Shirley schreef:Blij dat ik landelijk woon Ach de voorspellingen kloppen aldoor niet, zal nu niet anders zijn
Nou volgens mij gaat het hier gewoon de hele dag regenen. Het is ook 3 graden, volgens mij is het überhaupt niet onder 0 geweest vannacht.De voorspellingen voor volgende week is ook dat het alweer zachter wordt. Dus denk dat we de echt winter sowieso op onze buik kunnen schrijven.
Hier ook geen vorst gehad,alles is gewoon nat en het regent.Dus vergeet die sneeuw maar gerust vandaag.
Regen en smeltende sneeuw.... en 't was nu allemaal een beetje aan 't opdrogen Maar ik ben blij want geen sneeuw dus
Vanmorgen keek ik op mijn dakraam en dacht dat het sneeuw was. Kom ik beneden, geen sneeuw. Het miezert hier ook, vies weer.
Hier sneeuwt het hard. Nja nog wel nat, ging net heel even over in droog maar dat was van korte duur.
Hoop toch echt dat we in NH ook wat krijgen want ze hebben het nu weer over het Oosten, ik wil sneeuw!!! Dag erop moet het wel weer weg zijn....
Morris schreef:Ze spreken over vannacht sneeuw op de Veluwe.Van mij, mogen ze de Veluwe overslaan.Mag van mij ook hoor.Ik hoef geen sneeuw meer,ik wil Lente.
gohya schreef:Morris schreef:Ze spreken over vannacht sneeuw op de Veluwe.Van mij, mogen ze de Veluwe overslaan.Mag van mij ook hoor.Ik hoef geen sneeuw meer,ik wil Lente.Ja, Lente, jaaaa
weer.nl heeft z'n bericht ook al weer aangepast nog meer nattigheid dan ze in eerste instantie voorspelde.Elke keer zeggen ze dat er een drogere periode aankomt maar die laat wel erg op zich wachten