[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 17:39

Ailill schreef:
Ga er maar vanuit dat het bestaat, er was sowieso een groepje Russische tieners die diverse mensen aanvielen en vermoord hebben, waaronder een nietsvermoedende zwerver die lag te slapen. Die hebben ze met hamers letterlijk dood geslagen, terwijl ze dit online aan het streamen waren.

Die heb ik ook gezien.
Na aanleiding van een YT filmpje van 10 meest vreselijke online moorden (oid) en dan de tekst met Google dit niet.

Wat ga je dan doen, juist ja Googlen.
Heel bizar hoe die man daar dood ligt te gaan en zij het filmen en af en toe nog een tik erbij geven.

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 17:54

Oh, ik heb het filmpje zelf niet gezien, zoals ik al zei gaat me dat een stapje te ver. Maar ik kan me er (helaas) wel meer dan voldoende bij voorstellen.

Wat ik dan wel soms opzoek, zijn mensen die vrijwillig een dierenverblijf induiken. En dan niet de geitjes of schaapjes, nee ijsberen/krokodillen/tijgers/leeuwen. Al moet ik er ook weer bij vertellen dat de meeste mensen in een soort van wanhoop/psychose verkeren.

Zoiets:

Caira

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:22

Jezus wat dom, hoe bedenk je het om uit te stappen?

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:23

Je hebt overal mensen voor :o

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:26

Wat bizar die tekst die je te horen krijgt. Heb echt de rillingen. Ook met die hond, gadverdamme. Wat een zieke geest. En dan ook echt ‘nog een fijne dag’.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:46

Maar snuff is echt toch? Maar hoe in godsnaam krijg je dat filmpje van die baby met die trein? (Details even achterwege voor degene die de link niet hebben aangeklikt)
Niemand is toch zo ziek om dit echt te gaan doen? En waar zijn de ouders dan?
Ik word daar toch wel een beetje misselijk van. Net als dingen met dieren. Daar kan ik nog slechter tegen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:53

Suzanne F. schreef:
Maar snuff is echt toch? Maar hoe in godsnaam krijg je dat filmpje van die baby met die trein? (Details even achterwege voor degene die de link niet hebben aangeklikt)
Niemand is toch zo ziek om dit echt te gaan doen? En waar zijn de ouders dan?
Ik word daar toch wel een beetje misselijk van. Net als dingen met dieren. Daar kan ik nog slechter tegen.

Ja snuff is wel echt, althans gebaseerd op iets echts, hoeft niet te zeggen dat de filmpjes waar die man het over heeft allemaal echt zijn. Mensen zijn creatief en ziekgeestig genoeg, maar aan de andere kant ook om het echt te doen.
Het artikel doet in elk geval overkomen alsof het een dagelijkse aangelegenheid is en dat geloof ik niet echt. Dat van die baby vind ik ook twijfelachtig

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:57

Is snuff niet dat mensen vermoord worden voor het filmpje, maar dat je daarnaast nog andere filmpjes hebt waarin mensen doodgaan. Zoals die baby als een ongeluk (hoop ik dan) en bijvoorbeeld onthoofdingen uit wraak. Dan gaat er wel iemand dood op het filmpje, maar is dat niet het doel van het filmen.

Ik heb het idee dat dat bij de voorbeelden wat door elkaar werd gehaald.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 21:07

Snuff hoef ik echt niet te zien, dat lijkt me vreselijk om te zien. Al kan ik dan wel heel goed tegen bijvoorbeeld Faces of Death en frisse kater.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 22:26

loesje4600 schreef:
https://www.vice.com/nl/article/evqaj4/ ... e-doodgaan

Ik weet niet of de link het doet, maar dit vind ik ook wel erg luguber en vooral zorgwekkend om te lezen

Hier wordt ik serieus misselijk van.
Ik typte 'ziek' ipv 'misselijk'. Omdat ik me verbaas dat hij het 'leuk' vind te kijken.
Mijn nichtje liet me ooit een filmpje zien waarbij je zag dat iemand aangevallen werd op zn manier dat diegene het niet overleefd kon hebben. Ik was woedend.
Dat soort dingen kan ik niet aan.. weet niet waarom want ik trek heeeuuuul veel.
Maar willens en wetens mensen aanvallen zodat ze sterven :n
Dat is zelfs voor mij echt 6 bruggen te ver.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 22:30

Oke, ik heb 5 min geluisterd van die toybox man. Dat is dus echt zo'n tape die werd af gespeeld? Mennnn. Dan moet je je toch helemaal gek voelen worden. Lig je daar, hoor je dat allemaal...

Ga t binnenkort even verder luisteren, maar wat een Idioten leven er toch zeg..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 09:42

Jo dat Vice verhaal.. :oo Wat ziek joh!
Ik kan echt alles zien qua films, saw enzo maar zodra ik weet dat het echt is dan kan ik maar heel weinig hebben. Heb volgens mij ook weleens dat filmpje gezien dat die Russische jongens een man van de fiets trekken en dan met hamers vermoorden. :r Wat leven we toch in een zieke wereld, echt bizar!

