Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Margoooo schreef:Monody; dat is echt een lompe actie zeg.. Ik zou er eerlijk gezegd aardig kapot van zijn als hij nu een relatie zou krijgen met iemand anders...
Rawr hahahaha vreselijk, op dat soort momenten baal je ook he dat je toe hebt gezegd...
We hebben gister avond even goed gepraat. Het is niet zo dat hij met zn tweeën op vakantie wil, maar met een groep mensen dus (om te kiten). Meer mensen is beter want dan kunnen we een mooi huis huren met zwembad enzo. Ik vroeg hoe hij het dan voor zich ziet, en hij zou dan wel heel graag met mij op een kamer willen slapen. Ik heb gezegd dat ik dat wel lastig vind, want dan krijg ik hoop.. Dat snapte hij wel.. Ik heb hem ook gezegd dat ik bang ben heel veel gevoelens te ontwikkelen, waarop hij zei dat hij het niet ziet als een vakantie om aan 'ons' te werken maar de kans klein acht dat hij nu ineens gevoelens voor me krijgt. Zo typisch om de deur daarmee dus weer op een kiertje te zetten..
Maargoed, hij heeft dus uitgesproken dat hij niet verliefd is, en dat hoort er voor hem wel bij voor een relatie. Hij denkt dat er een hele kleine kans is dat dat nu alsnog gebeurt..
Los daarvan, is het een dingetje dat ze naar Griekenland willen, en ik niet weet wat ik daarvan vind qua Corona.. En ik had eigenlijk al (vage) plannen om met een vriendin op vakantie te gaan. Ik heb nu gezegd tegen haar dat ik graag wil kiten en daar was ze al niet blij mee, maar als ik onze vakantie helemaal opzeg (vanwege een guy die mij al twee jaar aan het lijntje houd) dan vermoord ze me denk ik.
Martine_R schreef:Ik weet niet of het eerlijk is om die jongen weg te zetten als iemand die haar ''aan het lijntje houdt.
Volgens mij is hij eerlijk geweest in dat hij geen gevoelens heeft of zal krijgen. Bovendien begon het als FWB dus de intentie was er voor hem ook niet om iets te beginnen. Daarbij is ze hem zelf weer een berichtje gaan sturen tijdens corona nadat ze met hem gebroken heeft.
Zertab schreef:Martine_R schreef:Ik weet niet of het eerlijk is om die jongen weg te zetten als iemand die haar ''aan het lijntje houdt.
Volgens mij is hij eerlijk geweest in dat hij geen gevoelens heeft of zal krijgen. Bovendien begon het als FWB dus de intentie was er voor hem ook niet om iets te beginnen. Daarbij is ze hem zelf weer een berichtje gaan sturen tijdens corona nadat ze met hem gebroken heeft.
Eens. Hij houdt haar niet aan het lijntje, hij is eerlijk.
Zertab schreef:Martine_R schreef:Ik weet niet of het eerlijk is om die jongen weg te zetten als iemand die haar ''aan het lijntje houdt.
Eens. Hij houdt haar niet aan het lijntje, hij is eerlijk.
Silly1972 schreef:Oh ik spreek uit ervaring, ik heb 5 jaar lang hoop gehad, maar wat er niet is, is er niet.
Alleen was hij zo netjes om niet met mij naar bed te gaan.
Zertab schreef:Silly1972 schreef:Oh ik spreek uit ervaring, ik heb 5 jaar lang hoop gehad, maar wat er niet is, is er niet.
Alleen was hij zo netjes om niet met mij naar bed te gaan.
Nou ja "mijn man" heeft wel gevoelens. Maar toch is hij stug dat het niet werkt tussen ons. Alles geprobeerd, maar nee. Hij is zo koppig dus dan maar niet helaas ..
MarcoBorsato schreef:Ja ik vind wel dat je het aan moet geven als ze er om vraagt want je voelde je overduidelijk niet fijn maar echt geen idee hoe je dat constructief en aardig brengt.
Hmmm je kunt zeggen wat je hier ook zei, dat ze na 3 uur alles van jou wist maar jij niks van haar.
MarcoBorsato schreef:Ja ik vind wel dat je het aan moet geven als ze er om vraagt want je voelde je overduidelijk niet fijn maar echt geen idee hoe je dat constructief en aardig brengt.
Hmmm je kunt zeggen wat je hier ook zei, dat ze na 3 uur alles van jou wist maar jij niks van haar.