Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_roos schreef:IK WEL!![]()
als je nagaat dat als school kwart over 4 uit is.
ik kan nog terug moet met de pont/fiets.
ik dan dus om 5 uur thuis ben.
dan nog aan mn huiswerk moet,,
en dan ook nog naar mn paard..
Snappen ze daar in het kabinet het begrip ''social-life'' niet meer of zo??
Marjoow schreef:whaha!! Ze staan hier te staken!! Ze weten niet eens waaromStaan ze op het schoolplein: STAAKEEN!!! WHAAAA!!!!
![]()
![]()
![]()
Marjoow schreef:Ze hebben het al terruggedraaid volgens mij. Iig tijdelijk!
katiavl schreef:Marjoow schreef:whaha!! Ze staan hier te staken!! Ze weten niet eens waaromStaan ze op het schoolplein: STAAKEEN!!! WHAAAA!!!!
![]()
![]()
![]()
ik den dat dit het probleem is met 3/4 van de jongere
katiavl schreef:Marjoow schreef:Ze hebben het al terruggedraaid volgens mij. Iig tijdelijk!
Dat meen je niet, lekker lesje voor die kinderen. Rellen = zin krijgen. Aanpakken die handel. En dan verbazen ze zich dat er zo een kinderen rondlopen, wat voor les trekken ze er nu uit
Fiffill schreef:Ik zie al die leerlingen al staan met een boete in hun handen
Arme agenten die al die boetes moeten uitschrijven
Draakje schreef:de volgende les: als we de boel vernielen krijgen we onze zin.
zouden ze dat later ook bij hun werk doen?
katiavl schreef:Vreselijk eigenlijk, belgie ziet en kijkt ernaar met open mond, reclame is het niet. Redelijk hot item hier, zal door gebrek aan nieuws zijn. Denk dat het nog erger word, als het blijkt dat nederland een stel rellende pubers die wenen als ze politie zien niet aankan
Marjoow: mag je naar huis? als heel de school staakt? Of gaan ze echt nog les geven?
Ilzjuh schreef:Ik ga staken tegen het staken vrees ik zo.
MissJ schreef:Draakje schreef:de volgende les: als we de boel vernielen krijgen we onze zin.
zouden ze dat later ook bij hun werk doen?
Werken? Dat gaat toch ten koste van je sociale leven?
Ik stel voor dat we gaan staken voor een 20-urige werkweek tegen het loon van 40 uur werken.Wie doet er mee?