Wanja schreef:Hier is het echt verschrikkelijk, ik heb er net 5,5 uur over gedaan om vanuit het ziekenhuis in Enschede naar de achterhoek te komen. Het lijkt wel een droom. Een aantal collega's blijven vannacht in het ziekenhuis slapen en ga na hun dienst niet naar huis. Morgen komen alleen mensen uit de directe omgeving van Enschede werken. Het is improviseren, de ambulance kon op een bepaald moment niet meer bij de spoedeisendehulp komen en heeft patiënten op de hartbewaking afgezet. Onderweg was het een grote puinzooi, ik heb er 2,5 uur over gedaan om vanaf de ring Enschede uit te komen en toen moest ik dus nog bijna 50 km. Mensen stonden te slippen op de weg en kwamen gewoon niet meer vooruit. Heel veel takken op de weg en in grote delen van Enschede, Haaksbergen, Neede en Eibergen zitten zonder stroom. Hulpdiensten kunnen gewoonweg niet ter plaatse komen. Ik ben heel erg blij dat ik heelhuids over ben gekomen. Wat ik wel erg bijzonder vond was om te merken dat iedereen elkaar hielp, in een woord geweldig!!
He,ik vertelde een paar pagina's terug bijna het zelfde. 
Ik werk in het ziekenhuis in winterswijk. En er zijn een boel werknemers daar blijven slapen idd. Gewoon vanwege het noodweer. Er werden noodsets klaargezet en dergelijke! Echt heel apart!
Maar er is echt zo veel schade hier in de achterhoek.