat die sinds de coronacrisis "defekt" is want ja, de chauffeurs zijn altijd overal en nergens en die brengen corona mee van buitenaf.

De medewerkers van de fabriek hebben hun eigen koffiemachine gekregen. Maar voor de chauffeur word niks geregeld...
Terwijl bij 3 andere fabrieken van ons bedrijf koffie geregeld is voor de chauffeurs... Echt dikke onzin...

Hoe moelijk is het ook om een paar keer per dag die knoppen even te desinfecteren.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:23

nicole_floor schreef:
hagelslag schreef:

Hoe moelijk is het ook om een paar keer per dag die knoppen even te desinfecteren.

Heel erg!! Heb het ook al bij de planners gemeld. Want dit is eigenlijk discriminatie vind ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:33

Vanavond nog tot laat een les Frans, maar ik ben zoooo moe. Vorige week ook al overgeslagen, dus deze week moet ik wel, maar ik heb er echt geen zin in.

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:43

Dat mensen zeggen dat ze om 16.00 dingen op komen halen en ze er nog niet zijn..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:48

De onderbuurman die gezellig een borrel houdt met vrienden op zijn balkon.
En misschien ook wel mijn neiging om er als een zure muts iets aan te doen maar ik zit hier braaf op mijn eigen balkonnetje aan een eenzame Koningsborrel en meneer van beneden heeft schijt aan de huidige regelgeving.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:59

Mensen die hier in de buurt in de tuin zo'n kastje hebben die een hele hoge pieptoon geeft. Leuk dat zij het niet horen, maar anderen wel.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:18

Dat mijn achterburen een playlist van Davina Michelle gevonden hebben en die knalhard aan zetten |o. Niet mijn zangeres, en dat is prima. Maar ik weet nu al dat dit de hele zomer zo door zal gaan :'). Komend huis wordt een hutje op de hei ergens

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:32

black_kelpie schreef:
En dat de hoefsmid niet kwam opdagen. Paard had een ijzer verloren vorige week. Dus weer niet rijden...

En dat ik dan moet gaan fietsen vanavond als de hoefsmid alsnog komt -O- :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 18:03

Dat ik vanochtend dacht even broodjes te snijden, en daarmee in mijn vinger gesneden heb. Knap vervelend :')

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 18:04

Rebecca schreef:
Het is vakantie dan vervelen mensen zich :') , let it go

Ik verveel me niet. Ik had enkel niet door dat het bericht van zes dagen geleden was. En dan nog trouwens. Mijn excuus. Mag ik weer van de brandstapel dames? De fakkels mogen weer gedoofd.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 18:42

BH’s op de handwas, stom werk :\