Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:33

Ligt aan je lengte en je bouw vind ik, als ik zoiets aan doe lijk ik gelijk -10cm. :P

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 20:12

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 20:22

DewiRox schreef:
Ik vind hem ook niet zo Donnar. Komt ook vooral wel door de lengte, zo net op de knie. Dat maakt hem wat 'tuttiger/oubollig', naar mijn mening.

Mijn outfit van vandaag, wat een lekker weer!
[ [url=m/cFjWBp.png]Afbeelding[/url] ]

Mag ik vragen waar je deze schoenen vandaan hebt? :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:23

kirsten4 schreef:
DewiRox schreef:
Ik vind hem ook niet zo Donnar. Komt ook vooral wel door de lengte, zo net op de knie. Dat maakt hem wat 'tuttiger/oubollig', naar mijn mening.

Mijn outfit van vandaag, wat een lekker weer!
[ [url=m/cFjWBp.png]Afbeelding[/url] ]

Mag ik vragen waar je deze schoenen vandaan hebt? :)

Tuurlijk! Ze zijn van de h&m ;)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 22:15

Birgit__ schreef:
Hi meiden! Ik kom even binnenvallen met een vraag:

Over 3 weken vlieg ik naar New York en ik zit nu al enorm in een kleding crisis. Het is een ongeveer 9 uur durende vlucht en de laatste keer dat ik zo lang gevlogen heb is 10 jaar geleden dus ik weet niet meer wat ik toen droeg :D In mei kan het in NY wel al behoorlijk warm zijn (gemiddeld 25 graden). We komen rond 12 uur 's middags aan. Het liefst zou ik natuurlijk super compfy gaan, maar omdat we dus midden in de stad overdag aankomen wil ik er wel stijlvol (maar ook comfortabel) uitzien :) Het punt is, in het vliegtuig heb ik het altijd super koud.. Spijkerbroeken vind ik na lang zitten vaak knellen en verder weet ik niet wat ik aan moet om er ook leuk uit te zien als we eenmaal in NY aankomen.. Hebben jullie dus tips? :)

Bij lange afstandsvluchten zou ik geen jurk aandoen, veel te koud in het vliegtuig!
Ik doe vaak een slobberbroek zoiets :
http://www.google.be/search?q=slobber+b ... 9rT0mFM%3A
en dan shirtje en vestje, comfortabel :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 10:03

Ja maar ze komt midden op de dag aan en wil die niet alleen comfort maar ook fashion. Comfort is er zat maar ik zou zo ook niet over straat gaan maar ieder z'n ding.

En een lekkere zachte stretchskinny? Die van d'r h&m zijn super zacht maar hebben jeans look :j

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 10:38

Birgit__ schreef:
Hi meiden! Ik kom even binnenvallen met een vraag:

Over 3 weken vlieg ik naar New York en ik zit nu al enorm in een kleding crisis. Het is een ongeveer 9 uur durende vlucht en de laatste keer dat ik zo lang gevlogen heb is 10 jaar geleden dus ik weet niet meer wat ik toen droeg :D In mei kan het in NY wel al behoorlijk warm zijn (gemiddeld 25 graden). We komen rond 12 uur 's middags aan. Het liefst zou ik natuurlijk super compfy gaan, maar omdat we dus midden in de stad overdag aankomen wil ik er wel stijlvol (maar ook comfortabel) uitzien :) Het punt is, in het vliegtuig heb ik het altijd super koud.. Spijkerbroeken vind ik na lang zitten vaak knellen en verder weet ik niet wat ik aan moet om er ook leuk uit te zien als we eenmaal in NY aankomen.. Hebben jullie dus tips? :)

Probeer eens een iets zachtere spijkerbroek, die van Dr Denim zijn heel fijn :) Of Supertrash Pacey jeans, die zijn echt net zo comfy als een pyjamabroek.

Kun je verder makkelijk combineren met iets als All Stars, shirtje (+ vestje of trui voor in het vliegtuig) en leren jasje.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 11:37

Ik ben destijds naar Turkije gewoon in jogging, all stars en shirtje met trui. Had een shortje in mijn handbagage voor het geval een jogging te warm was bij aankomst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 12:23

Ik heb ook altijd iets comfortabels aan en dan een shortje of zo in m'n handbagage.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 19:16

Een tijdje terug zag ik ergens iemand in een jurkje met deze tekst. Het was een donkerblauw baseball achtig aangesloten T shirt jurkje (ongeveer midi lengte). Iemand enig idee waar ik dat zou kunnen bestellen (dus echt donkerblauw, korter dan dit en met die print)?

