Hier is idd ook het grootste deel telefoonfoto's, kwaliteit is soms niet je van het maar dat lijkt niets uit te maken xD
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Shettepret schreef:Hoi! Mag ik me hier ook melden?
Ik heb een account voor mijn pony. Verder geen prive account ofzo.
Ik heb nog helemaal niet veel volgers, 98 pas. Ben ook nog niet helemaal thuis in de instawereld en weet niet goed hoe alles werkt en wat je het beste wel of niet kan doen maar, heb hier al leuke tips langs zien komen. Foto's die ik plaats zijn allemaal met mijn telefoon gemaakt. Ben gewoon 9 van de 10 keer alleen bij Stapper.
Volgens mij volg ik er ook een paar van dit topic!!
Mijn insta is: appelstappel. Mocht iemand eens een blik willen wagen en tips hebben voor mij..
Totaal offtopic, maar wat een geniale naam!!
billionache schreef:Ik volg ook alleen accounts die ik zelf boeiend/leuk vind (of van mensen die ik persoonlijk ken). Probeer af en toe ook wel 'op te ruimen' maar als ze inactief zijn ga ik ze daarvoor niet ontvolgenik vind het wel tof om niet alles terug te volgen, omdat ik dan echt alles voorbij zie komen van de accounts die ik wel leuk vind en bij hen actief kan liken/reageren!
_Lobke_ schreef:Hoe zorgen jullie ervoor dat je de juiste doelgroep bereikt? Ik wil graag laten zien dat je met een vrij ongewoon paard in de dressuur ring toch best ver kan komen. Ik zou ook graag meer mensen willen bereiken die graag wedstrijden willen rijden of twijfelen. Maar uhm ja hoe doe je zoiets? Of is mijn account nog te klein om dit soort dingen te doen?