Bizarre kledingreclames op Social media

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 11:22

Die tas :') Te lelijk voor woorden.

Ik zocht iets warms voor op de bank....
Citaat:
Groot Menselijk Hondenbed 165,1 Cm X 101,6 Cm X 25,4 Cm
Afbeelding

Indy_Mouse_9

Re: Bizarre kledingreclames op Social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 12:28

Ah een volwassenenversie van het babynestje! Dat lijkt me dus best fijn. Niet noodzakelijk inclusief hond.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 12:29

Als het niet zo'n sta-in-de-weg was zou ik dat ook wel lekker vinden waarschijnlijk. Al zou ik hem ongetwijfeld met drie honden moeten delen. :P

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:28

Of je hebt de bank weer voor jezelf omdat de 3 honden daar lekker samen in nestelen :+:

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 13:37

Oh, als je dat lekker lijkt moet je ook zeker eens bij Floof Couture kijken! https://floofcouture.com/collections/floof-for-people

Ik had er een (een kleinere uiteraard haha) voor m'n hond maar die kreeg erge jeuk van de binnenkant... -O- Wil er nog wel eens een proberen met een velvet binnenkant maar ze zijn duuurrrr.. Als ik ooit rijk word koop ik er ook een voor mezelf. Lijkt me ook heerlijk om in te ontprikkelen.

Afbeelding

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 20:26

Voor iedereen die met Halloween in het rode uit-de-hand-gelopen-haarelastiek-pakje van pagina 28 wil gaan rondlopen, zonder er als een rollade uit te zien :')

Ter verduidelijking: het product is een afslankcrème
Afbeelding
Afbeelding

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 20:32

Muk hemn!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 20:43

En altijd mensen die er in trappen :\

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 20:50

Wat een magische crème, het heeft zelfs effect op die smartphone, en ze krijgt er tattoos en een nosejob van. Wow!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 20:57

Wel lastig dat er niets meer verborgen wordt, zodat je wel mét een broek aan moet poseren >;)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 21:00

Vraag me dan altijd af of die vrouw weet dat haar foto’s ervoor gebruikt worden.
Want ik ga er vanuit dat ze is afgevallen door hard aan zichzelf te werken.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 21:09

Selina schreef:
Vraag me dan altijd af of die vrouw weet dat haar foto’s ervoor gebruikt worden.

Ik ga ervan uit dat er vooral aan de foto's hard is gewerkt.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 21:13

Selina schreef:

Vaak worden de foto’s inderdaad gewoon van een hardwerkend iemand haar Instagram gestolen en gebruikt alsof het door wat anders komt.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 21:16

Ik vind persoonlijk trouwens op zich de benen op de onderste foto links mooier dan rechts. Je moet ook niet een rolladetouw om mijn benen gaan draaien, dan lijkt elk vetje er één teveel :=

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 21:33

Bootsiebob schreef:
Voor iedereen die met Halloween in het rode uit-de-hand-gelopen-haarelastiek-pakje van pagina 28 wil gaan rondlopen, zonder er als een rollade uit te zien :')

[ [url=m/5jDZYj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sekbko.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow ze heeft in 7 dagen 3 tattoos erbij en laten helen. Met zo'n superlichaam snap ik dat je snel afvalt, een normaal persoon doet ong een maand over het helen :+ .

Vermoed dat haar foto's zonder haar kennis zijn gebruikt. Zuur voor haar. Helaas als ze op FB of insta staan heeft Zuck ze waarschijnlijk eerlijk verkocht en kun je er niks tegen doen. Je geeft in de voorwaarden groot deel van je rechten weg op geposte content. Wel zuur, want vermoed niet dat dit haar plan was. Of dat ze uberhaupt door had dat dit zo is want niemand leest de voorwaarden :') .

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 21:38

Afbeelding
Ik kreeg weer een mail van Zalando met kleding ideeën.
Ik sla nog steeds ff over, vooral rechtsonder is niet mijn stijl

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 21:47

_O-

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 10:00

Cambionn schreef:
Bootsiebob schreef:

[ [url=m/5jDZYj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sekbko.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow ze heeft in 7 dagen 3 tattoos erbij en laten helen. Met zo'n superlichaam snap ik dat je snel afvalt, een normaal persoon doet ong een maand over het helen :+ .

