[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:13

Ik ben op zoek naar leuke ideeën/inspiratie om met geld een erg speciaal cadeau van te maken, het is voor het nichtje van vriendlief die zondag 16 word

Ik zelf heb hierin ff geen inspiratie en vraag jullie dus even om raad, zou zeggen brand maar los! Haha! Het is iig de bedoeling om haar geld te geven (briefje van 20), ivm ze geld vroeg om voor een scooter te sparen...Dus wie oh wie kan en wil me helpen met wat we ervan kunnen maken van briefje van 20euro om het dan speciaal aan haar te overhandigen *Zomaar het in blanco envelop vinden we beetje afgezaagd worden*..

En dan hebben we ook nog een ander probleem de nieuwe vriendin van mn schoonpa verjaart morgen, en we weten absoluut niet wat te geven (ze had niks door gegeven), maar vooral vriendlief vind het moeilijk ivm het nieuwe vriendin van zn vader is en allemaal best snel gegaan is dat zn pa nieuwe vriendin had (na overlijden van zijn moeder), dus sja we vinden ook zo afgezaagd om met niets te komen...

Zou zeggen BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSS !!! Haha! Haha!

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:21

Ik ben ook opzoek naar leuke ideeën voor mijn beste vriendin. Zij is afgelopen mei-vakantie verhuisd naar Singapore. Ik ga haar in de kerstvakantie opzoeken en ik wil wat leuks meenemen! Het is dus niet voor haar verjaardag, maar gewoon omdat ik mag komen Lachen (haar ouders betalen ook de helft van het ticket, dus vind ik het wel zo netjes om dan wat leuks mee te nemen!)
Haar hobby's:
- paardrijden
- turnen
- ....

Toen zij ging verhuizen hebben we haar een fotolijst met allemaal kleine foto's erin van ons 3en. (met nog een andere oude vriendin) Dus dat hebben we al gedaan! En het moet niet te groot zijn, ik moet het namelijk mee kunnen nemen Clown

En ik wil misschien ook nog wat leuks voor haar ouders meenemen. Misschien dat jullie daar ook nog leuke ideeën voor hebben Lachen

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:32

suus_Mette schreef:
Ik ben ook opzoek naar leuke ideeën voor mijn beste vriendin. Zij is afgelopen mei-vakantie verhuisd naar Singapore. Ik ga haar in de kerstvakantie opzoeken en ik wil wat leuks meenemen! Het is dus niet voor haar verjaardag, maar gewoon omdat ik mag komen Lachen (haar ouders betalen ook de helft van het ticket, dus vind ik het wel zo netjes om dan wat leuks mee te nemen!)
Haar hobby's:
- paardrijden
- turnen
- ....

Toen zij ging verhuizen hebben we haar een fotolijst met allemaal kleine foto's erin van ons 3en. (met nog een andere oude vriendin) Dus dat hebben we al gedaan! En het moet niet te groot zijn, ik moet het namelijk mee kunnen nemen Clown

En ik wil misschien ook nog wat leuks voor haar ouders meenemen. Misschien dat jullie daar ook nog leuke ideeën voor hebben Lachen

Wie weet staat er iets voor je tussen op www.kadopagina.nl daar hebben ze diverse in verschillende soorten en maten leuke cadeau´s Knipoog

Of je kan bijv voor je vriendin regelen bij de vereniging waar ze turnt en dat jij dan daarheen gaat en je voor je vriendin een leuk ´´showtje´´ geeft bijv (noem maar even wat)...

Hopelijk is ook iemand die mij kan helpen...Wat kan je allemaal doen met een briefje van 20euro (tis voor vriendliefs zn nichtje die 16 word a.s. zondag, en ze wil sparen voor een scooter), om nou een blanco envelop te geven met het geld erin is zo afgezaagd, dus sja graag wat inspiraties Knipoog

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:35

Moet het persé een briefje van 20 zijn of mag het ook allemaal kleingeld zijn?
Dan kan je het bijvoorbeeld in een leuk lijstje stoppen..... In een vissekom (met vissen erin)....... uhm..... Al het geld zo op een stuk karton plakken dat het net een scooter lijkt.

Ik roep maar wat, misschien heb je er wat aan.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:44

Uhm...Nee het hoeft niet perse een briefje van 20 te zijn maar een vissenkom uhm...Haar moeder zit denk niet op vissen te wachten doordat ze 2 jonge katten rond hun huis hebben rennen, en ze houd van rock muziek enzo, maar wij willen der geld geven maar is het leuk om van 20euro allemaal in klein geld te doen...Hopen dat nog meer hier zijn met inspiraties hiervoor...

