Ik heb jaren lang het gevoel gehad mijn geliefde te missen, ondanks dat ik hele lieve vriendjes had, miste ik mijn echte liefde. Ik droomde vaak over een man, een beetje italiaans uitelijk, lang haar beetje romeinsetijd peroontje. (ja ik weet het veel dames dromen over zulke mannen
) Altijd was het de zelfde, hij zocht mij op in m'n dromen en altijd leek onze liefde niet te mogen.. Ik heb toen een gesprek gehad met een paragnost en hij vertelde mij over mijn gids, doodleuk omschreef hij de man die ik zo vaak gezien en gevoeld had in mijn dromen. Ook vertelde hij me het verhaal.. "hij" en ik hadden rond de romeinse tijd een relatie, een ralatie die niet mocht, hier is toen een einde aangemaakt dorodat iemand hem vermoord heeft.. Ik heb in dat leven hem altijd gemist... nu zoveel levens later miste ik hem nog!! Nu ik er achter ben dat hij mijn gids is en altijd bij me is is dat gevoel over en kan ik eindelijk echt 100% van iemand houden zonder dat ik dat 'missende' gevoel heb...verklaar me voor gek (doe ik zelf ook), maar t is echt zo......
) ken m'n gids enkel uit m'n dromen...
maar krijg er geen contact meer mee, een tijd geleden wel, kon ik ver genoeg gaan met mediteren maar nu lukt dat dus niet meer.