tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:53

Ik heb net een berichtje gestuurd dat ik enkel alleen zakelijk contact wil. Heb helaas de berichtjes hiervoor gewist, dus geen bewijs, maar dat weet hij niet. ;) Alles wat hij verder gaat sturen, zal ik opslaan. Denk dat hij het verder wel uit z’n hoofd zal laten.

Gelukkig gaat het werk gewoon heel goed en heb ik het onwijs naar m’n zin. Echt een afleiding. Op de werkvloer gaat het gewoon professioneel en kunnen we nog steeds goed samenwerken. Wat me eerlijk gezegd wel een beetje verbaasd haha. Zo leer je jezelf wel kennen. :D

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 14:36

Is ook een hele prestatie van jouw kant om het zo professioneel aan te pakken. Chapeau, echt waar. :knuffel:

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 15:57

Ik ben haast in de verleiding om de hele email te plaatsen, want het is zó belachelijk slecht :') Maar in ieder geval. Ik verbrak die relatie omdat ik op zijn laptop berichten tegen kwam. Ik heb daar niet naar gezocht! Ik had 6x gevraagd of hij iets voor mij kon uitprinten voor school, daar maakte hij geen aanstalten aan dus ik heb dat zelf gedaan. Laptop stond volledig open en ook facebook stond nog open en ja daar stond ook een gesprek open met een naam die al wat meer triggers had gegeven. Een keer dat ie gebeld werd en ik zei 'Oh ... belt, moet ik hem aangeven?', dat ie in vuur en vlam vloog.
En in die berichten stond dat ie haar mooie koppie weer wilde zien, haar mooie koppie niet uit z'n hoofd kreeg, dat ie op woensdag kon afspreken want dan dacht iedereen toch dat ie op school zat ... Nou oorlog brak los en hij kon het lekker uitzoeken. Nog één keer een poging gedaan tot 'verzoening' maar ik werd helemaal gek van die gozer die meende dat ik alles uit mijn handen moest laten vallen als hij om een knuffel vroeg.

9 maanden later kreeg ik dus een email.
Daar staan dingen in als, 'Na 9 maanden proberen moet ik toch bekennen dat, jou verwerken, me enorm zwaar valt.'. Dat het hem pijn doet dat ie mij pijn heeft gedaan. Dat ik vaak de dupe was van zijn fouten. Dat ie zich gaan realiseren is dat wat ie aan mij had. Dat ik echt een topper was (dat toen ook wel besefte maar er nu aan voorbij was gelopen) en dat hij nu in zag wat ik hem al die tijd probeerde te doen inzien/leren. 'Ik claimde je teveel'. Dat ie zelfs mijn moeder mistte. Hij wilde 'ons toekomstbeeld' zo graag, en nog steeds. Hij wilde alleen mij. En dat kon die niet uit z'n hoofd zetten en er ook niet met iemand over praten, dat deed teveel pijn. Zn leven was verder prima maar 'ik' mistte daarin. Hij hoopte stiekem dat ie ooit nog es met me kon praten.

Ik heb toen 3 dagen later heel pittig gereageerd. Ik heb gewoon veel woede richting die persoon. En ook ingezien dat ik absoluut niet verliefd ben geweest. Hij stond met regelmaat zomaar voor de deur en ik zat op dat moment niet zo lekker in m'n vel omdat ik gepest werd op school en dus verandert was van school. Hij gaf positieve aandacht dus dat was fijn. Maar hij was iemand die heel veel loog, en daar kwam ik steeds meer achter. Hij was ook vreselijk aandachtsge(l, wat an sich niet erg is. Maar normaal gezien moet de liefde en aandacht van je vriendin genoeg zijn, die hoef je niet elders te halen. En dat deed hij dus wel. Normale vrienden, ex vriendinnen of andere meiden die hij net had ontmoet. Daarnaast heb ik ook dankzij hem er iets aan overgehouden waar ik tot op de dag van vandaag nog last van heb wat ook voor toekomstige relaties een ding kan zijn. Dat maakt me erg onzeker. Maar komt wel weer goed. Uiteindelijk heb ik nog een idioot lange email teruggekregen maar daar heb ik niet meer op gereageerd.

