Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bambi1995 schreef:Ik vind het wel apart dat iemand mannen weg swiped op niveau van opleiding. Misschien is het wel een harstikke leuke man. Ik snap niet waarom dat niet zou kunnen werken.
Ik swipe mannen naar links die: als een patser op de foto staan, met kind, sportschool types, echte bontkragen aan de jas, buitenlandse ook (niet racistisch bedoeld maar ik val er gewoon niet voor), feestende mannen, idd mannen die aan vissen doen en mannen die veel gezichtsbeharing hebben.
lieveli schreef:Bambi1995 schreef:Ik vind het wel apart dat iemand mannen weg swiped op niveau van opleiding. Misschien is het wel een harstikke leuke man. Ik snap niet waarom dat niet zou kunnen werken.
Ik swipe mannen naar links die: als een patser op de foto staan, met kind, sportschool types, echte bontkragen aan de jas, buitenlandse ook (niet racistisch bedoeld maar ik val er gewoon niet voor), feestende mannen, idd mannen die aan vissen doen en mannen die veel gezichtsbeharing hebben.
Maar misschien zijn die buitenlandse mannen wel hartstikke leuk?

Yvankaxx schreef:Ik heb niet perse wat tegen mensen die mbo doen/gedaan hebben, heb ik zelf ook gedaan (nu 3e jaar HBO), maar merk vaak toch wel dat ik meer op 1 lijn zit met mannen die ook HBO doen/hebben gedaan
Jongen van Koningsdag had misschien hooguit niveau 2 mbo gedaan.. daar merkte ik toch een hoog denkniveau verschil in
Verder heb ik qua uiterlijk niet perse een type, maar blond met een baardje heeft wel de voorkeur![]()
En buitenlandse mannen val ik niet perse op, gaan op Tinder ook naar links, maar stapjongen was bijvoorbeeld van buitenlandse afkomst en die vond ik zeker wel aantrekkelijk! Alleen ik heb zo wel mijn redenen om ze op Tinder (als je de "keuze" hebt) naar links te doen.

Storm schreef:Succes Ailill!
Ik ben toch zo boos. Een bekende had me uitgenodigd voor the inner circle. Ik was gaan kijken en het zag er aardig uit. Kon alleen niks zien. Als je 10 euro betaalde dan wel. Ik gedaan, via PayPal. Maar uiteindelijk heb ik mijn account op inactief gezet omdat het toch niks was. Is er ineens 40 euro afgeschreven omdat ik een abonnement zou hebben. Ik weet van niks.
Dus let goed op! Ik ben gaan Googlen en blijkbaar is dit bij heeeeel veel mensen gebeurd. Ik baal echt enorm.
We gaan even touren en dan ergens picknicken! Vanavond helaas weer werken dus geen date van 10 uren dit keer 
kun je er nog onderuit?
Best shady eigenlijk om zo aan je klanten te komen...

Ik moest even 6x kijken naar die constructie.