Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:58

wat betreft de vorrige levens, tja ik heb een beetje een vaag verhaal....

Ik heb jaren lang het gevoel gehad mijn geliefde te missen, ondanks dat ik hele lieve vriendjes had, miste ik mijn echte liefde. Ik droomde vaak over een man, een beetje italiaans uitelijk, lang haar beetje romeinsetijd peroontje. (ja ik weet het veel dames dromen over zulke mannen Knipoog ) Altijd was het de zelfde, hij zocht mij op in m'n dromen en altijd leek onze liefde niet te mogen.. Ik heb toen een gesprek gehad met een paragnost en hij vertelde mij over mijn gids, doodleuk omschreef hij de man die ik zo vaak gezien en gevoeld had in mijn dromen. Ook vertelde hij me het verhaal.. "hij" en ik hadden rond de romeinse tijd een relatie, een ralatie die niet mocht, hier is toen een einde aangemaakt dorodat iemand hem vermoord heeft.. Ik heb in dat leven hem altijd gemist... nu zoveel levens later miste ik hem nog!! Nu ik er achter ben dat hij mijn gids is en altijd bij me is is dat gevoel over en kan ik eindelijk echt 100% van iemand houden zonder dat ik dat 'missende' gevoel heb...

verklaar me voor gek (doe ik zelf ook), maar t is echt zo......

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:59

russel schreef:
Danae schreef:
[

Heb ik dus ook.

De wilde verhalen over glaasjesdraaien heb ik al eens gehoord, kasten die op tienersvallen na een avond draaien enzo

Maar, is daar dan een wetenschappelijke verklaring voor?? Ikzelf heb geen idee waarom het gebeurd en wie of wat het doet, ik vond het toen reuze spannend om dat spel te doen... verder is er ook een glas kapotgeklapt toen we bezig waren, ook dat glas sloeg zwart aan...

Had je nooit dingen gehoord dan dat het ook gevaarlijk kan zijn? Sommige mensen komen in een angstpsychose.[/quote]

Ik hou van uitdagingen en heb dus op het negatieve vlak van het spirituele dus ook bijna alles wel meegemaakt. Eerst zien en dan geloven, dus ik ga dan de uitdaging aan...

Je wil niet weten wat er daarna allemaal is gebeurd met me... maar het is niet zo dat ik het spirituele als liefjes zie en mooi... ik heb juist de negatieve kant gezien en heb daar een heleboel van geleerd...

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:59

Ook naar glaasje draaien is veel onderzoek gedaan. De algemene conclusie van al die onderzoeken is nog altijd dat het meer te maken heeft met telikinese dan de aanwezigheid van geesten. Ik heb weleens een meisje totaal zien doorflippen na een sessie, ze kreeg enge dromen en voelde zich niet meer op haar gemak. Ook hier is vooral je onderbewustzijn aan het werk denk ik, je hersens kunnen rare dingen met je doen! Zeker in een groep schijnt de ervaring van telekinese heftiger te worden.

Ben nu trouwens al even aan het zoeken maar nog geen enkel wetenschappelijk onderzoek kunnen ontdekken waarin (enige vorm van) helderziendheid aangetoond wordt? In de alle gevallen doet de controlegroep (niet helderziend) het net zo goed als de zogenaamde helderzienden. Jammer hoor, hoe kan dit? Klappen ze dicht of is het iets anders?
Laatst bijgewerkt door unicorn1980 op 09-07-07 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:00

Debo schreef:
wat betreft de vorrige levens, tja ik heb een beetje een vaag verhaal....

Ik heb jaren lang het gevoel gehad mijn geliefde te missen, ondanks dat ik hele lieve vriendjes had, miste ik mijn echte liefde. Ik droomde vaak over een man, een beetje italiaans uitelijk, lang haar beetje romeinsetijd peroontje. (ja ik weet het veel dames dromen over zulke mannen Knipoog ) Altijd was het de zelfde, hij zocht mij op in m'n dromen en altijd leek onze liefde niet te mogen.. Ik heb toen een gesprek gehad met een paragnost en hij vertelde mij over mijn gids, doodleuk omschreef hij de man die ik zo vaak gezien en gevoeld had in mijn dromen. Ook vertelde hij me het verhaal.. "hij" en ik hadden rond de romeinse tijd een relatie, een ralatie die niet mocht, hier is toen een einde aangemaakt dorodat iemand hem vermoord heeft.. Ik heb in dat leven hem altijd gemist... nu zoveel levens later miste ik hem nog!! Nu ik er achter ben dat hij mijn gids is en altijd bij me is is dat gevoel over en kan ik eindelijk echt 100% van iemand houden zonder dat ik dat 'missende' gevoel heb...

verklaar me voor gek (doe ik zelf ook), maar t is echt zo......

Is een heel mooi verhaal, hoor... Hoor je inderdaad meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:01

Dan nu meditatie. Wie is er gevorderd in mediteren. Als je gevorderd bent met mediteren kun je met je gids praten, zeggen ze.

Ben wel benieuwd of die mensen er zijn, hun gids zien en er woordelijk mee kunnen praten. Heb een boek gelezen dat dat mogelijk is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:02

Danae heb jij geen mogelijkheid voor mij om bepaalde dromen (al is het maar tijdelijk, tot ik er beter mee om kan) te 'onderdrukken'?

