Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 10:48

Of je wel of niet met hem moet gaat laat ik aan jou, maar plz zeg geen vakantie met een vriendin of for some guy. Vriendinnen zijn er voor het leven, die heb je harder nodig

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 13:26

In deze tijd op vakantie gaan is sowieso onverantwoord, maar goed. Daar gaat het nu niet over :)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 13:33

Jij hoort alleen wat je wil horen, maar nee sorry er is geen kier, dat is heel duidelijk.
En zou je nou echt een goede vriendschap verpesten voor ene man die jou niet ziet zitten?
Hou aub de eer aan jezelf en doe dit niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 14:03

Margoooo schreef:
Monody; dat is echt een lompe actie zeg.. Ik zou er eerlijk gezegd aardig kapot van zijn als hij nu een relatie zou krijgen met iemand anders...

Rawr hahahaha vreselijk, op dat soort momenten baal je ook he dat je toe hebt gezegd...

We hebben gister avond even goed gepraat. Het is niet zo dat hij met zn tweeën op vakantie wil, maar met een groep mensen dus (om te kiten). Meer mensen is beter want dan kunnen we een mooi huis huren met zwembad enzo. Ik vroeg hoe hij het dan voor zich ziet, en hij zou dan wel heel graag met mij op een kamer willen slapen. Ik heb gezegd dat ik dat wel lastig vind, want dan krijg ik hoop.. Dat snapte hij wel.. Ik heb hem ook gezegd dat ik bang ben heel veel gevoelens te ontwikkelen, waarop hij zei dat hij het niet ziet als een vakantie om aan 'ons' te werken maar de kans klein acht dat hij nu ineens gevoelens voor me krijgt. Zo typisch om de deur daarmee dus weer op een kiertje te zetten..

Maargoed, hij heeft dus uitgesproken dat hij niet verliefd is, en dat hoort er voor hem wel bij voor een relatie. Hij denkt dat er een hele kleine kans is dat dat nu alsnog gebeurt..

Los daarvan, is het een dingetje dat ze naar Griekenland willen, en ik niet weet wat ik daarvan vind qua Corona.. En ik had eigenlijk al (vage) plannen om met een vriendin op vakantie te gaan. Ik heb nu gezegd tegen haar dat ik graag wil kiten en daar was ze al niet blij mee, maar als ik onze vakantie helemaal opzeg (vanwege een guy die mij al twee jaar aan het lijntje houd) dan vermoord ze me denk ik. -O-

En terecht.. :o Buiten dat deze man je al 2 jaar aan het lijntje houdt, als je eerst al met je vriendin iets hebt afgesproken en dan ineens met hem (of iemand anders) gaat zou ik dat als vriendin niet tof vinden :n

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:05

Ik weet niet of het eerlijk is om die jongen weg te zetten als iemand die haar ''aan het lijntje houdt.
Volgens mij is hij eerlijk geweest in dat hij geen gevoelens heeft of zal krijgen. Bovendien begon het als FWB dus de intentie was er voor hem ook niet om iets te beginnen. Daarbij is ze hem zelf weer een berichtje gaan sturen tijdens corona nadat ze met hem gebroken heeft.

Niets ten nadele van jou hoor Margoo!
Laatst bijgewerkt door Monchou op 20-08-20 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:09

Martine_R schreef:
Ik weet niet of het eerlijk is om die jongen weg te zetten als iemand die haar ''aan het lijntje houdt.
Volgens mij is hij eerlijk geweest in dat hij geen gevoelens heeft of zal krijgen. Bovendien begon het als FWB dus de intentie was er voor hem ook niet om iets te beginnen. Daarbij is ze hem zelf weer een berichtje gaan sturen tijdens corona nadat ze met hem gebroken heeft.

Eens. Hij houdt haar niet aan het lijntje, hij is eerlijk.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:13

Maar hoe kan het dat mannen dan nooit gevoelens krijgen? Als je zoveel dingen samen doet (die je normaal in een relatie ook doet), hoe kun je dan stellen ik heb geen gevoelens en ga ze ook niet krijgen.

