Algemeen topic Belastingaangifte!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 07:13

Door dit topic net even gaan kijken en snel door geklikt. Alles staat toch al automatisch ingevuld.

Ik krijg weer geld terug :D
Zal ook wel zo blijven zolang de rente aftrek niet wordt afgeschaft.

s1993

Re: Algemeen topic Belastingaangifte!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 08:39

Vanochtend nog even gekeken, maar kom er nog steeds niet in op de website. Later maar weer een keer proberen :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 11:07

Krijg wel geld terug, maar valt helaas flink tegen vergeleken met voorgaande jaren. Vanmiddag even na laten kijken en dan maar versturen

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 11:42

Ik krijg ook maar een beetje terug, terwijl ik wel hypotheek heb. Maar nog altijd beter dan betalen :P

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 12:21

Ik kon veel medische kosten aftrekken dus een fijne meevaller.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 12:47

Ania schreef:
Ik krijg ook maar een beetje terug, terwijl ik wel hypotheek heb. Maar nog altijd beter dan betalen :P

Dan heb je waarschijnlijk mazzel met een lage rente en/of lage hypotheek :) .

Ik leg als zelfstandige veel in voor mijn pensioen en arbeidsongeschiktheidsverzekering en krijg daardoor een leuk bedrag terug.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 13:08

Eef_Bam schreef:
Ania schreef:

Dan heb je waarschijnlijk mazzel met een lage rente en/of lage hypotheek :) .

Ik leg als zelfstandige veel in voor mijn pensioen en arbeidsongeschiktheidsverzekering en krijg daardoor een leuk bedrag terug.

Ik ga dit jaar ook starten met pensioenbeleggen. Denk dat dat een verstandige keuze is en de financiële ruimte is er.

Krijg nu een paar honderd euro terug, ook fijn.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 15:50

Ik kom er maar niet in, ik wilde samen met een cliënt al doen maar de site is al lang niet bereikbaar. Ik dacht dat het meeste van wel al gedaan was _O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 16:07

Amado7 schreef:
Ik kom er maar niet in, ik wilde samen met een cliënt al doen maar de site is al lang niet bereikbaar. Ik dacht dat het meeste van wel al gedaan was _O-

Ik heb het net via een incognito browser gedaan, toen kwam ik er wel doorheen. Via de 'normale' browser lukte het mij ook niet.

Ik moet voor het eerst betalen, gelukkig geen al te groot bedrag maar toch ff balen. Weet iemand hoe snel je bericht krijgt over hoe/waar je het moet betalen?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 16:08

Balen is dat he?
En dat is elk jaar zo. Ze zouden toch wel zoiets als een wachtrij kunnen doen. Andere instanties doen dat ook, zeker bij piekdrukte.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 16:11

Oscar schreef:
Balen is dat he?
En dat is elk jaar zo. Ze zouden toch wel zoiets als een wachtrij kunnen doen. Andere instanties doen dat ook, zeker bij piekdrukte.

Ze kunnen niet eens de BTW verlagen alleen kosten omhoog gooien dus ik denk dat dit ook te moeilijk is voor ze :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 16:12

Ik heb het gister voor het eerst via de app gedaan omdat ik de site niet op kwam. Was even wennen, maar het was eigenlijk zo veel duidelijker nog dan op de laptop. Incl controle was ik binnen 5 min klaar.
Krijg leuk centje terug, gaat mooi in de spaarpot voor rondreisje volgend jaar :D.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 18:50

purny schreef:
Oscar schreef:
Balen is dat he?

Ze kunnen niet eens de BTW verlagen alleen kosten omhoog gooien dus ik denk dat dit ook te moeilijk is voor ze :+

De belastingdienst kan ook de btw niet verlagen? Dat moet de regering doen. Net als kosten omhoog gooien, ook niet de schuld van de belastingdienst.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 19:43

Zo, net gelukt eindelijk na 2 dagen. Ik krijg meer terug dan ik verwacht had. Altijd fijn :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 19:45

MyWishMax schreef:
De belastingdienst kan ook de btw niet verlagen? Dat moet de regering doen. Net als kosten omhoog gooien, ook niet de schuld van de belastingdienst.

Maar de belastingdienst moet het invoeren in de computer.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 19:57

Ik heb de app net ook weer bijgewerkt. Voor het eerst durf ik nu niet alles direct te accepteren. De bedragen die bij de inkomsten staan heb ik geen idee van of die kloppen. Vind het lastig te verifiëren..

Ergens denk ik.. Ze zullen het beter weten dan ik.. Medische kosten zullen wel mee vallen denk ik. Het meeste is vergoed geweest dus daar zal ik ook niet over de drempel komen gok ik zo.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 20:14

Je kan gewoon je jaaropgaves ernaast houden toch?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 20:26

Ik probeer al de hele avond in te loggen, maar kom er nog steeds niet in. Irritant!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 20:37

Celebi schreef:
Ik heb de app net ook weer bijgewerkt. Voor het eerst durf ik nu niet alles direct te accepteren. De bedragen die bij de inkomsten staan heb ik geen idee van of die kloppen. Vind het lastig te verifiëren..

Ergens denk ik.. Ze zullen het beter weten dan ik.. Medische kosten zullen wel mee vallen denk ik. Het meeste is vergoed geweest dus daar zal ik ook niet over de drempel komen gok ik zo.

Op je laatste loonstrookje van december vind je ook je totale salaris van het jaar? En bij meerdere baantjes tel je die op.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 21:41

Vanillia schreef:
Ik probeer al de hele avond in te loggen, maar kom er nog steeds niet in. Irritant!

Ik kon er ook niet in, hele middag en begin avond geprobeerd. Tot ik het op Chrome probeerde en toen kon ik er gelijk in! Wie weet helpt dit nog.

Ik heb alles ingevuld maar ik denk niet dat het klopt, zoveel terug krijg ik :') Donderdag maar even door broer laten checken die er iets meer verstand van heeft.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:33

Het gaat om een jaar met ziekte dus het zijn een beetje gekke loonstroken bij elkaar zegmaar. :=

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:45

Ook dan heb je toch gewoon jaaropgaves? Hier de helft van jaar volledig ziek en andere helft deels dus zat ook met 70% loon. En dat staat keurig op de salarisstroken en jaaropgave

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:53

Hoe heet de app waarop je de aangifte kan doen? Dan kan ik het hopelijk vanmiddag even snel doen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:06

Ik zit nu op de laptop en wilde inloggen maar nee, het is nog steeds druk. :=

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:09

Ik zat er vanmorgen in via een incognito scherm, toen knalde mn WiFi eruit voordat ik het kon indienen en toen kwam ik er weer niet in.

In principe staan alle bedragen die je nodig hebt gewoon overzichtelijk op je jaaropgave. Heb je die al?