Welmoed ken ik, alleen was sneu voor haar want ik dacht maandenlang dat het haar achternaam was en noemde haar man dus ook meneer Welmoed Is vrij recent nog
Abracadabra9
Geplaatst: 21-01-15 20:57
vuurneon schreef:
Welmoed ken ik, alleen was sneu voor haar want ik dacht maandenlang dat het haar achternaam was en noemde haar man dus ook meneer Welmoed Is vrij recent nog
Ik zag bij boer zoekt vrouw -de webserie dat de vader van boer Janko (ook al zo'n naam) Wrister heet?!? Wrister klinkt een beetje als een agressieve man ofzo haha
Ken een stel en hun zoontje heet mays, dat spreek je uit als mees... tjaa waarom zou je makkelijk doen als ook moeilijk kan. Ik moet steeds aan gele maiskolven denken haha
Ik zag bij boer zoekt vrouw -de webserie dat de vader van boer Janko (ook al zo'n naam) Wrister heet?!? Wrister klinkt een beetje als een agressieve man ofzo haha
Wrister kan zo de Leadsinger zijn bij een heavy metalband
Sunrise_
Geplaatst: 22-01-15 16:45
Annika & Tommie...die zaten toch in Pippi Langkous?
En die namen Eerst checken hoe je iets schrijft of uitspreekt hahaha en die 2e naam was weer een rammel op het toetsenbord. Ik wacht op de dag dat er een kindje zo gaat heten: #%**{%£$<~}%^$!!!
Hier bij kennissen ook weer twee kleintjes erbij. Rosalyn bij het ene stel. Vind het een leuke naam! Andere stel heeft gekozen voor Lynn. Vind ik ook mooi. Merk wel dat er steeds meer namen zijn met een Y erin.