Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLMMxX schreef:Hier tot nu toe mijn gewone kleding tweedehands gekocht. En mijn sportkleding altijd nieuw omdat ik erg veel waarde hecht aan hoge kwaliteit en mijn vaste merken.
Nu voor het eerst een tweedehands hardloopbroek gekocht via sellpy. Scheelde behoorlijk in kosten ten opzichte van nieuw en er zijn geen gebruikerssporen aan te zien.
Dus voor nu niet slecht bevallen.
foxy80 schreef:Nou, ik heb te enthousiast gebudgetteerd qua spaardoelen.
Had op basis van wat ik vorig jaar uitgegeven heb budget gezet in verschillende categorieën
Dus het verschil had ik als spaardoel gezet -logisch toch?
Even uitgeteld, als ik niet aan het geld kom wat ik eind deze maand wil sparen, houd ik op dit moment voor de rest van de maand 51 cent over.
Ik doe iets fout hahaha
foxy80 schreef:foxy80 schreef:Nou, ik heb te enthousiast gebudgetteerd qua spaardoelen.
Had op basis van wat ik vorig jaar uitgegeven heb budget gezet in verschillende categorieën
Dus het verschil had ik als spaardoel gezet -logisch toch?
Even uitgeteld, als ik niet aan het geld kom wat ik eind deze maand wil sparen, houd ik op dit moment voor de rest van de maand 51 cent over.
Ik doe iets fout hahaha
Ja ik deed iets fout, was vergeten dat ik wat betaald had voor mijn man en mijn werk, en die kosten zijn nu terugbetaald. Alleen heeft paardlief afgelopen weekend zijn hoofdstel aan gort getrokken...
En ik ga nu toch echt voor nieuwe kookpotten kijken, deksels vervangen blijkt niet mogelijk bij dat merk. 4 potten van kwalitatief belgisch merk kosten 400 euro zo blijkt... maar ik kan natuurlijk ook verder doen met de huidige set waarvan de deksels allemaal een kapotte knop hebben. Of toch verder zoeken naar misschien niet passende deksels. Pfft.