Ik kon het... Scheve mond

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:02

slimmerik schreef:
Ik weet één ding wel....dat glaasje draaien gaat 9 van de 10 keer na vele keren de inhoud v an dat glaasje genuttigd te hebben. De glazen in de kast zwart hebben de buren ook al eens gehad... na een bolbliksem inslag...

Op school kan dat niet... het is op school gebeurd...

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:03

pharagirlke schreef:
Danae heb jij geen mogelijkheid voor mij om bepaalde dromen (al is het maar tijdelijk, tot ik er beter mee om kan) te 'onderdrukken'?

Ik kon het... Scheve mond

PB maar even dan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:03

ik mediteer graag, heerlijk! heb m'n gids niet gezien/gesproken (m'n overleden hond en pony wel Nagelbijten / Gniffelen ) ken m'n gids enkel uit m'n dromen...

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:04

net zoiets als gids wisseling .. eerst was ik boos dat mijn eerdere gids mij verliet maar nu weet ik waarom dat is. en heb ik er vrede mee ....

Danae

russel schreef:
Dan nu meditatie. Wie is er gevorderd in mediteren. Als je gevorderd bent met mediteren kun je met je gids praten, zeggen ze.

Ben wel benieuwd of die mensen er zijn, hun gids zien en er woordelijk mee kunnen praten. Heb een boek gelezen dat dat mogelijk is.

Mijn moeder is mijn gids... en ja, ik zie en voel haar... en ze helpt me als ik "werk"..
Laatst bijgewerkt door Danae op 09-07-07 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Niet gevorderd maar onder begeleiding is het me wel gelukt
Met mediatie op die manier heb ik wel meer dingen mogen zien..geweldig!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:05

runningkawa schreef:
Niet gevorderd maar onder begeleiding is het me wel gelukt
Met mediatie op die manier heb ik wel meer dingen mogen zien..geweldig!!

Dan zal dat mediteren met de secret een groot voordeel zijn. Ik kan mijn gedachte niet stil zetten.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:06

Nu is de vader van mijn oma van vaders kant mijn gids ...

is altijd erg mooi om samen of met de hulp van hem negatieve geesten te "verjagen"

vanacht had ik een angst aanval omdat ik een heel eng beeld zag. vervolgens is mijn gids mijn rug gaan beschermen tegen negatieve geesten en kon ik tot rust komen
Laatst bijgewerkt door shadowflower op 09-07-07 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:07

zou je cht eens een cursus voor moeten doen

de vrouw waar ik dat bij deed is helaas verhuisd en dat vind ik erg jammer
Nu kan ik het nog niet goed, onder begeleiding ging dat echt heel fijn.
Zou het zo weer willen doen in cursus verband Ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:08

Op het moment nog steeds de vrouw Lachen maar krijg er geen contact meer mee, een tijd geleden wel, kon ik ver genoeg gaan met mediteren maar nu lukt dat dus niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:09

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-07-07 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:10

russel schreef:

Hangt ervan af wat je ziet onder mediteren, bv in het boeddhisme kan je natuurlijk in lotushouding mediteren, maar bv een boek studeren valt ook onder mediteren, of aan taiji doen waar je de energien van je lichaam volkomen normaal dus stuurt valt ook onder mediteren

Ik mediteer elke dag, nog nooit mijn gids gezien heb er zelfs nog nooit gehoord dat het moest Haha!

Ayasha
Blogger

Geen toegang Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Debo schreef:

jou gids laat ons niet toe Tong uitsteken

unicorn1980

Ik was een beetje laat dus:Ben nu trouwens al even aan het zoeken maar nog geen enkel wetenschappelijk onderzoek kunnen ontdekken waarin (enige vorm van) helderziendheid aangetoond wordt? In de alle gevallen doet de controlegroep (niet helderziend) het net zo goed als de zogenaamde helderzienden. Jammer hoor, hoe kan dit? Klappen ze dicht of is het iets anders?

Of is het zo dat iedereen eigenlijk helderziend is?
Laatst bijgewerkt door unicorn1980 op 09-07-07 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:11

katiavl schreef:
russel schreef:

Hangt ervan af wat je ziet onder mediteren, bv in het boeddhisme kan je natuurlijk in lotushouding mediteren, maar bv een boek studeren valt ook onder mediteren, of aan taiji doen waar je de energien van je lichaam volkomen normaal dus stuurt valt ook onder mediteren

Ik mediteer elke dag, nog nooit mijn gids gezien heb er zelfs nog nooit gehoord dat het moest Haha!

Moet niet hoor, maar het schijnt dat je met je gids op een berg kunt gaan zitten en dat je met hem kan overleggen, dat hij je raad kan geven, vragen kan beantwoorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:11

damn jammer, helaas zit achter de laptop kan hier niets uploaden.... heb een tekening van hem..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:12

Je hoeft niet op een berg te gaan zitten hoor, net waar jij wilt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:13

shadowflower schreef:
Nu is de vader van mijn oma van vaders kant mijn gids ...

is altijd erg mooi om samen of met de hulp van hem negatieve geesten te "verjagen"

vanacht had ik een angst aanval omdat ik een heel eng beeld zag. vervolgens is mijn gids mijn rug gaan beschermen tegen negatieve geesten en kon ik tot rust komen

Hoe komt het toch dat jij altijd van die aparte dingen zegt.