opnieuw weeralarm!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ifever

Re: opnieuw weeralarm!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:43

@dingetje dat kan ook... maar ik hoor het steeds meer dat ze gewoon door moeten, tenzij het natuurlijk echt niet meer mogelijk is om er uberhaubt te kunnen lopen.. dan heb jij iig een baas met verstand!

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:43

dingetje schreef:
ifever schreef:
hier sneeuwt het ook nog lekker door! Haha!
voor de bouwvakkers, die moeten gewoon door gaan hoor tot dat het echt gevaarlijk wordt, vorstvlet bestaat niet meer. heb zelf ook op de bouw gelopen met stage, en door weer en wind gewoon door gaan, maar 1 x mochten we weg, toen waaide de steigerdelen (houten zware planken) om je oren. maar moesten wel eerst alles vast gaan maken, moesten met zijn 2en blijven voor als er wat gebeurde moet je nagaan hoe slecht weer het was. maar ja weg mag je niet meer zo snel, kost geld he!

Dan had jij geen goede werkgever...Ik zit zelf in de bouwsector en als het sneeuwt is het zowiezo verlet.

mijn man werkt gewoon door, er zal toch brood en biks op de plank moeten komen.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:44

enid schreef:
ifever schreef:
hier sneeuwt het ook nog lekker door! Haha!
voor de bouwvakkers, die moeten gewoon door gaan hoor tot dat het echt gevaarlijk wordt, vorstvlet bestaat niet meer. heb zelf ook op de bouw gelopen met stage, en door weer en wind gewoon door gaan, maar 1 x mochten we weg, toen waaide de steigerdelen (houten zware planken) om je oren. maar moesten wel eerst alles vast gaan maken, moesten met zijn 2en blijven voor als er wat gebeurde moet je nagaan hoe slecht weer het was. maar ja weg mag je niet meer zo snel, kost geld he!

Ja ze zijn nog steeds aan het werk..
met dat weeralarm..toen het zo hard waaide stonden ze ook boven op de steigers..levensgevaarlijk..

Hmmm...volgens mij waren die dus níet goed bezig. Ben helaas ziek thuis, dus kan het even niet nagaan, maar volgens mij mág het echt niet. Wij hebben ook wat jongens in de buitendienst op projecten lopen maar die komen zelf al terug naar kantoor als het bar en boos wordt. Ben nu eigenlijk wel benieuwd wat de regelgeving hieromtrent zegt...zal wel vanaf een bepaalde windkracht zijn.
Wel schandálig dat de hoofdopzichter die jongens (en evt. meiden) niet naar huis heeft gestuurd...safety first!
Zou er al werknemer dan mooi de arbeidsinspectie op af sturen, maar ja...als de werkgever in zijn/haar recht staat, kun je er helaas niets aan doen...

__Nathalie__

nog niet echt, het gegint een beetje te blijven liggen op daken, op de weg nog niet echt het is nog niet helemaal wit Haha! het gaat steeds ietsje harder sneeuwen hier

Mandyy

Iris_safarii schreef:
@ Mandyy het blijft echt liggen hoor Bloos! met fietsen word je echt een sneeuwpop xD

Haha geweldig. Haha!

Bedoelde eigenlijk in Leusden. Dat is nl naast Amersfoort. Tong uitsteken

Olga89

Hier in enschede nog niets te merken, het zou hier over een uur moeten gaan sneeuwen volgens de weermannen het zou mij benieuwen...

als alles maar weg is vanavond want ik heb een personeelsfeestje

Mandyy

Breitling schreef:
nog niet echt, het gegint een beetje te blijven liggen op daken, op de weg nog niet echt het is nog niet helemaal wit Haha! het gaat steeds ietsje harder sneeuwen hier

Vreemd, hier word het al weer minder en het sneeuwt nog geen eens 10 minuten. Clown