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:05

Zijn die mensen niet een stap dichter naar het zelf doen?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:32

loesje4600 schreef:
https://www.vice.com/nl/article/evqaj4/ ... e-doodgaan

Ik weet niet of de link het doet, maar dit vind ik ook wel erg luguber en vooral zorgwekkend om te lezen

Zeer zorgwekkend, inderdaad. Dat vind ik nu echt eng, zoals die persoon daarover praat. Moet ik zeggen dat alleen al door het lezen over welk soort filmpjes er op zijn (vooral dat stukje van die ezel en de baby) ik echt misselijk werd. Ik hoef dat dus onder geen beding te zien. Het zijn altijd de onschuldigen die slachtoffer zijn van dit soort zieke beesten (zowel de uitvoerders als de kijkers, want die laatsten stimuleren de uitvoerders om door te gaan). Dat dat soort lui nog straffeloos mag blijven rondlopen...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:44

wendy1987 schreef:
Oke, ik heb 5 min geluisterd van die toybox man. Dat is dus echt zo'n tape die werd af gespeeld? Mennnn. Dan moet je je toch helemaal gek voelen worden. Lig je daar, hoor je dat allemaal...

Ga t binnenkort even verder luisteren, maar wat een Idioten leven er toch zeg..

In het andere YouTube filmpje van die foto’s van die toybox man staat de tekst van de tape en kan je het lezen. Echt heftig.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:50

Heel ziek inderdaad, ik kon het ook niet blijven luisteren, ben na 8 minuten gestopt en verder gelezen. Gatverdamme. :r

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 12:01

Captain schreef:
Heel ziek inderdaad, ik kon het ook niet blijven luisteren, ben na 8 minuten gestopt en verder gelezen. Gatverdamme. :r
Ik heb hem ook heel vaak een paar minuten op pauze moeten zetten. De laatste paar jaar lees ik meer artikelen over seriemoordenaars, het zou denk ik mijn ergste nachtmerrie zijn. Ik weet ook totaal niet hoe ik zou reageren, alhoewel ik redelijk snel in fight-modus schiet, kwam ook pijnlijk naar voren tijdens een week interne trainingen op het werk :+

Maar goed, als je daar ligt en je kunt fysiek letterlijk niets, ik zou gaan flippen denk ik. Wat die David aan het einde met zijn slachtoffers deed? Dagenlange hersenspoeling/hypnose en diverse soort drugs, om ze vervolgens ergens in de woestijn te dumpen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 12:02

Ik denk dat ik in de freeze stand zou gaan.. Maar als ik zo hoor wat 'ie allemaal met je van plan is dan zou ik het liefst ter plekke mezelf ombrengen.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 12:33

Ik heb 't hele stuk geluisterd.. Ik vind 't zo bizar hoe iemand zo rustig en soms zelfs lachend uiteen kan zetten welke zieke dingen hij allemaal met iemand wil doen en 't ook heel duidelijk laat merken dat 't hem geen zak interesseert hoe zijn slachtoffer zich voelt.. Bi-zar..

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 13:18

Ik denk er ook echt nog vaak aan. Vooral dat hondenstuk, what the f*. Alhoewel. Alles is echt ziekelijk gewoon. En dan idd voorstellen dat je dat hoort als je er ligt. Ik zou ook inderdaad het liefst meteen doodgaan.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 13:19

Ik zou denk ik mezelf ook van kant proberen te maken...
Maarja hoe dan als je niets kunt..

Begrijo dat slachtoffers in een kist in de woestijn lagen met die tape op??

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 13:22

Jolliegirl schreef:

Ja volgens mij werd het afgespeeld wanneer de slachtoffers bij kwamen nadat ze ontvoerd waren in die box al. Weet niet of ze geblinddoekt waren of niet, maar dat lijkt me helemaal erg om al die dildo’s enzo te zien tijdens dat verhaal.

AilillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 14:30

Jolliegirl schreef:

Niet zozeer een kist, al gebruikte hij ook een deel onder de vloer om zijn slachtoffers middels een metalen stellage in 'op te kunnen bergen'.

Meestal lagen ze echter op een tafel die een gynaecoloog ook gebruikt. Uiteraard vast gebonden, (geblindoekt) en iets in hun mond. Overal hangen spiegels dus alles zichtbaar, wegkijken is geen optie. Dan krijg je eerst die tape te horen, dan een paar maanden pure hel op aarde om vervolgens gedrogeerd te worden gedumpt in een woestijn.

'Gelukkig' kreeg David vrij snel na zijn arrestatie een hartaanval, had wat mij betreft 20 jaar eerder al gemogen :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 14:32

Ze hadden hem net zo moeten behandelen, laten ***ken door zijn eigen honden, opbergen in een kist, en 4x per dag in de stoel met elektrische klemmen en weet ik veel wat nog meer. Eens kijken hoe hard hij dan nog zou lachen. Griezel.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 14:33

Geblinddoekt, maar ze konden niet wegkijken?