Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-17 23:52

Nee heb je helemaal gelijk in, als je al zo met elkaar omgaat is de lol er gauw af -O-

Ik ben ook heel blij met hoe het nu gegaan is, het gevoel is alleen maar sterker nu, gelukkig. En al die dingen die op de achtergrond hangen, we zien wel hoe we daar uit gaan komen, de wil is er, de vorm gaat zich vanzelf wel laten zien. We doen in ieder geval een paar stappen terug, langzaam opbouwen en gewoon kijken hoever we komen :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 00:15

Dan gaat de lol er idd wel vanaf..

Hyppolyte, klinkt positief die stappen terug en elkaar even niet gezien te hebben..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 07:46

Klinkt positief Hyppolyte! Fijn dat het gevoel van beide kanten nu weer goed is :j

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 09:11

@Berdien Nee was niet Salute, klein straatje bij de grote markt/marktplein/kerk in de buurt achter Woodies haha! Overigens echt een aanrader, leuke tent!

Leuk om te lezen dat het hier toch wel een beetje de goede kant op gaat qua relaties/dates en ik blijf meelezen met jullie verhalen :o

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 09:49

Fijn hyppolyte!! Soms is even afstand ook wel goed, dat blijkt maar weer. Geniet van elkaar!

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 10:26

Wat leuk Yvanka! Dus officieel weg van tinder :p

Berdien: ik zou dat ook niet echt grappig vinden! Ook al is het niet echt relatiemateriaal, toch mag hij je met respect behandelen.

Hyppolyte: soms is afstand nemen goed :) dan heb je tijd om te beseffen dat je die persoon wel (of soms niet) mist in je leven.

Hier een fijn festivalweekend gehad. Heb 4 dagen en nachten met skireisjongen doorgebracht. De hele tijd bij hem en zijn vrienden gelopen en het klikte super goed met zijn vrienden. Ze zeiden dat ze blij waren dat hij eindelijk een vriendin heeft die plezant is en goed kan lachen (zijn ex was blijkbaar een ijskoningin). Mijn gsm ben ik verloren op het festival en hij heeft meteen een andere gsm en simkaart voor me geregeld. Daarnaast heeft hij me meegenomen naar de kledingwinkel en me getrakteerd op enkele kleedjes. Gisteren vroeg hij of ik bleef slapen waarop ik zei dat ik dan niet op het werk ging geraken want mijn auto stond nog thuis. Dus hij zei dat ik dan maar met zijn auto moest gaan werken. IK denk dat wij zo stilletjesaan officieel zijn...

Onze reis voor september is ook geboekt <3

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:12

Ah dus toch Florence! Ik dacht dat jij geen relatie wou? Of was hij dat?
Maar als je al bijna een week bij hem bent, tsja, dan is het inderdaad toch wel wat serieuzer ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 12:21

Klinkt goed! Maar pas je beetje op jezelf? Dat je niet dingen gaat "verwachten" door hoe gezellig het nu is? Hij wilde toch geen relatie en had last van bindingsangst, of haal ik nu dates door de war.

Niet dat jij met je hoofd en gevoel al in een relatie zit en het voor hem helemaal niet zo (bedoelt) is...

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 14:02

idinn schreef:
Klinkt goed! Maar pas je beetje op jezelf? Dat je niet dingen gaat "verwachten" door hoe gezellig het nu is? Hij wilde toch geen relatie en had last van bindingsangst, of haal ik nu dates door de war.

Niet dat jij met je hoofd en gevoel al in een relatie zit en het voor hem helemaal niet zo (bedoelt) is...

Ik wilde precies hetzelfde zeggen maar wist niet hoe ik dat netjes kon zeggen. Zou het wel even bespreken. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 14:15

Ik denk er echt anders over.
Action speaks louder Than words.

Je voelt zelf wel of dat goed zit of niet!

Jibbel: Ik hou het bij de vragen: Heb ik het fijn gehad? En heb ik zin 'm nog een keer te zien? Kan ik die beide met ja beantwoorden dan is het prima en helpt me niet te gaan overdenken en bij het hier en nu te houden.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 14:20

Robijntjah schreef:

Je voelt zelf wel of dat goed zit of niet!

Jibbel: Ik hou het bij de vragen: Heb ik het fijn gehad? En heb ik zin 'm nog een keer te zien? Kan ik die beide met ja beantwoorden dan is het prima en helpt me niet te gaan overdenken en bij het hier en nu te houden.

Tja ik heb al vaker meegemaakt dat t goed voelde en dat t toch uiteindelijk niks werd omdat er niet gepraat werd dus denk niet dat t altijd op gaat!!
En in dit geval is t een jongen waarmee t aan en af loopt..... hij wou niet en nu ineens wel? Zou zelf wat zekerheid vragen Florence :)

Goeie vragen denk ik wel!! Fijn dat t goed voelt verder :D

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 14:20

Klinkt weer goed bij sommige!

