Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 16:09

Leuke aankopen Sonja, die brander is leuk!!

Jammer Muppet! Of vriendje langs sturen met een lijstje? :D

Oh lekkere bestelling EIJinete! <3

Ik ben lekker kaarsen aan het branden geweest..
Één leeg en één is al goed op weg, plaats maken :D

Afbeelding

Afbeelding

Yv_

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 16:14

Dat votive boek is zoooooooooooo gaaf! Vond 'm alleen echt veel te duur voor votives (die ik nooit brand). Maar wel echt supergaaf <3.

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 16:56

Hmm Honey Blossom ga ik ook weer in de lente kopen, echt een lekker geurtje <3

Ja ik heb wel even lopen twijfelen maar heb nog onderhandeld over de prijs :') En de votives ruiken echt heerlijk.

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 17:10

Ik heb onaangebroken..

Pink sands
Champaca blossom
Seregeti sunset
Lake sunset
Riviera escape
Snow in love

En aangebroken een kwart eruit
Winter glow
My serenity

Wie wil _O- die zijn niet echt mijn ding

Even bijgewerkt! Hihi

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 17:30

Vertel hoeveel :')
Ik ben beetje alles aan t proberen :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 17:35

Skessa_ schreef:
Was het druk bij de 1000poot eigenlijk??
Mooie buit Sonja!
Alwiene ook de winkel leeggekocht?

Lisch, ruilen is altijd leuk!

Toen Alwiene en ik er waren was het heerlijk rustig(ik vind mensen best leuk, maar liefst wel gedoseerd ;) zeker als ik nog wat geshop voor elkaar wil krijgen )
Bakjes koffie gedaan
Op het gemakje rondneuzen
Maar wij waren er smiddags al
en Alwiene was zo handig geweest om even in mijn profiel te spieken zodat ze me zou herkennen (ik vergeet dat soort dingen altijd :+ )

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 19:07

Zie weer mooie aankopen langskomen. 8-)

Afbeelding
De eerste keer dat ik een kringle kaars brandt en ben tevreden. De geur afgifte is prima en hij heeft een mooie pool.
Vind het niet een overdreven kerstluchtje, maar wel een lekkere winterse geur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 01:16

Elke keer als ik een langere tijd thuis ben doe ik weer een melt aan.. En er zijn nog zoveel geuren om te proberen!

En wat komen er leuke aankopen voorbij! Het is dat ik van mezelf niets mag kopen omdat ik nog zoveel heb om te proberen :')

Beretto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 14:38

Mijn bestelling is binnen! !!!
Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 18:27

Gister in de salon (ca 12m2 ) Kiss in the Sand aangezet van GC (melt). IK zet een kaars of melt altijd een kleine 20 minuten voor de klant er is aan. Had ik nu ook gedaan, en in de woonkamer nog even m'n thee opgedronken, ondertussen was de salon dicht.
Klant arriveert, ik doe de salon open, en bám! ik liep echt tegen een muur van geur aan! Hij ruikt wel lekker, maar hij is heeeeel sterk. Uiteindelijk maar het raam op een kier gezet.

Heb nu Currant van WW erop liggen. Had ik van Annemiek gekregen. Weet nog niet wat ik ervan vind ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 18:30

Is het trouwens een idee een ruiltopic aan te maken? Dus geen verkoop, want dat mag niet volgens de boktregels

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 18:32

Jaa! Leuk plan!

Ik heb net nog een nabestellingen gehad!!!! O:) en deze vind ik allemaal wel lekkerder!! Fruit en suiker bevalt me nu het beste en mijn manlief vind die wel prima om te branden

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 19:44

Afbeelding

Deze gaat vanavond aan <3 eerste jar :+ kids lopen nu steeds te snuffelen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 22:22

en hoe bevalt hij ?

Leuk idee trouwens een ruiltopic

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 22:27

Gatsie zeg wat een enorme regen dag op de braderie gehad zeg.

Heb lekker weer een kaars aan van b&bw margarita kaars op staan, die is al bijna op heb hem vaak op gehad afgelopen week.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 22:33

Nu al wme! :wow:

Mijn aankopen van gister!

Nu koop ik echt niks voor voorlopig :=

Afbeelding

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 23:24

Wat zonde WME! Je stond daar zelf toch?
En nu je kaars al bijna op, je hebt flink door gebrand! :D

Lekker Lisch! En ook erg herkenbaar met de snuffelende kindjes haha
(Volgens mij hebben wij een héle tijd geleden nog samen in een HK topic gezeten?)

Skessa, Lekkere aankopen!! Mooie pot van Goose!

