Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xZiva_ schreef:vraag me af waarom je het zo vaak doet als je weet dat je vriend/vriendin het niet fijn vind?
lieveli schreef:Een groot onderdeel van mijn relatie is het elkaar het leven zuur maken. Een knalerwtje naar z'n fiets gooien waardoor hij denkt dat 'ie een klapband heeft bijvoorbeeld![]()
Neptelefoontjes plegen, incontinentieluiers bestellen, de hele tuin vol zetten met tuinkabouters, hem voorrang geven als we de bus instappen maar hem op het laatste moment toch nog aan de kant beuken en zelf als eerste instappen en STRANGER DANGER roepen als hij naar binnen probeert te komen via de voordeur met de boodschappen.
lieveli schreef:Een groot onderdeel van mijn relatie is het elkaar het leven zuur maken. Een knalerwtje naar z'n fiets gooien waardoor hij denkt dat 'ie een klapband heeft bijvoorbeeld![]()
Neptelefoontjes plegen, incontinentieluiers bestellen, de hele tuin vol zetten met tuinkabouters, hem voorrang geven als we de bus instappen maar hem op het laatste moment toch nog aan de kant beuken en zelf als eerste instappen en STRANGER DANGER roepen als hij naar binnen probeert te komen via de voordeur met de boodschappen.
Emmaa_ schreef:xZiva_ schreef:vraag me af waarom je het zo vaak doet als je weet dat je vriend/vriendin het niet fijn vind?
Goh, fijn dat jij zo veel weet over mijn toenmalige relatieGevallen waarin hij boos werd was als hij chagrijnig was en ik gewoon iets te lang doorging. Vind het ook grappig dat je eruit kan halen dat hij 'elke keer flipt'.