Ook dat was meer van het ja nu is het anders, ja nu doe ik dat niet etc etc. Gel*l. Vooral een beetje een email om mij te pleasen in de hoop dat ik er weer op in zou gaan. Helaas.

Ik heb op de dag van de eerste email inderdaad een date gehad. Ik heb daar een korte relatie mee gehad maar mijn angst om weer het bovenstaande te moeten meemaken speelde een te grote rol. Of in ieder geval, er speelde van alles, het was niet alleen mijn onzekerheid. Ook een depressie van degene speelde mee.
Dat is overigens dezelfde persoon waar ik vorig jaar weer mee in gesprek kwam, na 8 jaar. En nog steeds, ondanks al jullie adviezen. Vast en zeker heel stom, ik weet het. Maar er is gewoon iets waar ik de vinger niet op kan leggen. En voor degene die vinden dat ik aan mezelf moet werken; hard mee bezig, no worries. Maar ik kan niet alles openbaar op internet zetten.

@ Sorriso,

Tweede brief zelfs? Oh hemeltje :P

@ Wabisabi,

Ik begrijp je gevoel denk ik wel. Het is gewoon heel oneerlijk wat ie nu doet. Hij maakt een keus, sta daar dan ook achter - klaar.
Ik hoop dat ie zich houd aan jouw tekst en anders direct aanpakken met hogerop hoor - nergens voor schamen. Houd de eer mooi aan jezelf! Knap! <3

@ Duhelo,

Lijkt me ook een lastige situatie maar was het daarna wel opgelost? Ik ben toch blij dat alles lekker een stukje weg woont :P Ik zou het zelf erg moeilijk vinden om zo iemand continu tegen te moeten komen.

Lang verhaal kort: Ik moet die email vaker lezen, geeft wel even een drie dubbele dikke pluim in m'n kont over wat ik voor iemand over heb. Haha. <3

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 16:28

@ClipsoLover Dankjewel! Het geeft me ook echt een soort power ofzo.

@xDenies Jeetje wat een verhaal joh! En bizar die mail van hem. En knap dat jij je grenzen hebt aangegeven. En als ik het goed lees is de date die je toen had, diegene waar je nu weer mee in gesprek kwam? Misschien is er nog steeds iets, omdat het toen geen eerlijke kans heeft gekregen?

Tja, mannen... Ik heb besloten dat het roer gewoon echt om moet. En dat dit nodig is geweest om mezelf te laten inzien dat ik niemand verantwoordelijk kan houden voor mijn geluk en mijn gedachten en gevoelens.

En als ik echt heel eerlijk ben.. ik weet wie de andere vrouw is (toen hij me vertelde van haar, heb ik haar die avond gegoogeld, ik weet het... heel slecht) en het is echt een heel zachtaardig iemand. Ik zou haar waarschijnlijk nog mogen ook. Ik heb het echt met haar te doen en gun haar deze man niet. Maar ja, dat is verder niet aan mij.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 16:38

Dat is er zeker Wabisabi, hij heeft toen de relatie verbroken en ik heb altijd gezegd dat ik iets in zijn ogen zag voor hij hier wegreed. Iets van 'k*t wat heb ik gedaan'. Maar goed, zoiets verdring je want ik heb de ogen uit mijn hoofd gejankt en werd sochtends ook weer huilend wakker. Lang verhaal, heel lang verhaal allemaal.
Vorig jaar heeft hij echt moeite gedaan (want geen 06 meer, hij geen social media, dus hoe vind je iemand?) om mij te vinden en te berichten. Onze eerste ontmoeting was niet gelijk vuur en vlam, voor allebei niet. Dus hij gooide direct de handdoek in de ring want hij had een heel andere verwachting. Maar hee, 8 jaar verder. Beide veel meegemaakt dus tsja dat is niet hetzelfde als toen. Uiteindelijk veel gepraat en heel eerlijk geweest over mijn gevoel, en hij ook steeds wat beetjes uitleg gegeven. Toen wederom nog eens afgesproken en nu zijn we 1,5 jaar verder met heel veel daten en dergelijke. Nee ja het gaat niet volgens het boekje, maar dat wist ik toen ik zei dat ik geduld had en we gaan kijken waar het schip strand. Dus ik doe het op mijn manier, waar ik me fijn bij voel in combinatie met waar hij zich fijn bij voelt.

