Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:25

quera schreef:
M'n katten zijn er als de dood voor :')

_O-

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:28

Pffff bezorgt PostNL ook in de avond?! #ongeduldig

:')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:28

Moet zeggen dat ik het ook niet zo tof vind om voor het 2e jaar op rij zo lang te moeten wachten terwijl iedereen al zulke toffe pakketten krijgt :o
Het raden van wie je SS is wordt zo natuurlijk een stúk makkelijker, wat ook wel jammer is misschien.

Is het anders een idee om voor volgend jaar een kortere verzendtermijn in te stellen? Het is immers ruim van te voren bekend dus het lijkt mij niet dat je dan niet wat kan regelen om het in een kortere termijn allemaal te verzenden :D

Overig is dit echt geen boze opmerking ofzo richting mijn SS hoor! Dit is nu eenmaal de termijn van verzending, dus ik moet gewoon nog even geduld hebben (kan iemand mij dat nog eens uitleggen? O:) ). Meer een ideetje in de groep gooien :D
Laatst bijgewerkt door Marjo op 17-12-16 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:30

Nessa schreef:
Ik zie lush snow fairy voorbij komen. Ben daar zo benieuwd naar.
Wil ook bestellen bij lush, maar ben dus op mijn pakket aan het wachten.
Wie weet wat erin zit :+ Vandaag wederom geen pakket

Vind het wel echt enorm jammer dat er weer iemand niet blij is met een pakket.
Iemand doet toch echt moeite om voor een onbekend persoon wat leuks te geven.
Ik vond mijn cadeaus ook maar suf, daarom iets heel persoonlijks erbij gedaan.
Dit kon omdat mijn vriend tekenaar / kunstenaar is...

Je weet met dit soort dingen dat je iets kan krijgen wat niet helemaal naar je zin in.
Vandaar ook beetje het top en flop lijstje, maar dan alsnog kan het mis gaan.
Jouw SS-er kent jou waarschijnlijk totaal niet. Doe dan niet mee

Ik ben nog steeds heel blij met de tekening en elke dag kijk ik en zie ik hem staan en denk ik wauw.. wat een bofkont ben ik :+:

Maar ook al zat de tekening er niet bij, dan was ik ook happy geweest met het pakket. Een lekkere douche schuim van de rituals, precies die ik zelf ook altijd heb, handige spulletjes voor het paard, een lekker maskertje en 2 neutrale fotolijstjes die ik bij mijn fotomuur kan hangen :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:30

Straks hoef je niet eens meer je hint te bekijken, als er nog maar paar over zijn :+

Vraag me af of er mensen zijn die het vergeten zijn? Dat ze meededen bijvoorbeeld. Aantal namen niet tegengekomen afgelopen weken.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:31

Ik denk dat je toch wel minimaal aan een week zit hoor. Gezien de fulltimers. Niet overal kan je buiten kantoor tijden een pakket droppen

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:31

Selina schreef:
Straks hoef je niet eens meer je hint te bekijken, als er nog maar paar over zijn :+

Vraag me af of er mensen zijn die het vergeten zijn? Dat ze meededen bijvoorbeeld. Aantal namen niet tegengekomen afgelopen weken.

Dat mag ik niet hopen haha

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:32

Donna89 schreef:
Ik denk dat je toch wel minimaal aan een week zit hoor. Gezien de fulltimers. Niet overal kan je buiten kantoor tijden een pakket droppen

Ja maar dan heb je aan 6 dagen genoeg toch? Maandag t/m zaterdag? Dan moet er ergens toch een moment zijn om dat pakket naar het postkantoor te brengen :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Ik ben ook wel voor een kortere verzendtijd...je hebt idd weken om het in elkaar te draaien dus dan kan je ook best zorgen dat hij op tijd klaar is...

Biebz

Marjoow schreef:
Moet zeggen dat ik het ook niet zo tof vind om voor het 2e jaar op rij zo lang te moeten wachten terwijl iedereen al zulke toffe pakketten krijgt :o
Het raden van wie je SS is wordt zo natuurlijk een stúk makkelijker, wat ook wel jammer is misschien.

