Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dingetje schreef:ifever schreef:hier sneeuwt het ook nog lekker door!![]()
voor de bouwvakkers, die moeten gewoon door gaan hoor tot dat het echt gevaarlijk wordt, vorstvlet bestaat niet meer. heb zelf ook op de bouw gelopen met stage, en door weer en wind gewoon door gaan, maar 1 x mochten we weg, toen waaide de steigerdelen (houten zware planken) om je oren. maar moesten wel eerst alles vast gaan maken, moesten met zijn 2en blijven voor als er wat gebeurde moet je nagaan hoe slecht weer het was. maar ja weg mag je niet meer zo snel, kost geld he!
Dan had jij geen goede werkgever...Ik zit zelf in de bouwsector en als het sneeuwt is het zowiezo verlet.
enid schreef:ifever schreef:hier sneeuwt het ook nog lekker door!![]()
voor de bouwvakkers, die moeten gewoon door gaan hoor tot dat het echt gevaarlijk wordt, vorstvlet bestaat niet meer. heb zelf ook op de bouw gelopen met stage, en door weer en wind gewoon door gaan, maar 1 x mochten we weg, toen waaide de steigerdelen (houten zware planken) om je oren. maar moesten wel eerst alles vast gaan maken, moesten met zijn 2en blijven voor als er wat gebeurde moet je nagaan hoe slecht weer het was. maar ja weg mag je niet meer zo snel, kost geld he!
Ja ze zijn nog steeds aan het werk..
met dat weeralarm..toen het zo hard waaide stonden ze ook boven op de steigers..levensgevaarlijk..
Iris_safarii schreef:@ Mandyy het blijft echt liggen hoormet fietsen word je echt een sneeuwpop xD
Breitling schreef:nog niet echt, het gegint een beetje te blijven liggen op daken, op de weg nog niet echt het is nog niet helemaal withet gaat steeds ietsje harder sneeuwen hier
missmiekie schreef:Ik hoor hier overal sneeuwvrij van scholen ed, bij ons geven ze dat echt niet. Ze doen echt niet aan sneeuwvrij bij ons, zelfs al ligt er 10cm en kunnen we het huis bijna niet meer uit
Mandyy schreef:Breitling schreef:nog niet echt, het gegint een beetje te blijven liggen op daken, op de weg nog niet echt het is nog niet helemaal withet gaat steeds ietsje harder sneeuwen hier
Vreemd, hier word het al weer minder en het sneeuwt nog geen eens 10 minuten.
Breitling schreef:Ik kijk door me raampje en zie het steeds harder gaande vlokken lijken ook groter te worden
terorita schreef:jjaaa begint hier nu ook!!!!
LCharlotte schreef:vervloekte sneeuw