De afgelopen 1,5 jaar heb ik dingen met hem mee mogen maken of samen gedaan die me zo gigantisch waardevol zijn omdat dit ook zo anders is dan onze korte periode toen. Terwijl dat wel een 'relatie' was. Hier zit zoveel meer gevoel en echtheid bij. Alleen tsja, er zijn ook hobbels.

Wel lastig is dat heh, zeker als je degene weet. Beetje een volgend slachtoffer? Belangrijk dat jij vooral die kracht vasthoud want daar ga je veel aan hebben, al mag je ook echt wel gewoon even er om 'rouwen' hoor.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 17:02

xDenies schreef:
@ Duhelo,

Lijkt me ook een lastige situatie maar was het daarna wel opgelost? Ik ben toch blij dat alles lekker een stukje weg woont :P Ik zou het zelf erg moeilijk vinden om zo iemand continu tegen te moeten komen.
<3

Op zich wel hoor, we werken nog altijd op dezelfde firma, maar we hebben niet vaak rechtstreeks met elkaar te maken, en zitten maar zelden samen op kantoor. We hebben co-ouderschap over de hond.
We zijn inmiddels 2 jaar verder en ik heb sinds een half jaar een nieuwe relatie, maar nu loopt het allemaal wel goed. Neemt niet weg dat het simpeler was geweest als we elkaar nooit meer hadden hoeven te zien :+

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 17:14

@xDenies misschien is op deze manier, rustig aan, ontdekken of er weer iets kan groeien gewoon helemaal prima voor jullie. Er is geen norm aan hoe het hoort. Behalve dat je er goed bij moet voelen. En wellicht krijg jij nu ook de ruimte om jou geluk niet van iemand af te laten hangen. Dat geeft vast een hoop lucht en ontspanning?

Ik rouw ook zeker, maar door de gedacht dat ikzelf verantwoordelijk ben voor mijn leven lukt het me goed om het weer helder te zien.

@Duhelo knap van je! En inderdaad, met co-ouderschap blijf je ook met elkaar in contact. Het heeft je vast wel een sterker persoon gemaakt?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 17:20

Dat begrijp ik Duhelo! Oh je hebt ook nog een hond samen, ja dan ontkom je er sowieso niet aan. Lijkt me wel lastig maar fijn dat het goed is gekomen en jij nu op een ander spoor zit :D Dat gaat allemaal goed zo te horen?

In principe is het prima, Wabisabi. Maar soms heb ik momenten dat de onzekerheid gewoon een beetje de overhand kan nemen en dan moet ik heel erg letten dat ik daar niet naar ga handelen. Het is niet dat ik op m'n vingers moet zitten hoor, maar soms is het 'standaard plaatje' en de 'adviezen' best een uitdaging om te laten voor wat het is. Ik had liever ook al 3 hoofdstukken verder gezeten maarja.
Of t straks voor niks is, tsja dat weet ik niet. Anderzijds leer ik er wel dingen van dus dat is dan maar weer mooi meegenomen.
Dat laatste snap ik alleen even niet? Geluk van iemand af te laten hangen?

Stijgende lijn, die is altijd goed!

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 20:46

@xDenies ik bedoel denk ik meer dat hij niet de oorzaak moet zijn van jou onzekerheid. Maar als ik dit zo schrijf bedenk ik me al dat dat een heel moeilijke opgave is. We zijn niet van steen en dat is denk ik het risico van liefde haha :') Dus vergeet maar wat ik heb gezegd 8-) (En misschien kun jij dat wel heel goed hoor)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 22:11

wabisabi schreef:
@xDenies ik bedoel denk ik meer dat hij niet de oorzaak moet zijn van jou onzekerheid. Maar als ik dit zo schrijf bedenk ik me al dat dat een heel moeilijke opgave is. We zijn niet van steen en dat is denk ik het risico van liefde haha :') Dus vergeet maar wat ik heb gezegd 8-) (En misschien kun jij dat wel heel goed hoor)