Vermoed dat haar foto's zonder haar kennis zijn gebruikt. Zuur voor haar. Helaas als ze op FB of insta staan heeft Zuck ze waarschijnlijk eerlijk verkocht en kun je er niks tegen doen. Je geeft in de voorwaarden groot deel van je rechten weg op geposte content. Wel zuur, want vermoed niet dat dit haar plan was. Of dat ze uberhaupt door had dat dit zo is want niemand leest de voorwaarden :') .

Of foto' s zijn van 2 zussen of nichtjes...
Foto' s zijn op exact hetzelfde tijdstip gemaakt. De rolgordijnen hangen perfect hetzelfde op beide foto' s.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 10:21

Tja… deze advertentie had ik echt nodig :')

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 10:50

Bootsiebob schreef:

[ [url=m/uFaSKg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die vind ik best walgelijk eigenlijk, niet eens zozeer het product maar dat dat wordt afgebeeld met een model of pop wat eruit ziet als een kind, ook met dat speelgoedbeertje erbij.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 10:55

Daar heb je gelijk in, best aanstootgevend eigenlijk. Echt zo typisch een advertentie afkomstig uit China.
Hier in Europa zou het bijvoorbeeld als carnavals- of feestartikel met een volwassen dame geadverteerd worden. Maar ik kreeg het gewoon tussen de kledingadvertenties op facebook

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 11:05

Telpeva schreef:
Bootsiebob schreef:

[ [url=m/uFaSKg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die vind ik best walgelijk eigenlijk, niet eens zozeer het product maar dat dat wordt afgebeeld met een model of pop wat eruit ziet als een kind, ook met dat speelgoedbeertje erbij.
Hier zit wel wat nuance in. In Azie is "schattig" ook populair onder volwassen vrouwen, dus anders dan hier zijn teddybeartjes en dit soort stijl make-up en editing niet inherent gelinkt aan kinderlijk. Het lijkt eerder juist gebaseerd op Gyaru, een sub-cultuur welke juist ontstond als reactie op dat vrouwen niet beschaamd hoeften te zijn omrent seks en feesten. Dit is vooral iets van jong volwassenen en wat oudere die in de lifestijl zijn gebleven. Beetje de Japanse versie van die schaarstgeklede heavy make-up & surgery party meiden hier in het westen. En dat bedoel ik niet slecht, maar weet niet hoe je dat noemt buiten woorden die vaak als insult bedoeld worden dus dan maar omschrijven.

Gezien de stijl make-up en foto editing heb ik geen twijfel dat deze afbeelding uit Azie (en dan vermoed ik Japan) komt of van een westerling die into J-fashion is. Hard to tell met zo veel photoshop.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 11:52

Ik vind het er ook erg Japans uitzien :j

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 13:41

Die "doll" filters zijn hier ook populair, grote ogen enzo. Onbereikbaar schoonheidsideaal.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 14:04

Azmay schreef:
Die "doll" filters zijn hier ook populair, grote ogen enzo. Onbereikbaar schoonheidsideaal.
Ja blijkbaar is gyaru ook populair op TikTok tegenwoordig (van wat ik via via zie/hoor, ik heb zelf geen TikTok). Wat grappig is want die subcultuur had z'n hoogtepunt eind jaren "90 en in de vroege "00 en wat er nog over is in Japan is veel minder extreem en oogt aardig normaal (zei het wel met specefieke make-up technieken). Maar hier zijn ze sowieso blijven hangen in die oude trends en van wat ik heb gezien is die TikTok versie nu sowieso nogal een verbastering van daadwerkelijke gyaru :+ . Mja, dat plaatje is ook niet zo wel done. Anyways, dat verklaard wel (samen met de hallyu-wave en men die verschillende Aziatische culturen niet altijd uit elkaar houd) waarom je dit nu ook op advertensies hier ziet.

Overigens heeft gyaru ook technieken om met make-up en lensen ogen extreem groot te maken. Het is niet enkel filters (wel filters die die lagen aan make-up weer uitsmoothen). Zeker in de oude "90/early "00 stijlen. Dat ging echt richting stage-make-up en was een subcultuur die ook in Japan als raar en buiten de norm werd beschouwd. Beetje te vergelijken met hoe extreem dragqueen make-up is. De huidige vorm daar is wel oog-vergrotend, maar niet erger dan andere truckjes die men hier met make-up doet kwa optische illusies.