En vriendlief en ik zijn op zoek naar een kleinigheidje voor nieuwe vriendin van zn pa maar doordat het zn nieuwe vriendin is en vriendlief dat allemaal te snel vond gaan (ivm overlijden van zn moeder), vind vriendlief moeilijk iets te bedenken om aan zn pa zn nieuwe vriendin te geven ?? Dit hoeft absoluut niet iets duurs te zijn maar met niks aan komen vinden we ook zo wat...

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:05

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:34

Ik ga met mijn vriend 2 weken naar Thailand in de Kerstvakantie en nou zoek ik eigenlijk een leuk, grappig en vooral klein cadeautje wat ik mee kan smokkelen in mijn koffer die kant op als Kerstcadeau. Mogen er ook meer zijn, maar het moet vooral niet te groot & te zwaar zijn Clown Ga daar ook nog wel wat versieren maar vind het toch wel leuk om wat kleins voor hem te hebben daar!

Ik heb overigens eens een groot vel karton gehad met allemaal muntjes van 1, 2 en 5 eurocent (toen had je die nog veel Clown ) Daar hadden ze een compleet schilderij van gemaakt, was echt superleuk! Misschien dat je zoiets kunt doen? Als je naar winkels gaat, zijn ze misschien wel bereid om hun 1 & 2 eurocentjes in te wisselen voor 'groter' geld. Dan kun je er een scooter van maken Knipoog

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:47

Ik vind het idee om van kleingeld (1 en 2 euro´s) op een vel karton te plakken en dan in een figuur van een scooter, alleen een scooter uit mn hoofd zo puzzelen van euro´s gaat me niet zo goed af, of heeft iemand een mooi voorbeeld voor me van een scooter wat ik dan bijv kan uitprinten en die dan vervolgens kan gebruiken om het geld erover te bedekken...Het mag ook een scooter zijn waar rock op staat bijv, ivm ze helemaal fan is van rock-music...

Alvast bedankt...

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:52

Dit iets??
Afbeelding

of deze
Afbeelding

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:59

@Boncho thnx met die 2 kan ik zeker wel wat mee, bedankt..

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 16:09

Heeft iemand misschien een voorbeeld van hoe een scooter te bedekken met euro´s (en dan heb ik het over 1euro´s wat 20euro betreft, maar dan allemaal in 1euro´s)... Is beetje lastig een scooter te bedekken ermee, dus als iemand een voorbeeldje heeft of weet waar te beginnen ??

Hoor het graag..

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:31

haha had het perfecte cadeau.

Ze gaat al bijna elke dag naar de slager om 2 gesneden zweeuwsspek te kopen dus dat werd maar haar cadeau.Omdat ze vroeg gistern of ik het nog onderweg naar haar huis het wilde ophalen.

Expres om kwart voor 11 naar slager en maar 3 gesneden zeeuwsspek gekocht op mijn kosten hoefde ze niet terug te betalen Clown

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:42

Volgende week zondag is een vriendin van wedstrijden jarig.
We hebben dan ook een springwedstrijd. Ken haar niet zo super goed maar het is in de Z pony's hier in de buurt best wel een close groepje op cc.
Mijn budget zit zo rond de 7,50, kan ik altijn nog uitwijken naar 10 of 5 euro.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:35

Hallo...

Wie kan me misschien helpen ben namelijk op zoek voor mijn neefje naar voetbal ´´diversen´´ van de voetbalclub turkije, waar kan ik op i-net een online shop vinden ??

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 12:01

Met lootjestrekken heb ik m'n vriendin getrokken, maar ik weet dus echt niet wat ik voor haar moet kopen... Heeft iemand een leuk idee? Het is tot de 10 euro

edit; oeps beetje groot Clown

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:47

Weet iemand toevallig iets voor mijn beste vriendin die verjaart over enkele dagen?
Haar stiefzus mailde me dat ze een fotoboek had gekocht en of ik er een foto van mij (en haar) wou geven met er een tekstje bij. Maar ik wil nog iets van mij apart kopen ook. Ideetjes?

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 17:23

Bij de hema/kruidvat kun je echt hele leuke dingetjes laten maken met foto's erin/erop. Dan moet je even op de sites kijken.