Op die manier, ik denk dat ik het begrijp. Wat ik vooral merk is dat ik, door twee zeer claimerige relaties (24/7 app contact o.a) het soms lastig vind als het stil is. Niet iedereen is met z'n telefoon getrouwd zeg maar :P En dan zie je overal staan 'het kost maar ... om te reageren', ja leuk. Weet je wat veel leuker is? Als je op een begeven moment zit te kletsen samen op de bank en dat iemand uitspreekt 'Ja, als ik dan geen appje van je heb dan mis ik wel iets'. Het is een beetje puzzelen maar ik vind dat ik er ook heel veel van leer!
En sowieso moet je ook van jezelf kunnen houden en happy met jezelf zijn. Ik heb 2,5 jaar in een flink dal gezeten na mijn auto-ongeluk dus ik durf wel te zeggen dat ik nu weer meer terug bij mezelf ben. Maar er zijn ook issues uit mijn jeugd (o.a lichamelijke mishandeling) waardoor ik sommige dingen net even iets anders doe of voel .. of vul maar in. Dus soms is het rekening houden met veel dingen, iedereen heeft een rugzakje. De één meer of anders gevuld dan de ander.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 08:52

wabisabi schreef:
@xDenies misschien is op deze manier, rustig aan, ontdekken of er weer iets kan groeien gewoon helemaal prima voor jullie. Er is geen norm aan hoe het hoort. Behalve dat je er goed bij moet voelen. En wellicht krijg jij nu ook de ruimte om jou geluk niet van iemand af te laten hangen. Dat geeft vast een hoop lucht en ontspanning?

Ik rouw ook zeker, maar door de gedacht dat ikzelf verantwoordelijk ben voor mijn leven lukt het me goed om het weer helder te zien.

@Duhelo knap van je! En inderdaad, met co-ouderschap blijf je ook met elkaar in contact. Het heeft je vast wel een sterker persoon gemaakt?

Dat is wel een feit ja. Ik was/ben sowieso niet supergoed in mijn grenzen bewaken (ik kan ze goed zetten maar ze blijven houden is een ander punt ...) dus dit is wel een traject met vallen en opstaan geweest.
Het hielp ook niet echt dat de breuk mijn keuze was en hij niet akkoord was, dus vanalles uit de kast getrokken heeft om het weer proberen "goed" te maken én er ook nog dat contact rondom de hond (en hij zodus ook met mijn moeder gezien ze daar is als ik werk) en op het werk is en er wel een hoop rond kwam.

xDenies schreef:
Dat begrijp ik Duhelo! Oh je hebt ook nog een hond samen, ja dan ontkom je er sowieso niet aan. Lijkt me wel lastig maar fijn dat het goed is gekomen en jij nu op een ander spoor zit :D Dat gaat allemaal goed zo te horen?

Laatste moeilijk punt was het begin van mijn nieuwe relatie (met een collega van ons :+ ), maar ik heb de indruk dat dit nu wel gesetteld is en nu gaat het op zich wel vrij goed eigenlijk. Afspraken rondom de hond gaan goed en we kunnen weer een deftig, niet te awkward gesprek voeren bij ophalen en afzetten, dus dat is wel fijn.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 11:10

@xDenies ik begrijp het en snap je struggles. Eigenlijk is het gewoon heel knap en moedig van je, dat je gewoon de sprong waagt!

@Duhelo huh?! Hij ging er niet mee akkoord? Ondanks dat jij aangegeven hebt dat het echt klaar is? Wat lastig joh. Ik heb dat ook wel eens gehad, maar toen twijfelde we beiden nog en was het wel de moeite waard om het verder uit te zoeken.

