Ruitershop Boxmeer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:Dinsdag heeft de Kruidvat vaatwastabletten in de aanbieding.
Iemand anders nog een betere deal gezien?
[ Afbeelding ]
Nyaleti schreef:Let wel even op bij de Douglas als je dure producten zoekt. Die 25% is op de adviesprijs (zoals wel vaker maar dit was de eerste keer dat het mij opviel).
Product in het schap: €7
Adviesprijs die je alleen op het bonnetje ziet: €8
Afgerekend: €6 ipv €5.25
Nu gaat dit om een klein bedrag en ligt er niemand wakker van die 75cent maar als bijvoorbeeld een duur parfum koopt kan het wel een flink verschil maken.
Nyaleti schreef:Let wel even op bij de Douglas als je dure producten zoekt. Die 25% is op de adviesprijs (zoals wel vaker maar dit was de eerste keer dat het mij opviel).
Product in het schap: €7
Adviesprijs die je alleen op het bonnetje ziet: €8
Afgerekend: €6 ipv €5.25
Nu gaat dit om een klein bedrag en ligt er niemand wakker van die 75cent maar als bijvoorbeeld een duur parfum koopt kan het wel een flink verschil maken.
Dieuwke_ schreef:Mag ik vragen waar je de deurbel voordelig hebt gekocht Carola?
X2305 schreef:ik lees mee voor aanbiedingen mbt paardenvoer, en ik wil ook nog wat supplementen van NAF inslaan gezien de btw stijging in januari. Oh; en ook hondenvoer.
Verder wil ik mijn lenzen halen, en de standaard wasmiddel-tandpasta-vaatwastabletten acties.
Oh en bij mijn favoriete winkel een spijkerbroek, trui en jurkjedie hebben meestal ook 25% korting.
Verder niet heel veel budget aangezien paard op de kliniek staat al 2 weken nu.. maar met het meeste bespaar ik juist dus ‘moet’ het nu wel, anders ben ik uiteindelijk nog duurder uit haha.
Damelza schreef:deksel schreef:Ik heb net voor €213 bij Kruidvat aan spullen besteld en €90 afgerekend!
Nu ben ik wel benieuwd naar de lijst