Je moet toch wel ‘gevoel’ hebben om dingen samen te doen?

Bleh ik ben zo slecht met dit soort mannen, zelf ook een aantal keer in het schuitje gezeten. Ik krijg altijd gevoelens voor FWB en dan was ik de sigaar :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:16

Ik kreeg ook geen gevoel voor mijn FWB hoor.. Maar dat was qua innerlijk ook gewoon een banketstaaf. Dus dat was makkelijk. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:20

Mannen doen minder op gevoel, meer pragmatisch. Heb ik het idee.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:41

Zertab schreef:
Martine_R schreef:

Klopt, ze houdt zichzelf aan het lijntje, ik kan dat ook best snappen, want ze put er hoop uit. Maar uiteindelijk moet je echt los gaan laten.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:43

Ik zou geen vakantie met een vriendin op het spel zetten voor een man die ook nog eens duidelijk is geen relatie te willen :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:46

Zertab schreef:
Martine_R schreef:

Dat hangt ervan af hoeveel de jongen in kwestie van haar gevoelens af weet. Een hopeloos verliefde ziel rond je heen laten zwermen en nog even extra stangen door te zeggen dat je wel bij haar in de kamer wilt slapen, is natuurlijk ook niet het toonbeeld van netheid en eerlijkheid.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:47

@Silly: ja precies...valse hoop. En ik herken het, echt heeeel erg. Ik ben pas een maand ''los'' van degene waar ik echt van houd, maar ja.. hij niet van mij... en dan toch de hoop dat hij dat gaat doen. Maar na jaren ben ik erachter, dat dat nooit gaat gebeuren. En het doet verdomd veel pijn om los te laten, maar uiteindelijk word ik er gelukkiger van.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:50

Oh ik spreek uit ervaring, ik heb 5 jaar lang hoop gehad, maar wat er niet is, is er niet.
Alleen was hij zo netjes om niet met mij naar bed te gaan.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 16:19

@Rawr: Oh, ik snap je gevoel volledig! Ik had dus ook zo'n ontmoeting met iemand die geen lichte gespreksonderwerpen wilde, maar mij compleet ging uitgraven op gebieden als onzekerheden, angsten en onvolkomenheden.
Ik raakte zo overdonderd en beduusd door die persoon toen. :') Heb normaal wel redelijk m'n hart op de tong, maar er kwam echt niets zinnigs meer uit me. :') Het was net een soort ongewenste therapiesessie.
Achteraf had ik bij hem het idee dat hij geen tijd en moeite wilde steken in het opbouwen van een authentieke emotionele connectie en gelijk aan mijn (emotionele) grenzen ging trekken en wroeten in m'n geest om zo m'n onmiddellijke vertrouwen af te dwingen.
Ik vond het gedrag en persoonlijkheid van die persoon niks en hij was ook niet bepaald enthousiaster over mij, maar ik krijg die gast vreemd genoeg echt niet uit m'n hoofd, dat is nog wel het meest kansloze. :o Aan z'n silent treatment te merken, is hij mij uiteraard al wel lang en breed vergeten. _O-
Wel jammer dat jouw ongewilde psycholoog niet door had dat je niet gecharmeerd was van haar ongewenste therapie, ik snap dat het lastig voelt om haar duidelijk te maken dat je geen vervolg wil..

Margoo: ik ga mee met de rest, ik zou lekker op vakantie gaan met je vriendin. :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 16:32

Silly1972 schreef:
Oh ik spreek uit ervaring, ik heb 5 jaar lang hoop gehad, maar wat er niet is, is er niet.