Duhelo

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 11:23

haha, zoiets ja.
Voor hem kwam het blijkbaar out of the blue (we waren 11 jaar samen, en de laatste twee jaar was onze relatie eigenlijk wel doodgebloed, leefden naast elkaar en er was heel veel spanning tussen ons, maar blijkbaar was het zo wel prima. Ik voelde me al een aantal maanden heel erg slecht, maar dat had hij ook amper gemerkt, pogingen tot praten mondden in ruzie uit, en dan gaf ik het op. Tegen dat ik de beslissing gemaakt had was er voor mij geen weg terug meer en hij had het gevoel dat hij nooit de kans gekregen had om het te fiksen.)
ik ben er nog altijd niet aan uit of hij het erg vond om mij kwijt te raken, of eerder het idee dat hij alles kwijt raakte terwijl hij niet de keuze gemaakt had. Maargoed... Je moet met twee zijn om samen door te gaan en mijn kant was er niet meer.
Gezien hij ook nog wekelijks bij mijn moeder zat en heel veel contact had met haar, heeft hij de boel wel een stuk gecompliceerder gemaakt dan nodig, want hij praatte behoorlijk in op haar waardoor zij haar emoties er ook in betrok, wat het voor mij dan weer niet evident maakte.

katten in het nauw maken rare sprongen ...

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 20:25

@Duhelo wat een lastige situatie zeg. Als er een duidelijke nee is, moet dat gewoon geaccepteerd worden. Ik had een tijdje een scharrel waar ik ook een punt achter gezet had en hij bleef maar appen. Ik kreeg echt een soort walging naar hem. Vond het zo onaantrekkelijk.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 11:22

Ja, dat was wel lastig inderdaad. Bij andere mensen gaat het contact weg, en na een aantal maand ben je er wel weer mee door, nu bleef het een dagelijkse terugkomendheid en maakte de zaak onnodig gecompliceerder.
Nu goed, ondertussen zijn we een aantal stappen verder, ik hoop van harte dat hij er ondertussen ook vrede mee heeft en verder kan met zijn leven, en ik gun hem zeker ook een lieve vriendin en het gezin dat hij altijd wilde (en ik hem niet wilde geven, want ik heb geen kinderwens).

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 20:41

@Duhelo dan is het beter dat het over is. Een kinderwens is toch wel een heel belangrijk onderwerp. Als dat je wens is, zou je dat eigenlijk nooit voor iemand anders moeten opgeven. Hopelijk krijgt hij wat hij inderdaad datgene wat hij altijd wilde.

Hier gaat het nog steeds op en af. Toch ook meer omdat, het verlies van een aantal dierbaren ook nog zo vers is. Het verlies van een relatie erbij gaat gewoon echt niet in m’n koude kleren zitten.
Ik heb gelukkig zo veel lieve vriendinnen die voor mij klaar staan en waar ik zo dankbaar voor ben.
En jullie allemaal hier ook natuurlijk! :j

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 08:53

Het verlies van een relatie alleen al gaat niet in de koude kleren zitten, ongeacht of je zelf de keuze maakte of net niet. Maar in een dergelijke situatie ben je natuurlijk ook nog je directe persoon kwijt waarmee je andere dingen (en verliezen) kon bespreken. Dat komt al dubbelop binnen zo.
Goede vriendinnen schelen wel een hoop! Dat is fijn dat je mensen hebt waar je bij terecht kan!

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 09:56

Geef jezelf een beetje veel tijd, wabisabi. Een relatie die over gaat, is heftig, ook al voel je je goed bij de beslissing an sich. Je moet ook ont-wennen van elkaar en breuken doen nou eenmaal ergens pijn.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 21:51

@Duhelo Ja je slaat de spijker op zijn kop. Dat besef heb ik nu ook steeds meer. Maar gelukkig heb ik inderdaad een fijn sociaal vangnet. Ik heb altijd heel veel waarde gehecht aan vrienden en familie. Ik weet dat ik mensen om mij heen heb, waar ik altijd bij terecht kan. En ook nu staan er zo veel mensen voor mij klaar.

@miereneter je hebt helemaal gelijk. Ik heb me er al bij neergelegd dat er momenten zijn dat ik de wereld aankan en dat er ook echt wel mindere momenten zijn. Maar ik ga het ook niet onderdrukken. Dat heb ik in het verleden al veel te veel gedaan.

