Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loolotte

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 22:31

Tja, uiterlijk zegt ook niet alles maar toch zijn we massaal een vleeskeuring aan het houden :=

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 22:35

En een knapperd met een lelijk karakter is voor mij echt super lelijk :r

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 22:42

Bambi1995 schreef:
Ik vind het wel apart dat iemand mannen weg swiped op niveau van opleiding. Misschien is het wel een harstikke leuke man. Ik snap niet waarom dat niet zou kunnen werken.

Ik swipe mannen naar links die: als een patser op de foto staan, met kind, sportschool types, echte bontkragen aan de jas, buitenlandse ook (niet racistisch bedoeld maar ik val er gewoon niet voor), feestende mannen, idd mannen die aan vissen doen en mannen die veel gezichtsbeharing hebben.

Maar misschien zijn die buitenlandse mannen wel hartstikke leuk?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 22:53

lieveli schreef:
Bambi1995 schreef:
Ik vind het wel apart dat iemand mannen weg swiped op niveau van opleiding. Misschien is het wel een harstikke leuke man. Ik snap niet waarom dat niet zou kunnen werken.

Ik swipe mannen naar links die: als een patser op de foto staan, met kind, sportschool types, echte bontkragen aan de jas, buitenlandse ook (niet racistisch bedoeld maar ik val er gewoon niet voor), feestende mannen, idd mannen die aan vissen doen en mannen die veel gezichtsbeharing hebben.

Maar misschien zijn die buitenlandse mannen wel hartstikke leuk?

Dat zou heel goed kunnen. Ik wil ook niet zeggen dat ik nooit voor buitenlanders zou kunnen vallen. Maar op dit moment heb ik er nog nooit een gevoel bij gehad. Maar omdat tinder een vleeskeuring is vind ik ze gewoon minder aantrekkelijk. Misschien kom ik er ooit een tegen die ik wel naar rechts zou swipen.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 23:58

Ik heb niet perse wat tegen mensen die mbo doen/gedaan hebben, heb ik zelf ook gedaan (nu 3e jaar HBO), maar merk vaak toch wel dat ik meer op 1 lijn zit met mannen die ook HBO doen/hebben gedaan :j
Jongen van Koningsdag had misschien hooguit niveau 2 mbo gedaan.. daar merkte ik toch een hoog denkniveau verschil in :j

Verder heb ik qua uiterlijk niet perse een type, maar blond met een baardje heeft wel de voorkeur :~
En buitenlandse mannen val ik niet perse op, gaan op Tinder ook naar links, maar stapjongen was bijvoorbeeld van buitenlandse afkomst en die vond ik zeker wel aantrekkelijk! Alleen ik heb zo wel mijn redenen om ze op Tinder (als je de "keuze" hebt) naar links te doen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 00:15

Ik ben weer even aan het Tinderen, wens me succes voor morgen :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 02:56

Succes Ailill!

Ik ben toch zo boos. Een bekende had me uitgenodigd voor the inner circle. Ik was gaan kijken en het zag er aardig uit. Kon alleen niks zien. Als je 10 euro betaalde dan wel. Ik gedaan, via PayPal. Maar uiteindelijk heb ik mijn account op inactief gezet omdat het toch niks was. Is er ineens 40 euro afgeschreven omdat ik een abonnement zou hebben. Ik weet van niks.
Dus let goed op! Ik ben gaan Googlen en blijkbaar is dit bij heeeeel veel mensen gebeurd. Ik baal echt enorm.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 04:44

Yvankaxx schreef:
Ik heb niet perse wat tegen mensen die mbo doen/gedaan hebben, heb ik zelf ook gedaan (nu 3e jaar HBO), maar merk vaak toch wel dat ik meer op 1 lijn zit met mannen die ook HBO doen/hebben gedaan :j
Jongen van Koningsdag had misschien hooguit niveau 2 mbo gedaan.. daar merkte ik toch een hoog denkniveau verschil in :j

Verder heb ik qua uiterlijk niet perse een type, maar blond met een baardje heeft wel de voorkeur :~
En buitenlandse mannen val ik niet perse op, gaan op Tinder ook naar links, maar stapjongen was bijvoorbeeld van buitenlandse afkomst en die vond ik zeker wel aantrekkelijk! Alleen ik heb zo wel mijn redenen om ze op Tinder (als je de "keuze" hebt) naar links te doen.

Hekenbaar heb zelf niveau 3 en heb liever wel een jongen met ook niveau 3/4 maar als ik dan hbo heb word het voor mij weer teveel verschil qua denk, ook merk ik erg dat er vaak andere humor in zit.