Is het anders een idee om voor volgend jaar een kortere verzendtermijn in te stellen? Het is immers ruim van te voren bekend dus het lijkt mij niet dat je dan niet wat kan regelen om het in een kortere termijn allemaal te verzenden :D

Overig is dit echt geen boze opmerking ofzo richting mijn SS hoor! Dit is nu eenmaal de termijn van verzending, dus ik moet gewoon nog even geduld hebben (kan iemand mij dat nog eens uitleggen? O:) ). Meer een ideetje in de groep gooien :D

Volgend jaar mag iedereen pas uitpakken als iedereen zijn of haar pakket binnen heeft
~~}>

Senas

De kringloop is inderdaad ook een goed idee, bedankt! Kan ik drect kijken of er voor mijzelf leuke boeken zijn :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:33

Biebz schreef:
Marjoow schreef:

Volgend jaar mag iedereen pas uitpakken als iedereen zijn of haar pakket binnen heeft
~~}>

Das ook een idee inderdaad, maarre, gaat iedereen zich daar aan houden?? _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:33

Dat spookt al dagen door mijn hoofd (en die van meerdere Bokkers geloof ik ) :')

Dat iemand het vergeten is en wij geen pakket krijgen :))

Ah nee joh. Komt helemaal goed.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:34

Ik vond het vorig jaar wel makkelijk dat mn pakket als een van de latere kwam aangezien ik niet helemaal uit de hint kwam :))

Dit jaar ging dat gelukkig wel goed (hoewel ik het nog steeds jammer vind van de kraanvogelpopulatie die helaas geruimd is :\ )

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:35

Roosch schreef:
Dat spookt al dagen door mijn hoofd (en die van meerdere Bokkers geloof ik ) :')

Dat iemand het vergeten is en wij geen pakket krijgen :))

Ah nee joh. Komt helemaal goed.

Ja hoor, dat spookt ook bij mij door m'n hoofd :')

Donna89

Marjoow schreef:
Donna89 schreef:

Ja maar dan heb je aan 6 dagen genoeg toch? Maandag t/m zaterdag? Dan moet er ergens toch een moment zijn om dat pakket naar het postkantoor te brengen :D

Meestal wel. Moet bekennen dat ik weken heb gehad dat ik ook dat niet ging redden. Maargoed dan heb ik nog mensen achter de hand om m weg te brengen

Wb voorbereiding hebben we tijd zat gehad ja. Vind het bijzonder dat mensen deze week pas begonnen. Let wel, ik zeg bijzonder, niet negatief, ik zou dat zelf alleen echt niet kunnen

Roosch

Krijg je ervan, Appeltje. Veel kattenliefhebbers hier. Vogels zijn dan eh.. De kat op het spek binden?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:36

Mag ik als dit-jaar-niet-deelnemer toch nog even reageren op de vraag wie er echt blij geweest zou zijn met het pakket met de Bokt polo? Als ik een Bokt polo zou uitpakken zou ik een gat in de lucht springen, 3x het huis rondrennen en uitroepen "Er zit een f*cking Boktpolo in, wat gaaaaaaaf". Het zou mij werkelijk helemaal compleet NIKS meer interesseren wat er verder nog in het pakket zat. Ik zou in de zevende hemel zijn.

Dus ontvanger van de Bokt Polo, mocht jij hier niet blij van worden, stuur hem dan alsjeblieft naar mij en ik zal mijn best doen je iets terug te sturen waar je hopelijk wel blij van wordt :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:36

Je kan ook gewoon van woensdag tot zaterdag verzenden eventueel , ruimschoots de tijd .

Ben zeker niet boos of zo :) , al kwam het weer lekker [naam] be like over sorry := :o

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:37

Rebecca schreef:
Je kan ook gewoon van woensdag tot zaterdag verzenden eventueel , ruimschoots de tijd .

Ben zeker niet boos of zo :) , al kwam het weer lekker Rebecca be like over sorry := :o

Je avatar werkt dan ook echt niet mee -O-

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:38

Rebecca moet gewoon even mannen billen gaan kijen dan is rebecca weer leuk en lief en chill :j

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:39

Sorry lief lootje ik ben laat met het versturen...... maar het heeft een goede reden *D dus lief lootje geduld nog even, wachten wordt beloond!

Overigens m'n hint ik kom er echt niet uit (bedoel in het ontvangen pakket)

Marjo

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:40

Moge duidelijk zijn dat wanneer er iets serieus tussen komt zoals wat sloffie had... Dat telt dus niet mee in de verzendperiode :P

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:41

Roosch schreef:
Krijg je ervan, Appeltje. Veel kattenliefhebbers hier. Vogels zijn dan eh.. De kat op het spek binden?

Helpt ook niet mee dat de vogelgriep net nu is uitgebroken :\

(hoewel ik mij zo voorstel dat de wederhelft ergens wel blij is met deze uitkomst, die zat al een volle dag met licht gefronste wenkbrauwen naar 43 vogels te kijken :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:41

Marjoow schreef:
[naam] schreef:

Ben zeker niet boos of zo :) , al kwam het weer lekker [naam] be like over sorry := :o

Je avatar werkt dan ook echt niet mee -O-

Ik heb nog geprobeerd mijn ava een beetje opvoeding te geven -O-