Wat fijn dat de uitslag uit het AMC iig al goed is ! Geeft toch goede hoop voor de andere uitslag, maar dat horen we natuurlijk tegen die tijd pas. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het goed is eigenlijk.
Balen dat je wat grieperig bent ! 'Iedereen' heeft er last van !
Veel sterkte meisje, met je beenmergpunctienapijn en je griepje natuurlijk !
Oh wauw Yellowfish, te gek dat deze uitslag goed is..wanneer krijg je de skion uitslag? dan kunnen we weer met zn allen gaan duimen voor je. Doe rustig aan, griep lekker uit. Hoorde net op het nieuws dat er officieel een griep-epedemie heerst, dus ze slaan jou dit jaar niet over Sterkte!
Nou, dat klinkt erg goed! Fijn dat die uitslag in iedergeval al goed is! Wel erg vervelend van je griep, hopelijk trekt hij snel weg. Beterschappies meid
Hihi, tof. Een poster........ Ik heb meneer Andy, welke de manager is van Opeth direct maar een bedankje gestuurd. Tof dat hij je wat opgestuurd heeft!
Gister kreeg ik nog wat leuks thuis gestuurd. Van uit Duitsland.... Inmiddels heb ik er even een uitleg briefje bij geschreven, een aparte enveloppe in elkaar geklust en morgen zal ik hem op de post doen. Dan zou hij zaterdag in het ziekenhuis moeten liggen.
je blijft aan de gang! Je maakt me wel nieuwgierig
Ik ben niet schuldig.
Weet niet wat er precies nog gaat gebeuren, maar er is me nog het een en ander beloofd. De vraag is nog even óf je het krijgt en wanneer ze het opsturen. (niks gezegt.)
Het gaat op het moment eigenlijk super, ik heb natuurlijk nu al 3 weken geen chemo gehad dus ik ben vrij aardig herstelt (hoewel mijn conditie nog verschrikkelijk is, maar toch) en zie er dan ook best tegenop om morgen weer opgenomen te worden en weer een zware kuur te krijgen, want dat is waar mijn oncoloog voor gewaarschuwd heeft; dat het altijd knap tegenvalt na een paar weken 'vrij'. Nouja, het gaat vast goedkomen
Met het prikken opzich gaat het goed, ik doe het nu steeds in een infuusje dus daar krijg ik geen nieuwe plekken van. De plekken die er nog zitten beginnen nu langzaamaan minder te worden maar voorlopig zal ik daar nog wel last van hebben.
Natuurlijk ben ik ook blij dat de uitslag van het AMC goed is, maar het zegt in principe helemaal niets omdat deze uitslag in +/- 90 a 95% van de patiënten goed is. Het draait allemaal om de uitslag van het SKION en daar begin ik met de dag zenuwachtiger voor te worden ; er hangt zoveel van af
Zeker spannend YF als je nog 4 tot 8 weken moet wachten, en dus eigenlijk ook niet weet wanneer ze gaan bellen. Ik blijf voor je duimen en heb enorm veel respect voor je dat je je zo sterk houd! super! Gelukkig was de andere uitslag toch goed!