Wat wel opvallend is, dat er na een break-up een soort bizarre energie vrij komt, waarbij er allemaal mogelijkheden zich aandoen. Een soort onderdrukte vrijheid ofzo. Heb helemaal zin om voor een marathon te gaan trainen, schilderen en tekenen weer op te pakken, misschien een reis te gaan plannen :') hahaha
Heb me ook altijd echt prima gevoeld als single en was altijd heel erg gelukkig. Grappig om te merken dat die basis er nog steeds is. Ook fijn dat het er altijd is om op terug te vallen. Ik heb mijn zaakjes echt wel goed voor elkaar :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 22:38

Goed bezig!

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 23:46

Ja, vind ik ook, dat klinkt goed!

Ik kocht bijvoorbeeld mijn paard een half jaar na een relatiebreuk. Had ik in de relatie waarschijnlijk niet gedaan. Beste actie van mijn leven, geen moment spijt van. En ik heb mij omgeschoold naar een ander beroep. De wereld lag (en ligt, hetzij nu weer met partner) open!

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 08:38

@SuzanneF dankjewel :)

@miereneter ook dank :) Een paard kopen is altijd een goed idee ;) Wat goed dat je hart bent gevolgd en je hebt omgeschoold. Grappig dat daar dan toch ineens ruimte voor ontstaat.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 10:17

Ik kom hier na heel veel jaar weer melden.
Gisteren heeft heel onverwachts mijn vriend de relatie verbroken na een stomme mening verschil.
Ik ben verward, verdrietig en mijn hart ligt in duizend stukjes.
daar waar ik vrijdag hem nog opgehaald heb van werk, hij mij gister middag nog vertelde dat hij van mij hield en trots op mij was is nu alles weg.
Ik weet echt ff niet wat ik moet doen.
ik zit non stop te huilen en kan nergens anders aan denken, en ben ik er letterlijk ziek van.
Gister ben ik gaan slapen op de hoop dat ik vanmorgen wakker zou worden dat ik een appje van hem had dat hij een fout had gemaakt en dat alles goed zou komen.
Maar ik moet het gaan accepteren dat hij zijn keuze defenitief heeft gemaakt.
Nou speelt er ook wel iets meer mee waardoor hij deze keuze heeft gemaakt, die redenen hou ik liever prive om vooroodelen etc te voorkomen.

nooit meer een goede morgen appje, nooit meer videobellen met hem, nooit meer in samen film kijken, nooit meer een ''ik hou van jou''
Hij was echt mijn grote liefde, de man waar ik mijn toekomst mee zag. zo lief en zorgzaam had ik nog nooit meegemaakt. Nog steeds hou ik echt ontzettend veel van hem. Alleen weet ik even niet hoe ik verder moet zonder hem.
Wat dit voor mij extra moeilijk maakt is dat ik nog midden in een rouw process zit, nog geen maand geleden heb ik afscheid moeten nemen van mijn Opa, die een grote rol speelde in mijn leven.
Nu moet ik afscheid nemen van mijn grote liefde en alleen verder gaan.
Ik weet niet hoe ik het ga doen, maar de komende tijd zal niet makkelijk worden.
Ik hoop alleen dat hij gelukkig word en geen spijt gaat krijgen van wat komen gaat. Ik hou nog ontzettend veel van hem, en gun hem oprecht het aller beste want dat verdient hij gewoon, hij is gewoon een geweldige man met een hart van goud. iemand die voor je door het voor gaat en altijd voor je klaar staat.
Wat ga ik hem verschrikkelijk missen....

Ik wou dit even van mij afschrijven gezien ik er al de hele nacht over loop te piekeren en op dit moment niemand heb om er over mee te praten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 10:20

Heel veel sterkte Amy :(:) Wat vervelend dat het op zo’n banketstaaf manier uit gegaan is. Maar het komt goed! :*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 10:21

Wat rot voor je! Dit zijn inderdaad hele nare gevoelens. Verdriet mag er zijn maar verlies jezelf er niet in. Kies voor jezelf. Jij bent het belangrijkste. Zorg goed voor jezelf en wees lief voor jezelf. Je mag verdrietig zijn maar je hebt geen invloed op anderen, wat zij voelen en denken en beslissen. Je hebt wel invloed op je eigen gedachten en beslissingen. Focus je daarop. Dikke knuffel.