Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 20:19

oh ik ben juist hele erg te spreken over dhl :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 21:11

Ik eerder ook hoor, maar heb nu al 3x zo'n geintje gehad. Tja en dan ben ik er wel klaar mee om eerlijk te zijn.

Nu zelf maar op jacht naar dekens, paardlief al haar dekens zijn haar te klein geworden -O-

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 21:18

hier wil het niet echt meer lukken op MP, ik ben op zoek naar herfst winter garderobe voor mijn dochter, mensen lief wat een prijzen worden er gevraagd en met bieden je hebt nog niet op de knop gedrukt en je bent al weer overboden.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 10:40

Dat vind ik echt schandalig van dhl Kiki...
Daar zou ik inderdaad ook geen zaken meer mee doen.

Komen de mails van Marktplaats nu wel weer allemaal aan?
Ik heb op een aantal advertentie's gereageerd maar krijg van niemand antwoord terug, erg frustrerend moet ik zeggen....

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 10:46

Bij mij gaat het allemaal goed met mailen via Marktplaats :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 13:17

hier gaat het ook wat minder, had wat gekocht voor de vraagprijs op bokt dacht ik maar krijg nu geen enkel contact meer met de verkoperster wanneer ik het kan komen ophalen..

helaas zoek ik ook een nieuw tehuis voor mijn poezen maar ik kan op MP niet echt zoeken op gezocht advertenties of kijk ik nu gewoon verkeerd?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 13:53

Hier gaat het wel weer lekker. Als het goed is m'n winterdeken verkocht (nog geen betaling ontvangen, maar dat is pas maandag zichtbaar) en onder voorbehoud van passen (juf van school) op haar paardje m'n staldeken.
Verder diverse biedingen, maar helaas ook onzin biedingen.

Ik heb het idee dat de mails van MP nu wel goed gaan....

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 16:14

MP heeft geen gezocht ads meer volgens mij, ik wilde laatst een plaatsen maar dat kon niet.
Ik heb de afgelopen weken wel problemen met de MP mails gehad, gelukkig zet ik er altijd meer contact info bij.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 18:16

Kan dat niet meer? Ik had laatst nog een 'stalling gezocht' advertentie staan.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 18:20

Ja kan wel. Alleen dan moet je gewoon 'gezocht' in de advertentie titel zetten.

Wil je gezocht advertenties zoeken, dan typ je gezocht in als trefwoord. Tenminste zo doe ik dat altijd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 22:13

Hier dan nog iemand op zoek naar twee lieve katten?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 11:16

Heb er al 3 dus nee :D

Gisteren iemand die een boek van me wilde overnemen, dezelfde dag stond het geld er al op.
Dus vandaag gaat het boek weg.
Gelukkig gaat het toch nog wel ook goed!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 11:17

Nee sorry ik heb er al 2 (en 2 honden)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 11:57

Wij zijn ook al ruim voorzien, maar wellicht helpt een advertentie op de Bokt Markt ?

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:16

Wat voor katten Alja? En wat is de reden dat ze weggaan?
Zitten hier te twijfelen om weer een kat te nemen (2 is eigenlijk niet helemaal de planning maar afhankelijk van de katten is er misschien nog wat mogelijk bij vriendlief XD)

Oh mocht het allemaal klikken enz, we kunnen ze pas aan het eind van de herfstvakantie in huis nemen ivm vakantie ervoor, is ook zo sneu als ze dan gelijk al een dikke week alleen zitten....

Hier ligt MP stil, nou ja heb gewoon niets meer te verkopen. Ben op de markt met koninginnedag zo goed als leeg verkocht gelukkig!
Maar lees nog wel alle verhalen mee hier, het is en blijft toch bijzonder hoe sommige mensen zijn...

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:24

Wat voor n katten zijn het ? Hier misschien ook wel interesse, maar ze kunnen hier niet naar buiten helaas :(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:31

het gaat om een tijgerkater en een zwart met witte poes, beide zijn geholpen.
ik heb ze vanaf kitten af aan en ze zijn nu zes jaar oud.
de reden dat ik ze niet meer kan hebben is dat ik 2 jaar geleden ben verhuisd naar duitsland, hun hebben de afgelopen twee jaar in mijn huis in Nederland gewoond ( waar ik nog 3/4 keer per week kwam) maar ik ga mijn huis verhuren dus de katten moeten er dus uit.
nu kan ik ze wel meenemen naar Duitsland maar wij wonen aan een hele druk weg waar erg hard wordt gereden en ik ben gewoon heel erg bang dat ze dat niet gaan overleven, kijk als ik niks anders vind dan gaan ze hier wel naartoe maar ik zou het gewoon zo sneu voor ze vinden omdat ze echt heel erg lief zijn :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:05