Afbeelding

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 20:19

Dat blauwe rokje vind ik wel leuk mits je 'm high waist draagt en verder alleen zwart erbij :j
Jurk hierboven zou ik niet weten waar je 'm kunt halen.. Heb je op aliexpress gekeken?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 00:26

Je m'appelle niet?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 11:22

Ik ga hier maar een kansje wagen.. Laatst lagen er nog een aantal kledingstukken in de keuken toen mijn broer de hele nacht de frietketel aan heeft laten staan.
Gevolg... Alle kleding stinkt vreselijk. Het is ondertussen al 4x gewassen maar de geur blijft.
Iemand tips hoe je dat kan weghalen? Zitten een aantal van lijn favoriete stukken tussen

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 11:29

Probeer eens een nachtje in azijn te laten weken, daarna gewoon wassen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 11:31

Dank je! Ga die eens even proberen

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 12:48

Ik heb wel eens gehoord dat invriezen ook werkt. Geen idee of het echt zo is Haha.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 13:58

Nessie schreef:
Een tijdje terug zag ik ergens iemand in een jurkje met deze tekst. Het was een donkerblauw baseball achtig aangesloten T shirt jurkje (ongeveer midi lengte). Iemand enig idee waar ik dat zou kunnen bestellen (dus echt donkerblauw, korter dan dit en met die print)?

[ Afbeelding ]

deze is mooi! <3 van waar is deze? :P

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 14:39

Deze staat wel op Aliexpress.com alleen die blauwe (of zwarte) kortere dan maxi kan ik niet vinden helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 14:40

_mexx_lady_ schreef:
Ik ga hier maar een kansje wagen.. Laatst lagen er nog een aantal kledingstukken in de keuken toen mijn broer de hele nacht de frietketel aan heeft laten staan.
Gevolg... Alle kleding stinkt vreselijk. Het is ondertussen al 4x gewassen maar de geur blijft.
Iemand tips hoe je dat kan weghalen? Zitten een aantal van lijn favoriete stukken tussen

Goed wasmiddel + een wasverzachter moet de lucht er toch wel uithalen? Ik werk bij de maccie en sta dus de hele dag tussen het frituurvet en mijn werkkleding ruikt na een wasje altijd gewoon weer naar het wasmiddel. Azijn kan inderdaad wel heel goed helpen, kan je ook gewoon in de wasmachine doen in plaats van wasverzachter.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 14:44

Nessie schreef:
Deze staat wel op Aliexpress.com alleen die blauwe (of zwarte) kortere dan maxi kan ik niet vinden helaas.

Als je evt zoekt op *zoekterm + midi* ?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 19:12

Heel raar rebec maar ik krijg het er niet uit! 4x gewassen en als je eraan ruikt ruikt het naar wasmiddel. Als ik het aandoe stinkt het net zo hard.
Ze liggen nu in azijn.. Ik ben benieuwd morgen

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 14:18

Oke ik hoop dat iemand me hier kan helpen!
Ik ga deze zomer naar Thailand en daar hoort natuurlijk een nieuwe bikini bij...
Op dit moment heb ik nog 1 goede, die is zwart wit.
Nu wil ik er dus eentje bij met kleur. Patroontjes, bloemetjes, maakt allemaal niet uit...

Alleen heb ik cup 70B en dat is blijkbaar heel ingewikkeld... overal begint het bij 36B (moet dan 34) of 75B, en ik moet eerder 65 dan 75 hebben.
Daarnaast wil ik geen triangel bikini of bandeau bikini, maar het liefst wil ik gewoon een bikini met beugel.
En als kers op de taart; geen push up _O-

Ik heb tot nu toe 2 bikini's gevonden die redelijk aan de eisen voldoen.. maar eigenlijk nog niet "DE" bikini gevonden.
Iemand nog tips waar te kijken?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:02

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:14

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:31

Dankjewel! Ik ga die sites even doorspitten!

Is bestellen & retour gemakkelijk bij Asos?