Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Ik moet voor mijn werk best een fysieke opleiding volgen in een andere groep als enige en oh wat is dat niet fijn.
De andere zijn allemaal 20 jarige rekruten en ik ben een 34-jarige gemiddelde vrouw. En we zijn een oneven aantal dus met duo's vormen ben ik altijd de sjaak dat ik alleen sta. Dit zijn zo flashbacks van de middelbare stress toen ik gepest werd en niet goed in de groep lag. Vandaag weer, we gaan gewoon vinkjes zetten en verstand op nul.
maralyn schreef:Kees is leuk.
Ik wens de mensen van Kees echt sluimerende ongemakken toe.
Zoals chronische diarree met onophoudelijke kriebelhoest en jeuk met te korte armpjes.
Ik begin deze week ook weer met opvangen van gedumpte kittens.
daantjuhhh schreef:maralyn schreef:Kees is leuk.
Ik wens de mensen van Kees echt sluimerende ongemakken toe.
Zoals chronische diarree met onophoudelijke kriebelhoest en jeuk met te korte armpjes.
Ik begin deze week ook weer met opvangen van gedumpte kittens.
Altijd een warm kussen.
Ja zulke mensen kan ik ook wat doen hoor.
Als je een dier hebt dan zorg je ervoor tot het einde.
En kan je dat om een of andere reden niet dan zorg je ervoor dat hij naar het asiel gaat of je zoekt een goed baasje.
iirrssjjee schreef:Misschien is ergeren niet het juiste woord, meer verbazing...?
Een bericht over de boeren dat de oogst is mislukt door de vele regenval en daardoor de prijzen (weer) gaan stijgen.
En zelfs hier komen reacties op, dat de overheid dit zo heeft gepland, dan gaan ze failliet, hoeven ze niet uit te kopen. Is dit serieus? Kan iemand me aub vertellen dat dit een grap is?
nicole_floor schreef:iirrssjjee schreef:Misschien is ergeren niet het juiste woord, meer verbazing...?
Een bericht over de boeren dat de oogst is mislukt door de vele regenval en daardoor de prijzen (weer) gaan stijgen.
En zelfs hier komen reacties op, dat de overheid dit zo heeft gepland, dan gaan ze failliet, hoeven ze niet uit te kopen. Is dit serieus? Kan iemand me aub vertellen dat dit een grap is?
Sommige mensen gaan ver.![]()
Ik ben ook lid van de farmersdefencefors facebook pagina. Wat daar soms aan complotten voorbij komen.