Weet iemand nog een goed kado voor een échte filmliefhebber? Voor iemand die ervan droomt om later regisseur te worden. Geen bioscoopbon..

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:42

Ook ik zit even met mijn handen in het haar. Sigaar
Zondag zijn we een jaar samen. We gaan uiteten, maar wil hem ook nog een leuk kado'tje geven.

Voor mij heeft hij een kettinkje met zijn naam erin gegraveerd, maar hij houdt niet van sieraden.
Zelf heeft hij helemaál geen idee wat hij wil, want hij heeft 'alles' al.

Toch wil ik niet met lege handen aankomen, en vraag ik me af of jullie nog iets leuks weten.

Wat ik al een keer gegeven heb:
Luchtjes
Bokser
Avondje bios
Uit eten geweest
Overnachting hotel

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:52

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem als Yvanka_
20december zijn vriend&ik half jaar samen en ik wil hem ook iets leuks geven... gewoon iets kleins, maar wel leuk, speciaal etc..

En met kerst weet ik ook al helemaal niet wat ik voor hem moet kopen.
ga sowieso een foto in laten lijsten van mezelf.
maar wil nog iets geven.
iemand enig idee?

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:59

Ik wil voor mijn vriend graag een foto op een kussensloop laten afdrukken. Alleen op de site's die ik heb gezien, zie ik alleen maar van die kleine kussentjes.. En ik wil dus graag zo'n gewone grote, ik weet niet de precieze maat daarvan.. Dus als iemand de maat van een gewoon kussen heeft zal dat wel helpen Schijnheilig En misschien weet iemand een site waar ze wel grote kussens hebben?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:42

Yvanka_ schreef:
Ook ik zit even met mijn handen in het haar. Sigaar
Zondag zijn we een jaar samen. We gaan uiteten, maar wil hem ook nog een leuk kado'tje geven.

Voor mij heeft hij een kettinkje met zijn naam erin gegraveerd, maar hij houdt niet van sieraden.
Zelf heeft hij helemaál geen idee wat hij wil, want hij heeft 'alles' al.

Toch wil ik niet met lege handen aankomen, en vraag ik me af of jullie nog iets leuks weten.

Wat ik al een keer gegeven heb:
Luchtjes
Bokser
Avondje bios
Uit eten geweest
Overnachting hotel

Neem eens een kijkje op www.kadopagina.nl

Op die site heb ik ook vele leuke dingen al vanaf getoverd en je kan in je eigen prijs categorie iets zoeken Knipoog

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:50

Weet iemand hier hoe duur het kost om een tekeningetje in een zippo te graveren? En heeft iemand nog een leuk simpel en goedkoop kado voor een vriend van mij die nogal wat problemen heeft? Hij zit vooral veel achter de pc en vroeger ps2, maar die heeft ie nou niet thuis staan. Dus geen spelletjes ofzo.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 13:23

IvysToeter schreef:
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem als Yvanka_
20december zijn vriend&ik half jaar samen en ik wil hem ook iets leuks geven... gewoon iets kleins, maar wel leuk, speciaal etc..

En met kerst weet ik ook al helemaal niet wat ik voor hem moet kopen.
ga sowieso een foto in laten lijsten van mezelf.
maar wil nog iets geven.
iemand enig idee?

Misschien is een mooie ring/armband/ketting een leuk idee? Lachen
Of vind je dat te cliché? je kan er altijd iets leuks in laten graveren?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 13:38

ik heb ook een kadoo bedacht voor vriendlief. zijn dus 9 december 2 jaar samen en tis ook bijna kerst, hij wil heel graag naar coldplay, en ik heb hem verteld dat hij op mijn kosten kaartjes krijgt Haha! . maar hij moet ze wel zelf bestellen, vind dat nogal eng haha, moet je lid worden enzo Bloos ... hou daar allemaal niet zo van via de pc geld overmaken.

Arnyek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 14:42

Ik zoek een cadeautje voor Sinterklaas voor mijn buurmeisje van 7/8 jaar oud.
Ze hebben het niet zo breed en begin oktober, is zeer onverwacht haar moeder aan een hartstilstand overleden. Moeder-dochter dingen zijn dus geen optie!
Meisje heeft het er erg moeilijk mee, ik heb aan beide (dochter en vader) niet willen vragen wat een goed idee is, aangezien het een verrassing is.
Zelf weet ik gewoon echt niet wat leuk is voor een 7/8 jarige. Iemand goede ideeën?? Bedrag is zo'n EUR 10 - 20.