Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 09:05

Bellatrix schreef:
Waarom rij je 55 op een 80 weg? Ik dacht eerst dat het een tractor was want dan had ik het begrepen maar in een bocht kon ik zien dat het een normaal soort auto was die gewoon wel harder kon maar het niet deed. Er kwamen steeds tegenliggers dus inhalen ging bijna niet. Toen ik er uiteindelijk achter reed waren we bijna bij de stoplichten en daar ging hij gelukkig een andere kant op maar ik snap gewoon niet waarom hij zo langzaam reed...

Ik reed gister achter een vrouw die met 30 probeerde in te voegen op de snelweg :')
Ik kijk nergens meer van op... ik erger mij er wel aan trouwens :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 09:17

c_alsemgeest schreef:
Bellatrix schreef:
Waarom rij je 55 op een 80 weg? Ik dacht eerst dat het een tractor was want dan had ik het begrepen maar in een bocht kon ik zien dat het een normaal soort auto was die gewoon wel harder kon maar het niet deed. Er kwamen steeds tegenliggers dus inhalen ging bijna niet. Toen ik er uiteindelijk achter reed waren we bijna bij de stoplichten en daar ging hij gelukkig een andere kant op maar ik snap gewoon niet waarom hij zo langzaam reed...

Ik reed gister achter een vrouw die met 30 probeerde in te voegen op de snelweg :')
Ik kijk nergens meer van op... ik erger mij er wel aan trouwens :+

Sorry, wat :=

Levensgevaarlijk...

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 09:41

Hou op over rekeningen. Eindafrekening van het water gekregen: 50m3 verbruikt op een jaar wat nog onder het gemiddelde ligt en ik mag in totaal 360 euro afrekenen. Het is ook niet alsof je een keuze hebt in je waterleverancier ofzo.

En de auto mocht ik gisteren ook dik 200 euro aftikken voor nieuwe klemmen en een nieuwe retourslang. Een dom slangetje dat gewoon dik 100 euro kost! De garage is erg netjes in de verdere prijzen maar die ene domme slang is echt heel erg duur.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 10:16

Slecht geslapen omdat er zonodig iemand weer midden in de nacht vuurwerk af moest steken. De hond gelijk weer onrustig.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 10:23

Jeetje wat duur zeg! Of zit daar meteen de rioolheffing al bij? Moest toevallig deze maand onze stand weer doorgeven en zag de eindafrekening van vorig jaar. Dat was 58m3 voor nog geen 150 euro (in dit geval provincie Groningen). Ben benieuwd wat het dit jaar wordt (82m3 , het is duidelijk zichtbaar dat we er twee paarden bij hebben gekregen in het voorjaar :') )

Ik sluit me helemaal aan bij de ergernissen hierboven over te langzaam rijdende auto’s. Afgelopen dinsdag ook zo’n hampel voor ons rijden. 70 waar je 100 mag, constant groot licht erop als de bestuurder of bestuurster dacht dat er geen tegenligger aan kwam (of veel te laat weer uit doen), slingeren over de weg. Stond op het punt om een melding te doen bij de politie toen de auto de afslag nam.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 11:44

Welgeteld 1 kerstkaart ontvangen. Vind dat best leuk en heb er vorig jaar 50 verstuurd. Dus had gehoopt dit jaar wat terug te krijgen. Helaas. -O-

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 12:26

De postnl bezorger die het nodig vond meer dan 1 te bellen (we hebben harde ouderwetse trekbel) om 08:00 vanmorgen. Schrok me rot, en lag nog in bed. Normaal zetten ze het altijd gewoon zo voor de deur of onder carport (kan hier veilig). Ik was bij deur en zag niks, hadden ze het bij buren afgeleverd. Hoe kan ik in 5 seconden bij voordeur zijn :')

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 12:38

Ja wat is dat toch… bij ons in de app staat standaard dat het pakket bij de deur neergezet mag worden en er niet hoeft te worden aangebeld. En toch… 3x bellen en hard op het raam kloppen, en dan hard weglopen?? Why??

