Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muze schreef:Meen je? Zo’n dure jas en dan geen steekzakken?
Ik kijk naar de Stella en dan de iets kortere, jjj?
Pallatin schreef:loulou schreef:helaas, veel van de spullen die ik op mijn lijstje had staan zijn uitgesloten bij hypostore, wel nog dekens besteld.
wel een mooie deal bij ruitergoed. 25% korting ging nog over de aanbiedingprijs op mijn shamshield.
Heb je het over caps van Samshield? Want ik zie geen aanbiedingsprijzen en de korting werkt ook niet op de gewone prijzen, of nou ja…op eentje…maar dan kan ik beter bij Hypostore bestellen met 30%?
Pallatin schreef:Nou…ik had op Hypostore een volgens mij, Samshield 1.0 in mn winkelwagentje gedaan, maar hij pakt de code niet…ik heb het ondertussen met zo’n beetje alle caps geprobeerd maar ik kan er geen een vinden waar de korting het op doet…baal als een stekker…
dierenfan schreef:Dinsdag een infrarood laser van cellkick gekocht met 25 euro korting. Nu net farmina hondenvoer 48 kg met 20% korting. Nooit eerder wat met black friday gedaan haha maar dit jaar erg fijn gescoord en de infrarood laser is al vanaf woensdag hier in gebruik!
Tinka schreef:dierenfan schreef:Dinsdag een infrarood laser van cellkick gekocht met 25 euro korting. Nu net farmina hondenvoer 48 kg met 20% korting. Nooit eerder wat met black friday gedaan haha maar dit jaar erg fijn gescoord en de infrarood laser is al vanaf woensdag hier in gebruik!
Waar heb je die laser gekocht?
manzano schreef:Muze schreef:Meen je? Zo’n dure jas en dan geen steekzakken?
Ik kijk naar de Stella en dan de iets kortere, jjj?
Ja die iets kortere heeft wel steekzakken ja. Ik kijk naar de lange. Ik dacht dat alleen daar de korting op zat, maar dat heb ik misschien verkeerd.
Die lange heeft van die grote vierkante zakken voorop. Kan je van bovenaf natuurlijk ook je handen in doen, maar vind ik niet zo ideaal.
Edit: de 30% doet het niet op de kortere. Wel de 20%