Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Ik ben mezelf zo zat.
Ik kan geen dagje uit zonder de volgende dag compleet zinloos te worden. Aankomend weekend 2 dagen festival, dat wordt nog wat![]()
Is het de leeftijd?
Nyaleti schreef:Uuuuugh.
Eindelijk een goede jas gevonden. Gisteren in de winkel gepast, stond zo mooi! Was er eindelijk geen pinguïn in. In een andere kleur besteld, want ik hou van legergroen / olive en die in de winkel was blauw, bang dat ik op die kleur uitgekeken zou raken
Groene jas nu binnen en staat echt minder leuk..![]()
Struggles nu dus. Bokt, help.
Jas die goed staat (slankt af)
Of kleur die ik sowieso leuk blijf vinden?
Marocje schreef:Grrr. Op zoek naar een nieuwe koelkast. Wil graag een Amerikaanse, maar niemand die die bezorgt op 1 hoog. Dus kijken naar een losse koelvriescombinatie en vriezer, maar zie niks wat dan echt bij elkaar past: ik wil gewoon simpel genoeg vriesruimte..
purny schreef:Marocje schreef:Grrr. Op zoek naar een nieuwe koelkast. Wil graag een Amerikaanse, maar niemand die die bezorgt op 1 hoog. Dus kijken naar een losse koelvriescombinatie en vriezer, maar zie niks wat dan echt bij elkaar past: ik wil gewoon simpel genoeg vriesruimte..
Bezorgd mediamarkt niet? Mijn wasmachine werd naar de 2e gebracht
Marocje schreef:Grrr. Op zoek naar een nieuwe koelkast. Wil graag een Amerikaanse, maar niemand die die bezorgt op 1 hoog. Dus kijken naar een losse koelvriescombinatie en vriezer, maar zie niks wat dan echt bij elkaar past: ik wil gewoon simpel genoeg vriesruimte..
wyoming schreef:Marocje schreef:Grrr. Op zoek naar een nieuwe koelkast. Wil graag een Amerikaanse, maar niemand die die bezorgt op 1 hoog. Dus kijken naar een losse koelvriescombinatie en vriezer, maar zie niks wat dan echt bij elkaar past: ik wil gewoon simpel genoeg vriesruimte..
Coolblue?
Beetje vaag daar zie ik. Onder het product staat van wel maar als je verder zoekt weer niet. Bij mij is hij overigens wel bezorgd (net over de drempel)
wyoming schreef:Marocje schreef:Amerikaanse koelkast een trap op? Die zijn tot nu nl overal uitgezonderd..
Ik heb een lift, maar het is ook al bijna 4 jaar geleden.
JudithGigi schreef:Niobe schreef:Ik ben mezelf zo zat.
Ik kan geen dagje uit zonder de volgende dag compleet zinloos te worden. Aankomend weekend 2 dagen festival, dat wordt nog wat![]()
Is het de leeftijd?
Zo herkenbaar. Aflopen weekend een concert en een avondje spooky films kijken gehad, en ik was helemaal kapot. Zondag was ik niks waard en maandagochtend janken dat de week weer begon maar ik minder waard was dan het eind van de vorige werkweek.
En ik ben 26
Zo vreselijk frustrerend, leuke dingen doen is leuk.
Marocje schreef:Ja dat is dus echt het verschil. Ik woon 1 hoog, dus 2 trappen op.
Denk dat ik eens naar de mediamarkt oid zelf ga, kijken wat ze adviseren. Wil toch een grote koelkast met een groot gezin. En het moet in de keuken, geen ruimte voor een extra vriezer ergens anders.
Heb er ondertussen gewoon koppijn van