Maar ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat een bedrijf minder makkelijk kan worden aangeklaagd als er een duidelijke allergieënwaarschuwing op de verpakking staat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Wauw...
Maaikman schreef:Hoezo houden meisjes (over het algemeen) zo van de kleur roze? In zo'n mate dat het liefste alles die kleur moet hebben. Is hier echt een reden voor, of is het zo dat meisjes van jongs af aan al blootgesteld worden aan alles in die kleur en dat het daardoor komt.Ik snap dat niet alle meisjes zo zijn, want ik was zelf echt het compleet tegengestelde, maar ik vraag het me toch af.
Yucca schreef:Nog even over die geboorteborden in de tuin, deze worden bij ons in de omgeving niet door ouders zelf geplaatst hoor. Het is een gebaar van de buurt, vriendenkring en familie om de kleine baby welkom te heten. Dus vaak staan de tuinen vol als iedereen een bord wil plaatsen.....!
oomens schreef:Yucca schreef:Nog even over die geboorteborden in de tuin, deze worden bij ons in de omgeving niet door ouders zelf geplaatst hoor. Het is een gebaar van de buurt, vriendenkring en familie om de kleine baby welkom te heten. Dus vaak staan de tuinen vol als iedereen een bord wil plaatsen.....!
Oosten des lands neem ik aan?
Tivoli schreef:Tinkertje89 schreef:Ik vraag me af waarom het beeld en geluid niet gelijk loopt op rtl4, erg irritant
Een keer naar een andere zender en weer terug zappen
Gebeurt hier ook wel eens
Maaikman schreef:Hoezo houden meisjes (over het algemeen) zo van de kleur roze? In zo'n mate dat het liefste alles die kleur moet hebben. Is hier echt een reden voor, of is het zo dat meisjes van jongs af aan al blootgesteld worden aan alles in die kleur en dat het daardoor komt.Ik snap dat niet alle meisjes zo zijn, want ik was zelf echt het compleet tegengestelde, maar ik vraag het me toch af.
Foaly schreef:[ Video ]
Okee, negeer al het gelul er omheenMaar hier legt Hank Green dus het roze/blauw/Hitlerverhaal uit (ong. op 40 seconden)