quera schreef:M'n katten zijn er als de dood voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessa schreef:Ik zie lush snow fairy voorbij komen. Ben daar zo benieuwd naar.
Wil ook bestellen bij lush, maar ben dus op mijn pakket aan het wachten.
Wie weet wat erin zitVandaag wederom geen pakket
Vind het wel echt enorm jammer dat er weer iemand niet blij is met een pakket.
Iemand doet toch echt moeite om voor een onbekend persoon wat leuks te geven.
Ik vond mijn cadeaus ook maar suf, daarom iets heel persoonlijks erbij gedaan.
Dit kon omdat mijn vriend tekenaar / kunstenaar is...
Je weet met dit soort dingen dat je iets kan krijgen wat niet helemaal naar je zin in.
Vandaar ook beetje het top en flop lijstje, maar dan alsnog kan het mis gaan.
Jouw SS-er kent jou waarschijnlijk totaal niet. Doe dan niet mee
Donna89 schreef:Ik denk dat je toch wel minimaal aan een week zit hoor. Gezien de fulltimers. Niet overal kan je buiten kantoor tijden een pakket droppen
Marjoow schreef:Moet zeggen dat ik het ook niet zo tof vind om voor het 2e jaar op rij zo lang te moeten wachten terwijl iedereen al zulke toffe pakketten krijgt![]()
Het raden van wie je SS is wordt zo natuurlijk een stúk makkelijker, wat ook wel jammer is misschien.
Is het anders een idee om voor volgend jaar een kortere verzendtermijn in te stellen? Het is immers ruim van te voren bekend dus het lijkt mij niet dat je dan niet wat kan regelen om het in een kortere termijn allemaal te verzenden
Overig is dit echt geen boze opmerking ofzo richting mijn SS hoor! Dit is nu eenmaal de termijn van verzending, dus ik moet gewoon nog even geduld hebben (kan iemand mij dat nog eens uitleggen?). Meer een ideetje in de groep gooien
Biebz schreef:Marjoow schreef:Moet zeggen dat ik het ook niet zo tof vind om voor het 2e jaar op rij zo lang te moeten wachten terwijl iedereen al zulke toffe pakketten krijgt![]()
Het raden van wie je SS is wordt zo natuurlijk een stúk makkelijker, wat ook wel jammer is misschien.
Is het anders een idee om voor volgend jaar een kortere verzendtermijn in te stellen? Het is immers ruim van te voren bekend dus het lijkt mij niet dat je dan niet wat kan regelen om het in een kortere termijn allemaal te verzenden
Overig is dit echt geen boze opmerking ofzo richting mijn SS hoor! Dit is nu eenmaal de termijn van verzending, dus ik moet gewoon nog even geduld hebben (kan iemand mij dat nog eens uitleggen?). Meer een ideetje in de groep gooien
Volgend jaar mag iedereen pas uitpakken als iedereen zijn of haar pakket binnen heeft
Marjoow schreef:Donna89 schreef:Ik denk dat je toch wel minimaal aan een week zit hoor. Gezien de fulltimers. Niet overal kan je buiten kantoor tijden een pakket droppen
Ja maar dan heb je aan 6 dagen genoeg toch? Maandag t/m zaterdag? Dan moet er ergens toch een moment zijn om dat pakket naar het postkantoor te brengen
Roosch schreef:Krijg je ervan, Appeltje. Veel kattenliefhebbers hier. Vogels zijn dan eh.. De kat op het spek binden?