Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
0091 schreef:Zijn er meer mensen die het verschrikkelijk vinden als mensen continue vragen hoe het gaat?
Ik zit momenteel in een heftige periode en krijg continue van iedereen appjes, telefoontjes of bezoek. En dat terwijl ik al een aantal keer heb aangegeven totaal geen behoefte eraan te hebben. Sterker nog, de meeste mensen uit mn omgeving weten niet eens dat er wat is en ik vind dat helemaal prima.
Lief bedoelt, I know, maar ik word er chagrijnig van.
MarlindeRooz schreef:Ik zou eigenlijk uiterlijk morgen om 13:00 iets moeten mailen naar een docent voor feedback. Zij zou dan die vrijdag feedback geven en dan konden we in het weekend de feedback verwerken en de boel inspreken (ongeveer 2 a 3 uurtjes werk gok ik). En maandag moesten we het inleveren. Dus klasgenoot en ik dachten van wtf hoezo in het weekend studiewerk verplichten. Dus wij dat aangegeven. Docent gezegd ja sorry ik ging er vanuit dat jullie in het weekend tijd hadden.![]()
Dus wij zo, wat als wij het zo vroeg mogelijk die week inleveren? Kan de feedback dan eerder. Toen zei ze van natuurlijk dan kijk ik er zo snel mogelijk naar. We hebben het dus maandag aangeleverd. En ze zei dinsdag dat ze de laatste mensen hun presentatie ging bekijken die avond en feedback gegeven. Het is nu donderdag en we hebben nog niks terug. Hoe asociaal is het om nu al te mailen? Ik heb eigenlijk alleen morgen nog tijd / energie om het te doen. Ik stoor me echt aan haar. Dus aardig mailen wordt lastig. Hoe verzin je het om ons in het weekend verplicht te laten samenwerken.
Over het weekend: genoeg mensen die bijvoorbeeld op zondag geen huiswerk maken ivm geloof. Daarbij werk ik normaliter zaterdag de hele dag en op zondag is mijn vriend er. Is ook mijn enige echte vrije dag.
Storm schreef:Volgens mij is dat enorm persoonlijk. Een kennis van me is kort geleden overleden, en op het rouwkaartje stond juist dat de nabestaanden hopen dat mensen een praatje met ze willen komen maken.
MarlindeRooz schreef:poes schreef:De werkweek loopt van maandag tot en met zaterdag toch. Ik zie het probleem niet zo.
Klopt. Erg handig als je normaal op zaterdag al 9,5 uur werkt. Moet ik dan zaterdagochtend om 6uur beginnen met studeren of tot 00:00 doorgaan?
Schemerdier schreef:MarlindeRooz schreef:Klopt. Erg handig als je normaal op zaterdag al 9,5 uur werkt. Moet ik dan zaterdagochtend om 6uur beginnen met studeren of tot 00:00 doorgaan?
Maar dan doe je het toch zondag? Je school kan er toch ook niet aan doen dat je jobstudent bent op zaterdag?
lenaa_tje schreef:[ [url=m/FHbAXl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe waterdicht zou zo’n kar zijn?
Citaat:Ramen en doek laten regen en zon niet door, en zijn bestand tegen krabben.
https://natteneuzen.nl/doggyride-novel/
Kookaburra schreef:Janine1990 schreef:Ik ben op zoek naar een dier...
Vanaf schemering hoor je bij mij thuis (buiten) een geluid dat lijkt op een volwassen persoon die slaapt en zwaar ademt. Het is een regelmatig geluid. Wanneer ik buiten ben kan ik horen dat het een soort gekrijs is.
Ik zou denken dat het een kerkuil is, die zitten hier wel maar heb ik de laatste weken niet gehoord en die maken meestal niet zo'n regelmatig geluid dacht ik.
Ik woon landelijk, coulisselandschap...
Wie kan mij meer vertellen?
Een kerkuil doet mij qua geluid altijd denken aan een blazende kat gekruist met een slang.Het 'gekrijs' haal ik er niet uit. Geluid van de kerkuil kun je op de volgende site vinden:
https://www.vogelbescherming.nl/ontdek- ... el/kerkuil
Andere uilen hebben een typischer uilen-geluid. Aan de andere kant; jij zegt dat je de kerkuilen vaker hebt gehoord. Dit geluid is echt anders?
Marterachtigen kunnen ook krijsen. Dus daar kun je ook even op googlen. Maar volgensmij maken die amper geluid.
En na de berichten hierboven de egel opgezocht. Wat een herriemaker
MarlindeRooz schreef:Schemerdier schreef:
Maar dan doe je het toch zondag? Je school kan er toch ook niet aan doen dat je jobstudent bent op zaterdag?
Zodat ik mezelf nog meer over mijn grenzen kan werken en helemaal geen vrije dagen meer heb?
Heb nog steeds geen mail dus wordt afspraken afzeggen dit weekend.