Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:21

Black Friday.... wat verslavend...
Gisteren al even bij de EJ rond gesnoept. Thuis gekomen met twee paar nieuwe sokken, nieuw halster, hoevenkrabber (was aan vervanging toe) en beugelhoesjes. Al met al heb ik me aardig kunnen inhouden om geen kleding te kopen *\o/*

Vandaag toch nog even verder rond gekeken en de stoute schoenen aangetrokken. Een Bucas deken (die ik normaal te duur vind voor mijn sloper en zijn slopers groep) gekocht. De prijs was te aantrekkelijk :o Dus nu hopen dat ze zich een beetje gaan gedragen en de deken een mooie tijd mee kan.

Roeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:22

Iris82 schreef:
We zijn eigenlijk aan het kijken voor een KitchenAid Artisan met black friday korting maar volgens mij heeft echt niemand ze in de aanbieding. :')

Vanaf dit weekend, elk weekend, tot 23 dec geloof ik, is er een mega outlet van kitchenaid in Utrecht. Ik heb hem daar 2 jaar geleden ook gekocht! Super veel kortingen!

xLoki

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:26

Oja, en mensen nog tips voor huishoudelijke aanbiedingen?
Houdbare producten (tomaten in blik, kokosmelk, rijst, etc) en wasmiddel enzo?
Ik heb eindelijk een grote kast dus kan lekker voorraad kwijt haha :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:29

Wat voor wasmiddel gebruik je? Bij AH heb ik nu zowel het wasmiddel als de wasverzachter van Robijn gekocht - ons vaste merk. Die is 2+3 gratis, net als de Dreft vaatwastabletten.

Bij Bol kun je ook wasmiddel e.d. ook in de gaten houden. Daar kocht ik nu de Dreft Vaatwastabletten met veel korting; 27e voor 132 stuks - goedkoper als de 2+3 aanbieding bij AH.

Kruidvat in de gaten houden loont met deze producten ook wel. Ik weet niet of ze momenteel zulke aanbiedingen hebben, maar oa de Dreft komt daar ook een aantal keren per jaar voorbij voor een vergelijkbare prijs of zelfs iets goedkoper nog.

Ariel was pods zijn 1+2 gratis bij AH. Ook netjes :j
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 24-11-23 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:32

xLoki schreef:
Oja, en mensen nog tips voor huishoudelijke aanbiedingen?
Houdbare producten (tomaten in blik, kokosmelk, rijst, etc) en wasmiddel enzo?
Ik heb eindelijk een grote kast dus kan lekker voorraad kwijt haha :D

AH heeft Robijn wasmiddel en wasverzachter in de aanbieding.
2+3 gratis. Echt een fijne aanbieding :j

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:34

Ariel wasmiddel (verschillende soorten) en Robijn wasverzachter. Bedankt voor de AH tip, die is goed!!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:37

Dat is wel een slimme, ik ga kijken of ze Ariel sensitive verkopen, dat gaat er hier hard doorheen!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:39

Denk dat er bij die kentucky nog btw bij komt die je moet betalen, geen idee hoeveel. Hopelijk niet teveel want dan is het geen goedkoop dekje meer...

Aife

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:41

Rocamor schreef:
Weet iemand of equilin balancer ook korting heeft? zag hem wel bij Dochorse

Dan kan je beter via equilin zelf bestellen. Als je 3 zakken besteld zit je al goedkoper dan via Dochorse
Helaas geen black friday actie :( Ik was zelf ook aan het zoeken

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:43

xxxmh schreef:
Denk dat er bij die kentucky nog btw bij komt die je moet betalen, geen idee hoeveel. Hopelijk niet teveel want dan is het geen goedkoop dekje meer...

Nee, je betaald het dekje en de verzendkosten. Er zitten al BTW kosten in die prijs gerekend van 21%.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:45

Is echt spotgoedkoop voor Kentucky. Beetje rare opmerking.

Zou niet weten waarom er bij Kentucky nog kosten bij zouden komen. Btw wordt gewoon doorberekend in de eind prijs, dat wordt nooit achteraf nog eens verrekend aan particulieren en over accijns en dergelijke hoef je je ook niet druk te maken; wordt gewoon vanuit EU verzonden.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:50

Aife schreef:
Rocamor schreef:
Weet iemand of equilin balancer ook korting heeft? zag hem wel bij Dochorse

Dan kan je beter via equilin zelf bestellen. Als je 3 zakken besteld zit je al goedkoper dan via Dochorse
Helaas geen black friday actie :( Ik was zelf ook aan het zoeken

Niet mee eens, als ik snel gekeken heb.
1) Dochorse geeft nu 10% korting, ook op 1 zak. Moet ik nog wel wat bijbestellen voor de gratis verzending, maar die is 4.95 voor 1 zak
2) bij Equilin moet je voor die 10% direct al 3 zakken bestellen (dan wel gratis verzending. voor 1 zak = 5.95)
3) ik wil ermee starten, weet nog niet of paarden het eten.

