Ik reis 2 uur met de trein naar Arnhem. Vind het eigenlijk helemaal geen probleem. (Lekker boekje mee en heerlijk lezen). Ik heb wel een hekel aan vertragingen en spitstreinen bah!
Ik let nooit op of het een stilte coupe is, als ik er in zit, zitten er toch altijd mensen te kletsen en te bellen, wordt ook niets aan gedaan, ook niet als er een conducteur is. Vandaag reed alles lekker op tijd, behalve een intercity, waardoor ik 5 min later thuis was, omdat de stoptrein de intercity voor moest laten.
Ik ben blijkbaar ook zo gek! Krijg ook altijd hetzelfde te horen Ik moet eerst een half uurtje fietsen naar het station, dan een half uur in de trein en dan een kwartier in de bus en 5 minuten lopen en dan ben ik ook pas op mijn school
Maar ik vind het ook heerlijk om even in mijn eentje te reizen! Kan je lekker dromen enzo!
Ik zit te twijfelen, ik ben morgen vrij en heb geen ene fiets te doen, dus vroeg zo'n jongen van waarom ik niet bij hem langs kwam, maar hij woont in assen, dus wel eindje met de trein en ergens heb ik daar helemaal geen zin in maar aan de andere kant denk ik ook van ach waarom ook niet
Ik zit altijd helemaal vooraan in de trein, maar die van vanmorgen was zo belachelijk druk, dat ik niet eens drie meter kon doorlopen achter flirtje aan
Wat ik trouwens ook zo dom vind van mensen.. Vanochtend was de trein van 52 vertraagd, en die kwam om 54 ofzo aan, terwijl de trein naar Groningen om 55 zou vertrekken, aan de andere kant van het perron. Wat doet die massa mensen, gaan allemaal die van 52 in, stampvol, terwijl die van 55 leeg was.
Is het misschien een idee als jullie dit verder te bespreken in een HK-topic? Het is wel heel leuk natuurlijk Maar dwaalt toch een pietsie af van het oorspronkelijke onderwerp