Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:03

vraag me af waarom je het zo vaak doet als je weet dat je vriend/vriendin het niet fijn vind? :=

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:05

Omdat soms iets te verleidelijk is om het niet te doen.
En je er zelf de grootse lol aan kan beleven.

Ach even lief kijken en een niet tongvretendemetwachmachinesnelheidenkotsopwekkende-zoen en alles is weer vergeven en vergeten

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:07

Thenexttry schreef:
een niet tongvretendemetwachmachinesnelheidenkotsopwekkende-zoen

_O- _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:13

Een groot onderdeel van mijn relatie is het elkaar het leven zuur maken. Een knalerwtje naar z'n fiets gooien waardoor hij denkt dat 'ie een klapband heeft bijvoorbeeld :')

Neptelefoontjes plegen, incontinentieluiers bestellen, de hele tuin vol zetten met tuinkabouters, hem voorrang geven als we de bus instappen maar hem op het laatste moment toch nog aan de kant beuken en zelf als eerste instappen en STRANGER DANGER roepen als hij naar binnen probeert te komen via de voordeur met de boodschappen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:30

hoeveel groepapps zijn er eigenlijk?

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:47

maar lieveli dat vind ik nou ook echt leuk plagen! daar zou ik ook echt om in een scheur kunnen liggen :+
maar als je weet dat je vriend het niet fijn vind en elke keer flipt, en het dan toch blijven doen.. daar zou ik geen lol in hebben :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:12

xZiva_ schreef:
vraag me af waarom je het zo vaak doet als je weet dat je vriend/vriendin het niet fijn vind? :=

Goh, fijn dat jij zo veel weet over mijn toenmalige relatie :+ Gevallen waarin hij boos werd was als hij chagrijnig was en ik gewoon iets te lang doorging. Vind het ook grappig dat je eruit kan halen dat hij 'elke keer flipt'.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:50

lieveli schreef:
Een groot onderdeel van mijn relatie is het elkaar het leven zuur maken. Een knalerwtje naar z'n fiets gooien waardoor hij denkt dat 'ie een klapband heeft bijvoorbeeld :')

Neptelefoontjes plegen, incontinentieluiers bestellen, de hele tuin vol zetten met tuinkabouters, hem voorrang geven als we de bus instappen maar hem op het laatste moment toch nog aan de kant beuken en zelf als eerste instappen en STRANGER DANGER roepen als hij naar binnen probeert te komen via de voordeur met de boodschappen.

Hahahaha dit is wel diehard :') :')

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:55

Hahaha lieveli _O-

Ons mam stopte gisteren ook bijna een servet in mijn mond toen ik gaapte bij het uit eten >;)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:56

Geloof dat er een tinderapp is alja,..

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:56

lieveli schreef:

_/-\o_ Geweldig haha!

Wat is dit toch een vermakelijk topic.
Ik kan dat ook echt een afknapper vinden als iemand niet kan zoenen.
Had laatst een date en die zei ook serieus toen we stil gingen staan, oke dan ga ik je nu denk ik maar zoenen. Ik dacht echt oke fijn dat je het even wil melden, en na het zoenen zei hij 'oke, dit is nog niet echt op elkaar ingespeeld, maar dat komt nog wel'
Ik dacht echt, bedankt voor de feedback haha. Alleen was het voor hem geen positieve feedback geweest :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:56

Hahahaha Lieveli heerlijk. :') Daar hou ik ook van. Kan ook vreselijk vervelend zijn.

Babli dat zou ik ook wel een afknapper vinden. Ga het even lekker bespreken ofzo op de eerste date hahaha. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:58

Wij doen altijd een wedstrijdje wie het lompst doet en de ander het vaakst pijn doet. *D
En we doen het niet eens bewust, zo zijn we gewoon allebei. _O-

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:58

Zoenen valt nog te leren :)) Ik ben zelf ook wel iemand die knuffellig is, maar op een eerste date??? Getver :P Kieskeurig ben ik wel heel erg! Ben nu één jaar dat ik vrijgezel, nog steeds niemand tegengekomen die ik knap of leuk vind. :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:23

Haha ik ben ook zo lomp inderdaad maar dan niet alleen fysiek maar ook met opmerkingen maken.

@yuna wat voor de een een prettige manier van zoenen is kan voor de ander drama zijn haha. Het kunnen aanleren bij sommige betwijfel ik.

En dat kieskeurig herken ik alleen soms denk je wel eens goh die is wel leuk en dan later mede door zijn karakter kan iemand heel onaantrekkelijk worden.

Nu date ik iemand waarvan ik juist denk hnmm het klopt te veel en dat die te leuk voor mij is en sommige momenten draai ik t weer om haha

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 00:45

Emmaa_ schreef:
xZiva_ schreef:

Goh, fijn dat jij zo veel weet over mijn toenmalige relatie :+ Gevallen waarin hij boos werd was als hij chagrijnig was en ik gewoon iets te lang doorging. Vind het ook grappig dat je eruit kan halen dat hij 'elke keer flipt'.

Nou als je zelf beschrijft dat je daarna gigantische ruzie hebt ;)
Verder ga ik deze discussie niet aan. Ik zou er in ieder geval snel klaar mee zijn als het niet bij leuk plagen blijft.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 08:28

Nou ik heb ook wel vaker ruzie als we elkaar iets te lang of te erg vervelen. Maar na 5 minuten liggen we weer in elkaars armen. Als je relatie daar nog niet eens tegen kan... :=

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 09:51

In het begin kon ik met mijn ex heel erg ouwehoeren, maar daarna hadden we om de kleinste dingen ruzie waaronder dus ook elkaar etteren etc. :+

Donderdag avond is het voor mij eindelijk zo ver. Mijn Tinderman is zo goed als beter.*\o/* We gaan een drankje doen ergens. Lang wachten wordt beloond. :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 09:56

Mijn ex en ik deden veel aan nutteloze discussies en elkaar plagen, maar nooit echte ruzie daarom :P .

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:05

Thenexttry schreef:
een niet tongvretendemetwachmachinesnelheidenkotsopwekkende-zoen

:+ :D :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:54

Ruzie hoort erbij, vind ik! :)) Al ben ik iemand die ruzie liever mijd :') , maar het maakt wel dat je sterker in een relatie staat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 19:56

Wij hebben in 7 maanden tijd nog nooit een echte ruzie gehad, alleen maar hormonaal geblaat van mij of slechte communicatie. Maar dat was allemaal via de app oid, nooit in het echt. Maar mijn definitie van ruzie is echt naar elkaar schreeuwen en dingen zeggen die heel stom zijn achteraf.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:01

Maar eens in de zoveel tijd ruzie hebben is imo alleen maar gezond, zolang je het ook maar weer kunt uitpraten.

En precies wat Nederland zegt idd :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:03

Wie is Nederland? :+

Ik heb zelf een enorme hekel aan echt schreeuwen en ruzie, dat heeft natuurlijk een reden. En we worden beiden niet super snel boos. :j

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 16:15

Ik heb gepraat met mn tinderdude, hij vertelde dat hij een relatie had gekregen met een meisje en dat ze elkaar blijkbaar al langer leuk vonden maar het niet bepaald wisten. Ben stiekem best opgelucht want ik ben gevallen voor die jongen van mijn sport :oo

Mag ik dan nog steeds hier updaten? :o We zoeken steeds redenen aan elkaar te zitten en rijden vaak hand in hand in het bos onder het mom van: dan kan iemand onder ons door rijden _O- Maar durf nogsteeds niet goed te vragen of ie iets leuks wilt doen. Mensen uit de les beginnen wel door te krijgen dat er iets groeit :+