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 12:42

Sanniejtjuh schreef:
De postnl bezorger die het nodig vond meer dan 1 te bellen (we hebben harde ouderwetse trekbel) om 08:00 vanmorgen. Schrok me rot, en lag nog in bed. Normaal zetten ze het altijd gewoon zo voor de deur of onder carport (kan hier veilig). Ik was bij deur en zag niks, hadden ze het bij buren afgeleverd. Hoe kan ik in 5 seconden bij voordeur zijn :')

Ze verwachten dat je in 1 sec beneden voor de deur staat. Moet vaak van zolder komen, ik ga vaak genoeg plat op m'n smoelwerk. %)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 13:12

Waarom past dit pak papier niet gewoon netjes 'flush' in een standaard stapelbare papierbak. Nu past die bak niet meer in mijn papier toren want het papier is te hoog.
Afbeelding

Ik weet even geen beter Nederlands woord voor flush.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 13:34

Passend.

Stapte net vol in een katten kots hoopje. Gelukkig wel met slof aan, maar bah, bah.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 14:06

Leuk zo voor kerst een rekening waar je U tegen zegt van de fysio.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 14:07

Manlief wederom een dikke wang. Al 2 weken aan het ouwehoeren daarmee. Dus even snel langs de tandarts gegaan en heeft antibiotica mee en maandag mag die weer terug. Hij is er ook echt beroerd van. Zo sneu. Heeft die eindelijk vakantie krijg je dit.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 16:01

Ik heb echt de menstruatie uit de hel deze keer. Wakker liggen, overgeven en nu letterlijk in elk spiertje spierpijn

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 16:35

Shenavallie schreef:
juval schreef:

mijn ergernis, kerststress... ben het overzicht een beetje kwijt wat planning en boodschappen etc betreft.

ooit zou ik graag eens niet geleefd willen worden :')

Heel simpel: niet meer aan meedoen. Geeft zoveel rust, ik spreek uit ervaring.

:) helaas, zo simpel is het niet. Schoonmoeder komt, bijna 80, heeft niemand verder. Dus ja, die laten we niet alleen zitten.
En 2e kerstdag komen de kinderen, dat is wel leuk en gezellig natuurlijk. Maar ja, daar moet ook wel eten voor geregeld worden. En dan de jongsten die kerstvakantie hebben en zichzelf kennelijk moeilijk kunnen vermaken, dus dat voelt als geleefd worden. Ik kan denk ik niet zeggen dat ik niet meer mee doe. :o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 16:48

Moe en overprikkeld en gewoon niet fit.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 17:40

Mag nog geen glaasje water van ze pakken na het uitmesten :')
Afbeelding

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 18:18

Hoe durf je Denise... :(

Mijn lijf, alles doet zeer. Heupen, rug, knieën. Dus sla even een dagje stal over.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 19:57

Er stond een kerststukje voor m’n deur net. Van ene Petra.

Ik ken geen Petra.

En de vorige bewoonster ook niet. _O-

Edit: er zitten zelfs lampjes aan
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 21-12-24 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 19:59

denisesilver schreef:
Sterkte Melanie!

Ineke, ik heb dat met het alleen zijn met kerst dus precies de andere kant op. Ik vond het altijd heerlijk om met kerst bestellingen rond te brengen, en bij mensen binnen te loeren die wel aan hun sociale verplichtingen moesten voldoen :+

Herkenbaar !

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 20:11

MarlindeRooz schreef:
Er stond een kerststukje voor m’n deur net. Van ene Petra.

Ik ken geen Petra.

En de vorige bewoonster ook niet. _O-

Edit: er zitten zelfs lampjes aan

Hoi Petra, geniet van je kerststukje :D.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 20:13

Ik heb diegene niet eens gezien. Er stond alleen een groet + Petra op het briefje dat erbij zat. :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 20:20

Gloednieuwe koffiemachine gekocht, levert alleen afschuwelijke waterige koffie. Machine wellicht niet goed? Dus weer terug naar de Mediamarkt en een nieuwe gekregen.

Deze doet het ook! :x ^) En dat terwijl de reviews allemaal lovend zijn ;( Dus nu maar andere bonen testen, en anders gaat deze morgen ook terug.

Wat een gezeik.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 20:28

Berdien schreef:
Gloednieuwe koffiemachine gekocht, levert alleen afschuwelijke waterige koffie. Machine wellicht niet goed? Dus weer terug naar de Mediamarkt en een nieuwe gekregen.

Deze doet het ook! :x ^) En dat terwijl de reviews allemaal lovend zijn ;( Dus nu maar andere bonen testen, en anders gaat deze morgen ook terug.

Wat een gezeik.

Heb je al het plastic verwijderd van het zetsysteem? :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:02

… ja? We zagen beiden geen plastic ín het zetsysteem?