Nu kruip ik weer onder me lees steen mee.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 06:26

Buitenlandse mannen zijn niks voor mij. Net als minder slimme mannen. Vind het ook vervelend als ze geen discussie kunnen voeren :')

Yvanka wanneer zie je hem weer? :D

Storm; inner circle? Wat is dat?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 06:47

Sophie, ook een een of andere datingapp. Bekende van me zei dat dit beter was dan Tinder. Nou, voor hun portemonnee inderdaad.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 07:46

Storm schreef:
Succes Ailill!

Ik ben toch zo boos. Een bekende had me uitgenodigd voor the inner circle. Ik was gaan kijken en het zag er aardig uit. Kon alleen niks zien. Als je 10 euro betaalde dan wel. Ik gedaan, via PayPal. Maar uiteindelijk heb ik mijn account op inactief gezet omdat het toch niks was. Is er ineens 40 euro afgeschreven omdat ik een abonnement zou hebben. Ik weet van niks.
Dus let goed op! Ik ben gaan Googlen en blijkbaar is dit bij heeeeel veel mensen gebeurd. Ik baal echt enorm.

Kak..
Zo kwam ik er gister pas achter dat ik al een jaar voor een Lexa abbo betaal terwijl ik daar nooit op kijk.
(Vorig jaar zo’n 3-maand-voor-een-prikkie actie gedaan, via creditcard betaald en met m’n domme kop nooit bedacht dat dat stilzwijgend verlengd werd..)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 08:13

Dat soort stiekeme kosten zijn toch zo zuur -O-

Geloof dat ik vanavond met date naar de bioscoop ga :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 08:19

Mies, dat was hier dus ook. Stom.

Berdien, leukkkkk!

Ik ga op vakantie vandaag. Weekje Katwijk met de kids.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 08:28

Sophie zie hem straks weer *\o/* We gaan even touren en dan ergens picknicken! Vanavond helaas weer werken dus geen date van 10 uren dit keer :+

Berdien, leuk! Welke film?

Ah dat is echt klote storm :oo kun je er nog onderuit?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 08:35

Veel plezier Storm!

We gaan naar de nieuwe Jurassic World. Die heeft hij al gezien, maar hij wil hem voor mij nog wel een keer zien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:37

Veel plezier yvanka en Berdien :D

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:47

Alle daters vandaag, have fun!

Hopelijk blijft het weer zo storm, dan is vakantie in eigen land echt heerlijk!

Dat van lexa had ik ook van iemand gehoord, die zat er een jaar verplicht aan vast := Best shady eigenlijk om zo aan je klanten te komen...

Mijn laatste lange relaties waren lager opgeleid dan ik. Maar daar kon ik prima discussies mee voeren, mee lachen en ondanks dat ik misschien een relatief hoger iq heb konden zij weer dingen waar ik helemaal geen kaas van heb gegeten. Een ander soort slim dus. Zolang je klikt, je normen en waarden overeen komen en je helemaal voor elkaar gaat dan hoeft het geen probleem te zijn in een relatie wat mij betreft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:54

Discussie voeren lijkt mij weinig met opleidingsniveau te maken te hebben.. gaat ook om hoe overtuigd iemand van zijn mening is. Ik ben ook niet zo van de discussies, heb niet echt uitgesproken meningen over zaken.. en kan me weinig schelen wat anderen daar dan van vinden :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:12

Haha dacht dat iemand had gezegd dat het lastig is met discussies maar nu teruglezende was dat juist geen probleem :')

Ik heb soms wel een heel duidelijke mening maar voel nooit echt een noodzaak om die aan andere op te dringen of te overtuigen. Jij denkt het jouwe, ik het mijne. Daarom heb ik ook heeeel weinig ruzie maar hooguit een keer een korte discussie. Niet alleen in een relatie maar ook bij mijn vrienden. Maakt het leven wat relaxter.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:39

Damn, heel veel bij te lezen, later nogmaals. Wel veel goede ontwikkelingen en dates op de planning hier, tof! Intelligentie is besproken, apart onderwerp en interessant om te lezen.

Interessant leesvoer: https://www.surfplaza.be/magazine/tinder-faq/

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:44

_O- _O- _O-

Afbeelding

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 11:18

_O- Ik moest even 6x kijken naar die constructie.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 11:53

Mijn vriend heeft ook enkel een middelbaar diploma, ikzelf heb 2 bachelor-diploma's maar hij is slimmer en leergieriger dan ik. En qua werk ook zeker succesvoller, ik ben vaak jaloers :')
Maar in het verleden zou ik op tinder zo'n mensen ook zonder pardon weggeswiped hebben, want dat zou niet gepast hebben dacht ik..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 11:58

Ik zou dan wel weer noooit iets kunnen hebben met iemand die gelovig is. Dus ik snap het wel. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 11:59

Iemand die actief gelooft heb ik idd ook niks mee :n