Alja, eerlijk, de écht drukke weg is niet direct aan je huis. Ik denk juist dat jouw katten een super leven zouden hebben op jouw hof! Als ik daar had gewoond, had ik ze daar wel rond laten lopen, paradijsje. En ik ben echt een zeikerd wat dat betreft hoor, ik bouw een kooi van mijn tuin zodat ze er niet uit kunnen... en mocht het gebeuren dat er eentje overreden wordt, dan hebben ze wél een superleven gehad, liever dan "alleen" in een huis zitten en wachten tot er iemand komt.
Is aan jou natuurlijk, maar ik denbk echt dat ze heel blij gaan zijn bij jou thuis...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:16

dan weet jij zeker niet hoe hard er op de weg wordt gereden die voor ons huis langs loopt ( waar jij de trailer parkeert als je wat op komt halen zeg maar)
ik doe dit echt uit het oogpunt van mijn katten en er is absoluut geen andere reden :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:24

Een drukke of rustige weg zegt ook niet alles hoor.
Onze kater hadden we al toen we op een industrieterrein woonde, en ja daar werd met vlagen best hard gereden. Later toen we naar het dorp verhuisde is hij tot 3x! terug gegaan naar het oude huis. Hiervoor moest hij 4 drukke wegen oversteken en een rijksweg.
Gelukkig is dit altijd goed gegaan en is hij de laatste keer ook zelf weer terug gekomen.

We wonen nu in een hele rustige straat waar redelijk rustig word gereden maar toch is hij hier voor de deur aangereden door een busje. Busje staat stil op de weg, kat gaat eronder zitten, busje rijd weg......

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:29

Alja schreef:
dan weet jij zeker niet hoe hard er op de weg wordt gereden die voor ons huis langs loopt ( waar jij de trailer parkeert als je wat op komt halen zeg maar)
ik doe dit echt uit het oogpunt van mijn katten en er is absoluut geen andere reden :)

Dat je het voor de katten doet begrijp ik, ik weet dat je gewoon eerlijk bent en dat je er niet (zoals veel mensen hier op bokt) over liegt of omheen draait en die dieren gewoon kwijt wil :)
Nee, ik wist niet dat ze zo hard rijden, het is maar een klein landweggetje voor je deur! Aso... ik dacht dat je het over de grotere weg had, die richting Meppen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 13:35

oh dat vind ik niet een heel leuk verhaal Kiki!
mijn huis in nederland is met de tuin tegen het bos aan aan de voorkant een super rustige straat, mijn katten liggen daar ook regelmatig midden op straat maar iedereen kent de katten, stappen uit de auto, leggen de kat aan de kant en rijden weer verder maar dat kan hier dus niet.
het is hier een weg waar 50 gereden mag worden maar er wordt gerust 80/90 gereden, ook als ik loop met de honden langs de straat aan afremmen doen ze niet en daarom ben ik bang dat mijn katten het hier niet gaan overleven en wil ze gewoon liever niet van de straat afschrapen :(

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 14:14

Was ook geen leuk verhaal, maar probeer aan te geven dat een drukken of rustige weg niet alles zegt.
En het ergste van alles was, mijn grote rode vriend heeft het ongeluk ook niet overleefd |( |( |(

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 14:32

Ja de discussie over loslopende katten kan alle kanten op. Ik vind het fijn als ze wel lekker buiten kunnen. Ik heb gelukkig een kat die dicht bij huis blijft. En ik woon in een dorp bij een schoolzone met weinig en langzaam verkeer. Dus dat gaat wel goed tot nog toe. Ik heb in het verleden ook een (ex)kater gehad, die ging wel verder van huis en zocht helaas regelmatig de doorgaande weg rond het dorp op.. := (Dat is dus op een gegeven moment ook verkeerd afgelopen.)

Ik heb op dit moment ook weer 3 katten thuis, was ook al niet de bedoeling.. :P Maar ja, had al een poes en had als maatje voor haar een kitten op het oog uit het nest wat ik met de hand heb opgevoed, maar toen kwam de poes van mijn ouders er ook nog bij die haar bekken had gebroken en 6 weken benchrust moet. Daarna maar kijken of ze weer op de boerderij kan.. en anders misschien mijn terrorkitten :P 3 katten is toch al wel veel bij mij thuis. Op de boerderij hebben ze alle ruimte. (Maar helaas ook weer vlakbij een drukke 80km weg.)

Wbt gezocht ads op marktplaats, je kan niet meer het type aangeven bij het aanmaken van de ad, zoals voorheen. Maar je kan idd wel gezocht in de titel zetten.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 15:30

kiki1976 schreef:
Was ook geen leuk verhaal, maar probeer aan te geven dat een drukken of rustige weg niet alles zegt.
En het ergste van alles was, mijn grote rode vriend heeft het ongeluk ook niet overleefd |( |( |(

Hier precies hetzelfde.

Katten letter veel beter op als er veel auto's rijden, dan dat er maar een paar auto's staan waar ze ook nog eens lekker onder kunnen liggen, is mijn ervaring.