Ik heb donderdag een date, via app klikt het erg leuk, kunnen ook paar dagen niets zeggen en als we dan weer kletsen loopt het gesprek zo weer dus ben benieuwd naar donderdag.

ook op paiq een gesprek met andere jongen, maar daar twijfel ik al dagen over en denk dat ik dat afkap.
Hij vroeg gewoon face forward of ik eraan zou willen denken af te vallen voor hem :P nu ben ik daar wel mee bezig maar punt 1 niet voor een ander, en punt 2 een jongen kan mij nemen zoals ik ben. waardeer wel zijn eerlijkheid dat dat voor hem een struikelblok is, maar dan is het niet een match voor mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 14:46

Oh vandaag sta ik weer uit :')
Dus vragen inzetten helpt.

Morgen komt hij hierheen, filmpje kijken. Ben benieuwd (vraag 2 :') )...

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 15:18

Goede vragen idd! Ik heb het vaak wel fijn gehad, maar niet perse zin om diegene nog een x te zien. Evt. voor de gezelligheid en tijdverdrijf, maar niet om te knuffelen of te klussen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 15:41

Nou dat zegt dan genoeg toch!
Ik heb t met vlagen. Vandaag ook weer erg op en af..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 15:49

Jibbel schreef:
Goede vragen idd! Ik heb het vaak wel fijn gehad, maar niet perse zin om diegene nog een x te zien. Evt. voor de gezelligheid en tijdverdrijf, maar niet om te knuffelen of te klussen :P

Kan handig zijn hoor, iemand laten komen om te klussen :Y)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 16:49

Eloya schreef:
Klinkt weer goed bij sommige!

Ik heb donderdag een date, via app klikt het erg leuk, kunnen ook paar dagen niets zeggen en als we dan weer kletsen loopt het gesprek zo weer dus ben benieuwd naar donderdag.

ook op paiq een gesprek met andere jongen, maar daar twijfel ik al dagen over en denk dat ik dat afkap.
Hij vroeg gewoon face forward of ik eraan zou willen denken af te vallen voor hem :P nu ben ik daar wel mee bezig maar punt 1 niet voor een ander, en punt 2 een jongen kan mij nemen zoals ik ben. waardeer wel zijn eerlijkheid dat dat voor hem een struikelblok is, maar dan is het niet een match voor mij

Wat een banketstaaf zeg. Meteen afkappen die handel. Hij moet je maar nemen zoals je bent en anders moet hij maar gewoon weg.

Ik ben ook al een week met een leuke vent aan het praten, kan best dat ik het toch weer aandurf om te daten. Zal hopelijk niet zo'n ramp worden als de vorige. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 17:09

Robijntjah schreef:

Het hoeft helemaal niet zo te zijn, maar ik ken een gozer die gerust maanden date, die date overal mee naartoe sleept etc. Maar echt no way een relatie label erop plakt. Zodra die het zat is of een leuker exemplaar ziet huppelt die verder.. terwijl het meisje bijna altijd allang een relatie label erop heeft geplakt "want we doen alles zoals in een relatie".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 17:57

Ik zie ook niet zo in wat het label daaraan zou veranderen eigenlijk.
Dat is gewoon karakter heeft geen zak met labeldrang te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 18:01

Nee maar als persoon A denkt dat het al zo goed als een relatie is. En persoon B nog als een scharrel gebeuren. Zit je toch behoorlijk op een andere golflengte.

Hoeft niet zo te zijn. Maar tot nu toe lijkt die gozer niet bepaald duidelijk te hebben voor zichzelf wat ie wilt. En komt zij op mij over als iemand die er wel liefst officieel voor zou willen gaan.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 18:56

Precies dat. Als de één denkt dat ze haar droomman voor het leven heeft gevonden en de andere het ziet als even een leuk scharreltje dan gaat dat een pijnlijke situatie opleveren. ;) Wel handig om er hetzelfde in te staan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 19:45

Het gaat ook niet om labels, het gaat om duidelijkheid en eerlijkheid. Die skireisjongen heeft zich in het verleden niet zo netjes getoond, ik vind dat het ook allemaal wat vlot gaat nu.

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 21:25

Meneer heeft niks meer van zich laten horen sinds zondagochtend. Dus ik twijfel of het nog zin heeft om wat te appen, terwijl hij wel gewoon online komt. Waarschijnlijk een gevalletje 'not so into you' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 21:49

Dan zou ik de eer erg aan mezelf houden!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 10:05

Had tinder aangemaakt om te kijken of mijn ex er zat (toen was het nog aan). Helaas heeft hij andere gedate en is de relatie over. Nu tinder ik ook, maar kom m steeds tegen ondanks ik hem naar links swipe pfff

Heb soms leuke gesprekken en dan is je match ineens weg, vervelend
Nu snap ik waarom sommige snel een telefoonnummer vragen haha