Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iloveyah87 schreef:mensen ik ga slapen (lees morgen middag/avond alles weer bij) het is hier 1,36uur en moet om 5uur op. om 9 uur komen de paarden aan vanuit nederland dus druk,druk,druk!!!
Mayo schreef:KirstenG schreef:precies, en ik ken mezelf, wordt meteen jaloers als hij achteraf weer fijn bij vriendin in bed gaat liggen...
ik zou er niet aan moeten denken dat je net een geweldige nacht achter de rug hebt... en dat het geen vervolg heeft.... ja of juist wel maar dan alleen puur om de seks...
Dat hangt er dus denk ik vanaf of je een naam/persoon bij die vriendin hebt. Anders kan je met wat struisvogeltechniek dat gevoel redelijk uitschakelen. Ik ken ook gevallen waarbij degene in een vrije relatie wel gevoelens heeft voor degene met wie hij vrij is en daarbij is het dan ook niet alleen om de seks. Of dat deel bekend is bij de partner weet ik dan weer nietMaar ik gok van niet..
Mayo schreef:Ja ik ga ook slapen, morgen weer gezellig verder kletsen hieroverTrusten!
KirstenG schreef:haha oke truste...waar zit ej dan dat het een uur later is bij jou...?
KirstenG schreef:jezus mina... keek ff in me hotmail inbox... krijg elke keer een mailtje als er reacties zijn geplaatst...51 mailtjes...