Ruil-topic lijkt me wel leuk :j

Hier nu Pearls of Winter van SM op de brander.
Had gister Sweet Lavendel van SM, droog leek hij niet zo lekker maar op de brander was hij echt heerlijk!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 23:30

Net even 14 verschillende votives besteld van Yankee Candle, kan niet wachten tot ze binnen zijn!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 01:02

Skessa, follow your heart heb ik van de week ook meegenomen. <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:04

Ja ik stond daar zelf.
Als ik had geweten dat de kraam die overdekt was volgens de organisatie. Niet overdekt was dak met gaten. Dan had ik een zijl mee genomen. Sommige verpakkingen zijn beschadigd etc. Mensen aan twee kanten naast mij waren boos op de organisatie eentje met gebreide sjaals dat is ook niet fijn als dat nat wordt hoor. En de ander had niks zelf gekaakt maar wel veel in dozen van fabrikanten die kan je na zo,n dag weg mikken. Dus ja risico van een braderie. Maar ons werd per mail verteld dat we overdekt stonden dus geen zijl hoefde mee te nemen. En dat we pas vanaf een bepaalde tijd weg konden ivm bereikbaarheid van het plein. Dus we stonden echt letterlijk de hele dag in de regen. Uiteindelijk na de harde bui een úur voor het werkeljke sluiting ging iedereen toch inpakken, iedereen was letterlijk verzopen incl spul. Dus deze braderie wordt het voor mij iíg niet meer ;) ook de kraam was de helft kleiner dan afgesproken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:29

Balen WME!
Altijd zuur als iets anders is dan dat de organisatie vermeld.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:01

Nouja ze organiseerden het ook voor het eerst. Maar er heerste wel een vreemde sfeer. Mede door de regen, maar ook de kleine kramen en de regen helpt dan niet. Maar we hebben het overleefd. Nu hier wat opzetten en dan lekker lang in bad zitten.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 18:39

waxmeltsenzo schreef:
Nouja ze organiseerden het ook voor het eerst. Maar er heerste wel een vreemde sfeer. Mede door de regen, maar ook de kleine kramen en de regen helpt dan niet. Maar we hebben het overleefd. Nu hier wat opzetten en dan lekker lang in bad zitten.

Heb vorig jaar iets soortgelijks meegemaakt op een braderie. Slecht weer, verlichting die beloofd was maar er niet (voldoende) was. En dat is echt balen. Grote verschil is wel dat men daar hun stinkende best deed om het zo goed als het ging op te lossen. En er ook toestemming werd gegeven om eerder te vertrekken omdat het niet meer werkte door alle regen.

Een kraam die de helft kleiner is dan waar ik voor gekozen en dus betaald heb zou ik overigens wel over vallen! En dat je handel kapot gaat doordat een beloofde overdekte kraam niet overdekt is ook. Jammer dat ze het voor het eerst organiseren, maar daar hoef jij niet de dupe van te zijn!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 19:41

Klopt maar mogelijk is de organisatie verteld door de kraamvrouw dat er een dak op zat, wat ook zo was alleen met losse platen en grote kieren, dat ik zelf in de regen zit is niet boeiend maar dat mijn spullen dat worden is niet fijn. We konden ook niet weg omdat het plein afgesloten was tot 16:00 uur, maar dat werd tot 15:30 uur omdat toen echt alles letterlijk verzopen was en andere kraamhouders dus gewoon de hekken weg haalden. Toen was het klaar en de lol was er na 15:00 uur af, gezelligheid weg maar gewoon serieus jammer. Als ze niet per mail hadden vermeld dat het overdekt was, mail had ik een paar dagen voor de dag gehad en dacht fijn een zorg om het zeil minder. Overdekt is overdekt. En zo dacht iedereen. Het regende al voor de braderie begonnen was en is niet droog geweest. Dan is het wel een lange zit en toe zien hoe je spul naar god gaat. Anderen met name die met de sjaals hebben meer te lijden gehad. Echt poedersuiker hoor als je van die mooie dingen mee hebt. 2 jaar geleden stond ik hier in ons dorp ook op iets wat ik zelf niet zou kiezen maar mocht voor iemand staan. Regende pijpenstelen maar we stonden droog en alles werd op alles gezet dat dat zo was. Top organisatie. Ook op de jaarmarkt in Alphen waar je als huurder wel de hoofdprijs betaald maar je krijgt wel perfectie van een top organisatie. Dit was jammer. Vooral als je bedenkt dat het een reclame stunt is voor een overdekt winkelcentrum waar ze de kramen ook hadden kunnen huisvesten. Maarja het is zo gelopen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 19:54

Het is idd niet op elke braderie goed geregeld helaas.
Ik zet tijdelijke tatoeages (La Dot/Kenji systeem), stond ik van de zomer naast iemand die glitter tattoos zette dmv sjabloontjes... Dit was volgens de organisatie nl niet hetzelfde...
Hadden ze ons nu beide aan weerszijde van de markt gezet, hadden we allebei meer omzet gehad....

Maar: ff wat anders ;)
Ik ben gek op thee, en dan met name diverse losse theeën. Dat heb ik op de keukenplank staan in zakjes en kleine weckpotjes...
Krijg ik net thee van m'n man, en hij rook wat vreemd, kon niet verzinnen welke het was.
Dus ik neem een slok, en het smaakte echt heel vreemd.. Niet eens perse vies, maar vreemd..
Dus ik vraag m'n man: welke thee heb je gepakt?
Hij: weet ik veel, uit zo'n potje..
Ik: uit een weckpotje?
Hij: nee, een met een schroefdeksel...

Ik ruik nog eens.... :)*

Schat, dit is oregano _O-