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:45

jjaaa begint hier nu ook!!!!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:45

missmiekie schreef:
Ik hoor hier overal sneeuwvrij van scholen ed, bij ons geven ze dat echt niet. Ze doen echt niet aan sneeuwvrij bij ons, zelfs al ligt er 10cm en kunnen we het huis bijna niet meer uit Tong uitsteken

Sorry ruzie met bokt, die knoppen zijn omgedraaid Boos!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:46

Mandyy schreef:
Breitling schreef:

Vreemd, hier word het al weer minder en het sneeuwt nog geen eens 10 minuten. Clown

Ik kijk door me raampje en zie het steeds harder gaan Clown de vlokken lijken ook groter te worden

Tuhan

ja hier in Amsterdam sneeuwt het een heel klein beetje Knipoog

dingetje

@liannes: Bij ons is het iig wel verlet (doorbetaald) of er wordt binnenwerk gezocht als het sneeuwt en zo hoort het volgens mij ook.

Mandyy

Breitling schreef:
Ik kijk door me raampje en zie het steeds harder gaan Clown de vlokken lijken ook groter te worden

Misschien komt het nog hier.

Hoop het wel, ben nu toch vrij.
En m'n hond vind het geweldig.

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:47

Laat maar komen, ik ben gek op sneeuw Haha!

Moet alleen m'n moeder nog wel van het station halen einde van de middag, maar dat komt vast wel goed.
Het is hier nog steeds droog. Geen vlokje te zien Haha!

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:48

terorita schreef:
jjaaa begint hier nu ook!!!!

Ik zie helemaal niets?
Ik hoop dat er heel veel valt ik hou van sneeuw!

ifever

@ randy01 dat is heel moeilijk, hetzelfde als gevaarlijk werk afwijzen door dat er bijvoorbeeld geen veiligheidsmaatregelen zijn getroffen. dat is best moeilijk om af te wijzen omdat het op sommige momenten ook gewoon keihard je baan kan kosten. moeilijk punt dus. die keer konden we wel om 11 uur weg maar hebben we vanaf 7 tot 11 uur in dat slechte weer alles vast staan maken zodat het niet weg waaide.. heel gevaarlijk eigenlijk als ik op die dag terug kijk want van 3 hoog waaide de steigerdelen naar benede Boos! maar gelukkig nu geen last meer van zit nu lekker op kantoor!!! me vriend loopt wel buiten en die is voorlopig gewoon nog aan het werk in de sneeuw! waarschijnlijk tussen door zijn collega's aan het bestoken met sneeuwballen Tong uitsteken haha

mriinaa

Hier sneeuwt het al flink! Vanaf ongeveer 9 uur vanmorgen. Ik moet vandaag een uur fietsen om even een toetsje te maken, en daarna weer naar huis Boos!
Hoop niet dat ik uitglijd ofzo, of dat we 'opeens' sneeuwvrij krijgen, dan word ik echt chagrijnig Boos! Bloos

Eeffii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:49

Hier gaat het steeds harder !! heb morge alleen wel les.. dan zal de bak wel een modderpoel zijn Boos!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:49

Hier nog steeds helemaal niks, en dat mag van mij wel zo blijven.. In 2005 is er hier in het Oosten al genoeg gebeurd. Daken ingestort ect.. Het weken niet kunnen rijden.. Dus NOPE hier liever geen sneeuw.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:50

vervloekte sneeuw Boos!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:50

LCharlotte schreef:
vervloekte sneeuw Boos!

Zeg dat wel ja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:51

Nou, hier in het centrum van a'dam begint het zo zachtjes aan ook te sneeuwen.. Lachen

enid

Het is hier nu al een hele tijd aan 1 stuk door aan het sneeuwen..daarnet was het 10 minuten gestopt..alleen wat hele kleine vlokjes. maar nu begint het weer...

Djaleesa

Hier sneeuwt het nu denk ik zo`n tien min en het word steeds meer.

Charley89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:52

Hier in hoorn (Noord-holland) nog geen sneeuw.. wel is de lucht flink bedekt. Denk dat het pas later in de middag hier komt! Lachen