(bij deze excuus voor mijn baas, ik haal het werk wel weer in, beloofd Y;( )

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:55

Je kunt nu eenmaal niet 8 uur per dag aan één stuk effectief werken. O:)

Mijn vriend vind Harry Potter heel erg leuk. En sinds kort hebben we een PS5, dus ik heb Hogwarts Legacy special edition online besteld. Scheelde toch 25% in de PS store. Maar omdat we in onze PS alleen games kunnen downloaden en geen discs kunnen plaatsen, heb ik dus niks om zo te geven.
Dus ik heb er pas bij de Lidl een HP hoodie en HP boxers bij besteld als grapje om iets onder de boom te hebben. :')
Maar wil nog een cadeau en echt geen idee wat. Die man koopt altijd alles wat hij hebben wil, dus vond het al heel wat dat hij die game nog niet heeft. :+

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:56

weet er iemand of er bij zalando extra korting is met een code?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:57

Nou vanmorgen was mijn elektrische tandenborstel alweer leeg en om hem op te laden moet ie ook zo ongeveer een dag aan de lader, dus tijd voor een nieuwe.. Maar jemig, wat zijn die krengen duur! En er is ook maar zo weinig keuze :+

Ik had beter 3 weken geleden dit al kunnen bedenken :') Ik vind het wel jammer dat de echte kortingen (bij Coolblue 55%) alleen maar van de allerduurste types gaan, betaal je nog 250+ voor een tandenborstel :n

Ik denk er nog even over na..

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:58

Bol heeft o.a. HP Lego in de aanbieding

Aife

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:58

Rocamor schreef:
Niet mee eens, als ik snel gekeken heb.
1) Dochorse geeft nu 10% korting, ook op 1 zak. Moet ik nog wel wat bijbestellen voor de gratis verzending, maar die is 4.95 voor 1 zak
2) bij Equilin moet je voor die 10% direct al 3 zakken bestellen (dan wel gratis verzending. voor 1 zak = 5.95)
3) ik wil ermee starten, weet nog niet of paarden het eten.

(bij deze excuus voor mijn baas, ik haal het werk wel weer in, beloofd Y;( )

Voor mij scheelt het wel in prijs.
Ik zit wel in België.

Als ik 3 zakken bestel bij equilin kom ik op 119.47 euro uit en bij dochorse 126.90 euro.
Maar als je wilt proberen, kan je beter een probeerverpakking bij equilin bestellen. De kostprijs daarvan krijg je in korting bij het (nadien) bestellen van een volledige zak.

mirm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 12:11

De Kruidvat heeft elektrische tandenborstels in de aanbieding volgens mij!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 12:17

Bij Bol zag ik ze (elektrische tandenborstels) ook voorbij komen bij de DagDeals, maar geen idee hoeveel korting precies op wat enz.

Hier kwam net m'n Revolution Race bestelling binnen waar ik 73e korting had op 2 items. Het wind/water jasje - ongevoerd, dus is voor na de winter - is echt zoo tof en fijn! Ga ik veel plezier van hebben <3 Van de wandellegging sowieso ook, daar heb ik er al van. Ze hebben nog steeds echt hele toffe aanbiedingen, ook bij de jassen zitten er echt pareltjes tussen :j

En mijn favoriete outdoor vest aller tijden is 25% afgeprijsd dus wie nog op zoek is naar zoiets:
Z'n geld dubbel en dwars waard. Fantastische kwaliteit.

Afbeelding

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 12:22

xLoki schreef:
Ariel wasmiddel (verschillende soorten) en Robijn wasverzachter. Bedankt voor de AH tip, die is goed!!

Ariel poeder haal ik altijd bij de Gamma als het daar in de aanbieding is. Een pak van 7 of 8 kg voor €29

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 12:24

Kaitlyn schreef:
xxxmh schreef:

Nee, je betaald het dekje en de verzendkosten. Er zitten al BTW kosten in die prijs gerekend van 21%.

Dus er komt niks bij?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 12:25

Ik moet echt van het internet af. Dit kost mij echt te veel.

Net 3 kentucky dekjes besteld :')

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 12:30

Ik twijfel zo over die Kentucky dekjes..... ik heb al zo veel dekjes..................

maar ze zijn zo goedkoop nu.......

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 12:34

Ashleytjuhh schreef:
Ik moet echt van het internet af. Dit kost mij echt te veel.

Net 3 kentucky dekjes besteld :')

Herkenbaar :') Alleen dan niet met paardenspul.
Heb me zojuist ook nog laten gaan. 2 Trekker Fleece gekocht bij Revolution Race. 33e korting.

Afbeelding
Afbeelding

Heb vorige week een nieuwe hondentraining jas gekocht van Pinewood en daarin werk je met laagjes. Ik had op 1 wandel truitje na voor in de winter nog niet echt bijster veel wat geschikt was voor onder die jas, dus het was dan wel een impuls aankoop nu maar wel een waar ik gewoon echt veel aan ga hebben deze winter. :j Dus wel een prima investering en dan maar beter nu met korting kopen als dat ik er volgende maand pas aan denk.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 12:34

Ik ben al blij met 20% BF korting op kattenvoer bij Edgar & Cooper.

Voor de andere kat voer van purina pro plan sterilised kitten zalm bij zooplus gevonden, geen BF korting maar kan mits nieuw account nog 15% van prijs afhalen.