Nou ja "mijn man" heeft wel gevoelens. Maar toch is hij stug dat het niet werkt tussen ons. Alles geprobeerd, maar nee. Hij is zo koppig dus dan maar niet helaas ..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 17:14

Zertab schreef:
Silly1972 schreef:

Nou ja "mijn man" heeft wel gevoelens. Maar toch is hij stug dat het niet werkt tussen ons. Alles geprobeerd, maar nee. Hij is zo koppig dus dan maar niet helaas ..

Dit dus... Zo heb ik ook bijna 2 jaar mezelf 'aan het lijntje' gehouden met buurman.
Hij had absoluut wel gevoelens voor mij. Maar was niet verliefd en dat hoort er volgens hem bij als je wil dat het gaat werken op lange termijn.

Maar Marjo, je moet het echt afkappen, dit kost je tijd en als nog hartenzeer... beter nu dan over een tijdje en dan alsnog al je tijd er in geïnvesteerd te hebben.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:07

@Margoooo De wens is de vader van de gedachte vrees ik want ik zie die kier ook niet. :n Op vakantie met die vriendin lijkt me een veel beter idee.

@Imaginaerum Wauw dat klinkt ook al een extreem vreemde date, en het voelt ook heel erg manipulatief. Ik denk eerder aan een psychopaat dan een psycholoog als ik het zo lees. :Y)

Mijn date van gisteren reageert ook nog even. En het is nog net geen exit-interview maar ze zegt wel:
"Heb je nog 'don'ts' voor mijn verdere dates? Wil niet dat ik iets uitstraalde of iets heb gedaan wat ik beter niet kan doen"

Hebben jullie dit wel eens gedaan? Ik vind het raar en weet nog even niet zo hoe te reageren. Zeggen dat ze zichzelf moet zijn en niet aanpassen aan een ander of toch iets van constructieve feedback geven voor het geval één en ander toch in haar blinde vlek zit?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:11

Ik zou het wellicht wel aangeven. Zeker als dat haar vakgebied is en ze teveel in haar vak-rol gaat zitten, kan dat absoluut een blinde vlek zijn. Ze moet zeker zichzelf zijn, maar van een date een eerstegraads verhoor maken lijkt me voor geen enkele date aangenaam.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:20

Ja ik vind wel dat je het aan moet geven als ze er om vraagt want je voelde je overduidelijk niet fijn maar echt geen idee hoe je dat constructief en aardig brengt.

Hmmm je kunt zeggen wat je hier ook zei, dat ze na 3 uur alles van jou wist maar jij niks van haar.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:23

MarcoBorsato schreef:
Ja ik vind wel dat je het aan moet geven als ze er om vraagt want je voelde je overduidelijk niet fijn maar echt geen idee hoe je dat constructief en aardig brengt.

Hmmm je kunt zeggen wat je hier ook zei, dat ze na 3 uur alles van jou wist maar jij niks van haar.

Dat lijkt me wel een nette manier inderdaad.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:24

MarcoBorsato schreef:

Random meelezer hier, maar ik zou zeggen: "Het is superfijn dat je ruimte laat voor de ander om over zichzelf te vertellen, veel mensen doen dat niet. Maar het is ook wel fijn om wat meer over jou te weten te komen op de eerste date, dus durf je ook over jezelf wat meer openstellen."

Zoiets?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:28

Ik zou er zeker iets over zeggen ja, misschien heeft ze hetzelf niet eens door.

Kwam nog een grappig plaatje tegen :+

Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:35

Dat is idd wel een nette reactie. Ik zou zeker eerlijk zijn als ze het zo specifiek vraagt.

Ik heb op happn een match met een graffiti artiest. Hopelijk praat hij straks terug en schrik ik hem niet af met mijn enthousiaste gebabbel. Stiekem zou een grafittidate perfect zijn. Voor wie mijn grafitti topic gezien heeft weet dat ik wel wat hulp kan gebruiken :')

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:38

Hahaha, Capopjekop, ik duim mee. Graffitidate! :D

Ik ga zaterdag mooi met een collega een drankje doen, want van mijn match heb ik niets meer gehoord.